Loading...
nl

Karin Wil iemand mijn foto dan lezen?

admin
admin mei 22 '09
Deze foto is van februari, maart ongeveer.
Beetje statig maar dat moest van de fotograaf (is van een intervieuw in een gemeenteblad)

Delen:
admin
admin mei 22 '09
Och ik knal er gelijk een babyfoto tegenaan ha ha

Fatna
Fatna mei 22 '09
ik kan geen fotolezen maar ik vindt je een mooie dame en je ogen spreken erg aan......en wat een droppie was je als baby, dat schattige toefje haar
Fatna
Fatna mei 22 '09
ps ik ben wel van mening dat een wat donkerdere kleur haar je gezicht sprekender zal maken,

nou dat was weer lekker de info waar je op zat te wachten hahaha
admin
admin mei 22 '09
ja lol, nou ben ik wel al steeds aan het twijfelen over een ander kleurtje...
Cialara
Cialara mei 22 '09
Hoi Karin,

Mooie foto van jou! Gek genoeg had ik je donkerder verwacht.
Ik durf nog niet zo met foto-lezen en ga het bij jou ook niet doen, want ik vind dat ik al te veel over je weet via dit forum!

Maar wel leuk om je zo te zien met al die fijne kristallen enzo.

Groetjes Eniroj
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '09
Hoi Karin, wat een prachtige foto. Ik vind deze blondere kleur juist veel mooier dan die donkere kleur die je eerst had. Voor mijn gevoel spreekt het weer veel meer smile.
Islandlady
Islandlady mei 22 '09
ohh dit is apart!
Precies zoals ik me je had voorgesteld.
Mooie foto vrouw!

Liefs B
gast
gast mei 22 '09
Haha, ik heb het nog steeds Karin; als ik een foto van jou zie krijg ik knuffel nijgingen laugh
admin
admin mei 22 '09
Hoi Karin,

Ok hier je reading van mij met liefde!

Je haar kleur is goed zo, dat zegt mij gevoel (grapje).

Je bent een intelligente zelf standige vrouw die graag haar eigen touwtjes in handen heeft. Volgens mij heb je een eigen bedrijf die goed draait. Je bedrijf is een uit de hand gelopen hobby?

Je bent zelf altijd met het spirituele maar je zoekt het spirituele in het materiële zoals ook op de foto te zien is. Maar je hebt ook wel van nature chakra's die open staan waardoor je een spirituele aanleg hebt. Volgens mij is je buik chakra goed ontwikkelt want ik krijg een Oranje kleur door bij jouw. Maar dit is niet je aura, je aura kleur voelt rood aan (dan zou je daar eens een zoektochtje naar kunnen doen).

Je hebt ook wel wat minder fijne eigenschappen zoals dat je jezelf soms te veel ergens in kan storten waardoor je soms blind bent voor het grote geheel. Dit heeft in je leven bij veel dingen mee getelt. Maar maakt jouw natuurlijk ook weer mooi en uniek als mens!

Volgens mij heb je een studie gedaan waar je best wel wat gezond verstand en iq nodig voor hebt. Als er iets gebeurt wil je er altijd het fijne van weten. Het is een eigenschap die mensen of niet of juist wel waarderen van je.

Ik voel wel degelijk mensen om je heen waar je van houd maar je trekt een soort van veel aandacht naar jezelf toe van "hier ben ik". Dat is geloof ik ook altijd een eerste indruk die mensen van je krijgen.
Zo voel ik een hechte moeder dochter band. Maar een ...beetje wankelige band met je man/vriend? Maar als dit zo is ben ik er zeker van dat je er al werk van maakt om alles goed te maken haha.

Eigenschappen die echt bij je horen zijn extravert, vastberaden en optimistisch. Daar wil ik toch wel even een nadruk op leggen. Eigenlijk omdat dit heel erg bij je past, zo voel ik het.

Mijn gevoel zegt dat je van muziek houdt, je houd van de sierlijkheid en de beweging die muziek los maakt en geloof ik doe je hier ook wat mee. In ieder geval zei ik je wel veel bewegen in een sport achtige manier om slank en fit te blijven.

Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt! Graag hoor ik wat je ervan vond!

Greets, Robbert.
Maryssa
Maryssa mei 22 '09
Hallo Karin,

Beauty ben je hoor! Leuk je te zien. Eens kijken naar je foto..

* Je zei het zelf al maar ik zie ook aan je gezicht dat je liever wat uitbundiger en spontaner op de foto gezet had willen worden

* Rook jij? Ook een goed glas wijn kun je zeer waarderen.

* Mensen weten wat ze aan je hebben. Je bent behoorlijk recht door zee en direct.

* Pittige tante, sommige mensen schrikken wel eens van jouw power als ze je voor het eerst ontmoeten. Als ze even met je praten merken ze vrij snel dat er een heel warm, geinteresseerd en gevoelsmens achter zit.

* Als ik zo naar je kijk komt er in me op "Dit is wat ik wil doen en niets of niemand brengt me daarvan af" enorme wilskracht draag je in je.

* Ik krijg een beetje last van mn elleboog rechts. Heb je daar last van?

* Nieren, Blaas, urinewegen komt in me op, in wat lichtere mate ook de lever. Afvalstoffen worden volgens mij niet helemaal goed afgevoerd waardoor je soms wat vlekjes kunt krijgen in je gezicht en je huid niet lekker glad aanvoelt.Ook wat jeuk aan de huid van je handen en gezicht daardoor. Zowieso heb je een erg gevoelige huid. Bepaalde misselijkheid die er dan weer is en dan weer weg-ebt.

* Er verzorgd uitzien is belangrijk voor je daar kun je ook wel heerlijk mee uitpakken. Maar als je je er op instelt kun je ook in een oude spijkerbroek op bergschoenen rondlopen en je daarbij ook prima voelen.

* Krijg een beetje mn keel dichtgeknepen te voelen. Was je gespannen / zenuwachtig voor de foto en het interview?

* Jouw ogen veranderen in een soort van turquoise als ik vanaf een afstand naar je kijk...is / was er iemand bij jou in de familie met dit soort bijzondere kleur ogen?

Dat was wat ik uit je foto heb kunnen lezen Karin. Laat maar weten wat er juist is en wat niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '09
Hoi Karin,

Deze foto spreekt me toch wel zoveel aan dat de informatie al binnenkomt als ik ernaar kijk. Ik kan dan ook niet nalaten om hem te lezen. Hoewel ik je natuurlijk al een stuk beter ken en ook vanuit vroeger ga ik me nu proberen te concentreren op de dingen die veranderd zijn ten opzichte van mijn eerste lezing van jou smile. Dit is ook weer nieuw voor mij dus ik hoor graag of het nog een beetje klopt.

Als eerste valt de rust me een heel stuk op. Daar waar je eerst nog wat gestrest was heb je een enorme rust in jezelf gekregen. Je hebt veel meer dingen van jezelf geaccepteerd waar je eerst nog mee worstelde. Het is ook veel makkelijk om jezelf te accepteren dan jezelf te willen veranderen.

Ik zie ook een meer puurheid in je ogen terugkomen. Ze staan echt enorm helder en zonder vertroebeling. Dat waren ze eerst nog niet en het is alsof je de dingen ineens veel helderder ziet.

Je eigenwijsheid is er nog steeds, maar je hebt er wel beter mee leren omgaan. In plaats van eerst te oordelen, wacht je nu toch wat meer af en kijk je, of je er op een later moment nog steeds zo over denkt.

Het is wel lastig om de veranderingen te vinden, want in veel dingen ben je nog echt wel onveranderd. Ondeugend als altijd en je eigen ding doen is nog steeds van jou.

Wel zie ik dat je veel meer open staat voor het Merudiaanse. Er is ook wel veel veranderd op Merudi en ergens heb ik het gevoel dat deze verandering een stuk beter bij je past dan dat het eerst deed. Toch wil ik je nog wel even de credits geven voor het begin dat jij hier hebt neergelegd. Niet voor niets was jij één van de "oude garde" wink.

Kwa verandering zie ik ook dat je wat voorzichtiger bent geworden in het vertrouwen. Je bent wat minder goed van vertrouwen en wacht toch nog even iets meer af voordat je jezelf helemaal geeft.

Goed dit was mijn lezing van de nieuwe stukjes die ik in je gevonden heb. Klopt het nog een beetje?

Liefs Julien.
admin
admin mei 23 '09
Hoi Karin,

Ok hier je reading van mij met liefde!

Je haar kleur is goed zo, dat zegt mij gevoel (grapje).
Grappig dat ik me dat realiseerde na de opmerking van Fatna, eigenlijk wil ik geen andere kleur en is het prima zo
Je bent een intelligente zelf standige vrouw die graag haar eigen touwtjes in handen heeft. Volgens mij heb je een eigen bedrijf die goed draait. Je bedrijf is een uit de hand gelopen hobby?
Nee geen eigen bedrijfje, maar ik werk graag met kristallen en vind het zaaaalig om mensen meer bewust te maken van de werking van kristallen en kruiden, ik heb hier cursussen in gevolgd en wil er nog een paar doen.

Je bent zelf altijd met het spirituele maar je zoekt het spirituele in het materiële zoals ook op de foto te zien is. Maar je hebt ook wel van nature chakra's die open staan waardoor je een spirituele aanleg hebt. Volgens mij is je buik chakra goed ontwikkelt want ik krijg een Oranje kleur door bij jouw. Maar dit is niet je aura, je aura kleur voelt rood aan (dan zou je daar eens een zoektochtje naar kunnen doen).
Het is bij mij juist de zonnevlecht die in de kneup zit om zo maar te zeggen, daar ben ik nog mee bezig.
Je hebt ook wel wat minder fijne eigenschappen zoals dat je jezelf soms te veel ergens in kan storten waardoor je soms blind bent voor het grote geheel. Dit heeft in je leven bij veel dingen mee getelt. Maar maakt jouw natuurlijk ook weer mooi en uniek als mens!
Ik kan me inderdaad ergens helemaal instorten zonder na te denken. Ik hoor mijn vader nog zeggen...je moet niet denken maar NAdenken..

Volgens mij heb je een studie gedaan waar je best wel wat gezond verstand en iq nodig voor hebt. Als er iets gebeurt wil je er altijd het fijne van weten. Het is een eigenschap die mensen of niet of juist wel waarderen van je.
Gezond verstand en een hoog iq heb ik wel, heb er helaas nooit iets mee gedaan in de vorm van een studie, heb de middelbare school in omgekeerde volgorde gedaan, eerst atheneum, toen havo, daarna mavo en met een her geslaagd..studeren is niet mijn ding als het geen dingen betreft die ik leuk vind, na school lokten de guldens dus ben ik op mijn 18e al gaan werken.

Ik voel wel degelijk mensen om je heen waar je van houd maar je trekt een soort van veel aandacht naar jezelf toe van "hier ben ik". Dat is geloof ik ook altijd een eerste indruk die mensen van je krijgen. Ik trek inderdaad mensen aan, maar doe dat niet bewust en er zijn jaren geweest dat ik dat echt heel vervelend vond, zo van hallo er is ook een binnenkant, die buitenkant stort een keer in hoor.
Zo voel ik een hechte moeder dochter band. Maar een ...beetje wankelige band met je man/vriend? Maar als dit zo is ben ik er zeker van dat je er al werk van maakt om alles goed te maken haha. Ik heb met al mijn 4 kinderen een sterke band, ik heb 1 dochter en drie zoons, de band met de jongste zoon is de sterkste, maar ik houd van alle vier enorm veel hoor, mijn dochter is een verhaal apart maar dat is misschien ook omdat ik zoveel herken, wellicht ben ik daardoor beschermender naar haar toe dan naar de jongens. Mijn man en ik zijn gescheiden maar wonen samen in 1 huis door omstandigheden. Of dat goed komt? Ik denk het niet, maar de liefde zal er altijd tussen ons zijn.

Eigenschappen die echt bij je horen zijn extravert, vastberaden en optimistisch. Daar wil ik toch wel even een nadruk op leggen. Eigenlijk omdat dit heel erg bij je past, zo voel ik het. Ik denk wel dat dit bij mij past ja.

Mijn gevoel zegt dat je van muziek houdt, je houd van de sierlijkheid en de beweging die muziek los maakt en geloof ik doe je hier ook wat mee. In ieder geval zei ik je wel veel bewegen in een sport achtige manier om slank en fit te blijven.
Sporten??? ik word al moe als ik er naar kijk, ha ha. Nee ben zeker niet sportief.
Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt! Graag hoor ik wat je ervan vond!

Dank je wel voor je lezing! Ik vind het leuk dat je dit wilde doen.
admin
admin mei 23 '09
Hallo Karin,

Beauty ben je hoor! Leuk je te zien. Eens kijken naar je foto..

* Je zei het zelf al maar ik zie ook aan je gezicht dat je liever wat uitbundiger en spontaner op de foto gezet had willen worden

* Rook jij? Ook een goed glas wijn kun je zeer waarderen.
blushJa ik rook en een wijntje lust ik zeker wel.
* Mensen weten wat ze aan je hebben. Je bent behoorlijk recht door zee en direct.
Ik probeer dat wel te zijn al ben ik soms ook wel heel voorzichtig niet gelijk te gaan lopen blaten.

* Pittige tante, sommige mensen schrikken wel eens van jouw power als ze je voor het eerst ontmoeten. Als ze even met je praten merken ze vrij snel dat er een heel warm, geinteresseerd en gevoelsmens achter zit.
Ja, ik heb vaker gehoord dat ik nogal een sterke energie bij me heb en dat ik mensen daarmee kan overrompelen. Maar ik geloof zeker dat mijn hart op de juiste plek zit.
* Als ik zo naar je kijk komt er in me op "Dit is wat ik wil doen en niets of niemand brengt me daarvan af" enorme wilskracht draag je in je.
Ik weet heel goed wat ik wil ja, alleen ben er nog niet helemaal, of juist wel en wil ik teveel.

* Ik krijg een beetje last van mn elleboog rechts. Heb je daar last van?
Nee mijn elleboog heb ik geen last van

* Nieren, Blaas, urinewegen komt in me op, in wat lichtere mate ook de lever. Afvalstoffen worden volgens mij niet helemaal goed afgevoerd waardoor je soms wat vlekjes kunt krijgen in je gezicht en je huid niet lekker glad aanvoelt.Ook wat jeuk aan de huid van je handen en gezicht daardoor. Zowieso heb je een erg gevoelige huid. Bepaalde misselijkheid die er dan weer is en dan weer weg-ebt. Helemaal goed, ik drink te weinig en probeer daar echt aan te werken, ik vermoed zelf dat de vitamine b spuiten mijn eetlust en drinkgedrag wel zullen verbeteren, ik ben inderdaad vaak misselijk, moe en heb dan helemaal nergens zin in. De jeul aan mijn handen en huid komt volgens mij toch van het niet voldoende water drinken. Mijn nieren zijn soms pijnlijk, mijn blaas is lek, kortom ben een wandelende ruine laugh

* Er verzorgd uitzien is belangrijk voor je daar kun je ook wel heerlijk mee uitpakken. Maar als je je er op instelt kun je ook in een oude spijkerbroek op bergschoenen rondlopen en je daarbij ook prima voelen.
Ik vind het fijn om me netjes aan te kleden, maar in de weekends wil je me niet zien hoor! Pitbull smoking en sokken en sloffen aan. Nee onzin maar ik ben er voorzichtig mee, ik ben nu ouder maar vroeger als ik me netjes aankleede en er echt leuk uitzag trok ik teveel aandacht en dat vond en vind ik nog steeds heel vervelend. Ik vind het erg als mensen alleen naar de buitenkant kijken. Ik ben een mens en geen aangekleed object.
* Krijg een beetje mn keel dichtgeknepen te voelen. Was je gespannen / zenuwachtig voor de foto en het interview?
Nogal want het ging over mijn heksendingetjes en het word toch door je collega's gelezen, ik doe mijn ding toch wel maar het is spannend wat anderen daar dan van denken. Gelukkig heeft iedereen het geaccepteerd en maken we er grapjes over, Hé Kaat ben je weer op de bezem vandaag? of kijk maar uit ze verandert je in een kikker.. ha ha
* Jouw ogen veranderen in een soort van turquoise als ik vanaf een afstand naar je kijk...is / was er iemand bij jou in de familie met dit soort bijzondere kleur ogen?
Mijn jongste zijn ogen zijn heel erg blauw, blauwer dan je normaal ziet, misschien bedoel je zijn ogen?

Dat was wat ik uit je foto heb kunnen lezen Karin. Laat maar weten wat er juist is en wat niet.
Ik vind je lezing erg goed, vooral dat je de lichamelijke kwaaltjes er zo goed uit kan halen vind ik bijzonder, daar heb ik nooit over geschreven en kun je dus niet weten normaal gesproken. Dank je wel!
admin
admin mei 23 '09
Hoi Karin,

Deze foto spreekt me toch wel zoveel aan dat de informatie al binnenkomt als ik ernaar kijk. Ik kan dan ook niet nalaten om hem te lezen. Hoewel ik je natuurlijk al een stuk beter ken en ook vanuit vroeger ga ik me nu proberen te concentreren op de dingen die veranderd zijn ten opzichte van mijn eerste lezing van jou . Dit is ook weer nieuw voor mij dus ik hoor graag of het nog een beetje klopt.

Als eerste valt de rust me een heel stuk op. Daar waar je eerst nog wat gestrest was heb je een enorme rust in jezelf gekregen. Je hebt veel meer dingen van jezelf geaccepteerd waar je eerst nog mee worstelde. Het is ook veel makkelijk om jezelf te accepteren dan jezelf te willen veranderen.
Ja klopt helemaal, er is veel veranderd het afgelopen jaar en wel in positieve zin. Ook heb ik mijn mindere kanten veel meer geaccepteerd waardoor ik meer rust in mijn hoofd heb gekregen, veranderen kan soms niet met alles, en ik wilde alleen maar voor de buitenwereld veranderen kwam ik later achter, mij aanpassen aan de mensen om mij heen en daar ben ik wel mee op mijn gezicht gegaan.
Ik zie ook een meer puurheid in je ogen terugkomen. Ze staan echt enorm helder en zonder vertroebeling. Dat waren ze eerst nog niet en het is alsof je de dingen ineens veel helderder ziet.
Soms wel, maar nog echt niet altijd hoor. Ik probeer mezelf wel aan te leren niet in een opwelling te reageren maar eerst rustig na te denken, dat gaat me wel beter af, maar ook dat lukt nog niet altijd, ben gewoon soms een flapuit, that's me.
Je eigenwijsheid is er nog steeds, maar je hebt er wel beter mee leren omgaan. In plaats van eerst te oordelen, wacht je nu toch wat meer af en kijk je, of je er op een later moment nog steeds zo over denkt.
Ja ik kan er dagen over nadenken waarom ik op bepaalde dingen heftig reageer, daardoor leer ik veel van mezelf en vaak realiseer ik me achteraf ook het waarom en dan kan ik het weer loslaten.
Het is wel lastig om de veranderingen te vinden, want in veel dingen ben je nog echt wel onveranderd. Ondeugend als altijd en je eigen ding doen is nog steeds van jou.
Yup, ik ben heel vrolijk van aard, volgens mij nooit volwassen geworden en dat bevalt me prima! Vind het heerlijk om streken uit te halen en ik kan me niet voorstellen dat ik daar ooit mee zou stoppen.

Wel zie ik dat je veel meer open staat voor het Merudiaanse. Er is ook wel veel veranderd op Merudi en ergens heb ik het gevoel dat deze verandering een stuk beter bij je past dan dat het eerst deed. Toch wil ik je nog wel even de credits geven voor het begin dat jij hier hebt neergelegd. Niet voor niets was jij één van de "oude garde" .
Ik miste de gedachtenwisselingen over het spirituele en vind het fijn dat dat er nu weer is, ik blijf moeite houden met het *engelmens* gegeven, maar dat is omdat ik graag bewijzen wil zien, dat gaat niet, dat weet ik dus ik kan niets anders dan gewoon met de golven mee te gaan. Thanks voor de credits! *knuf*
Kwa verandering zie ik ook dat je wat voorzichtiger bent geworden in het vertrouwen. Je bent wat minder goed van vertrouwen en wacht toch nog even iets meer af voordat je jezelf helemaal geeft.
Ja mijn vertrouwen is door gebeurtenissen wel minder geworden, ik realiseer me echter ook dat niet ieder mens hetzelfde is en kan me wel geven maar inderdaad niet gelijk helemaal.
Goed dit was mijn lezing van de nieuwe stukjes die ik in je gevonden heb. Klopt het nog een beetje?
Het klopt hardstikke goed! dank je wel !
Liefs Julien.
admin
admin mei 23 '09
@ Gast, nou kom maar op dan! laugh
Maryssa
Maryssa mei 23 '09
Hey Karin,

Super dat het aardig klopt! De ingevingen over je gezondheidsklachten kwamen het makkelijkst binnen. Had ook zelf echt die jeuk op mn handen en in mn gezicht als een soort speldenprikjes zeg maar. Van te weinig drinken kun je ook misselijk worden door de afvalstoffen; waardoor je van de gedachte iets te moeten gaan drinken ook weer misselijk kunt worden. Is een beetje een vicieuze cirkel. Ik denk wel dat die vitamine B injecties je gaan helpen maar leuk is het niet dat geprik.

Ik kreeg niet helemaal scherp bij wie die bijzondere ogen horen. Zag jouw ogen veranderen dus is het iemand die heel dicht bij je staat. Als jouw eerste gedachte je jongste is dan kan dat kloppen. Vooral omdat je aangeeft met hem een bijzondere band te hebben.

Wat je schrijft over te veel aandacht trekken als je er mooi uitziet. Jouw uiterlijk maakt deel uit van jou en je kwaliteiten, daar mag je van genieten. Maar ik snap jou wel...het is vaak stomvervelend als ze alleen maar kijken naar looks.

Liefs
Heidelroos
Heidelroos mei 23 '09
Ik vind het een prachtige foto..
Er kwam gelijk binnen dat je een beetje ontdaan was die dag..
Verliep het helemaal niet zoals hje had gehoopt / verwacht dat het zou lopen? ..
Ik lees de andere reacties niet en kom nog op je terug..

Liefs van Heidel....
gast
gast mei 23 '09
admin
admin mei 23 '09
@ Maryssa, ja ik hoop zo dat de prikken gaan helpen!

@ Heidel, jaaaaaaa! ik vind jouw lezingen erg goed, ontdaan? Geen idee, zou best kunnen ben nogal van de stuiterige wat emoties betreft.

@ Syl, volgens mij is jouw luier vol.....LOL knuffie terug.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420