Hallo Karin,
Beauty ben je hoor! Leuk je te zien. Eens kijken naar je foto..
* Je zei het zelf al maar ik zie ook aan je gezicht dat je liever wat uitbundiger en spontaner op de foto gezet had willen worden
* Rook jij? Ook een goed glas wijn kun je zeer waarderen.
Ja ik rook en een wijntje lust ik zeker wel.
* Mensen weten wat ze aan je hebben. Je bent behoorlijk recht door zee en direct.
Ik probeer dat wel te zijn al ben ik soms ook wel heel voorzichtig niet gelijk te gaan lopen blaten.
* Pittige tante, sommige mensen schrikken wel eens van jouw power als ze je voor het eerst ontmoeten. Als ze even met je praten merken ze vrij snel dat er een heel warm, geinteresseerd en gevoelsmens achter zit.
Ja, ik heb vaker gehoord dat ik nogal een sterke energie bij me heb en dat ik mensen daarmee kan overrompelen. Maar ik geloof zeker dat mijn hart op de juiste plek zit.
* Als ik zo naar je kijk komt er in me op "Dit is wat ik wil doen en niets of niemand brengt me daarvan af" enorme wilskracht draag je in je.
Ik weet heel goed wat ik wil ja, alleen ben er nog niet helemaal, of juist wel en wil ik teveel.
* Ik krijg een beetje last van mn elleboog rechts. Heb je daar last van?
Nee mijn elleboog heb ik geen last van
* Nieren, Blaas, urinewegen komt in me op, in wat lichtere mate ook de lever. Afvalstoffen worden volgens mij niet helemaal goed afgevoerd waardoor je soms wat vlekjes kunt krijgen in je gezicht en je huid niet lekker glad aanvoelt.Ook wat jeuk aan de huid van je handen en gezicht daardoor. Zowieso heb je een erg gevoelige huid. Bepaalde misselijkheid die er dan weer is en dan weer weg-ebt.
Helemaal goed, ik drink te weinig en probeer daar echt aan te werken, ik vermoed zelf dat de vitamine b spuiten mijn eetlust en drinkgedrag wel zullen verbeteren, ik ben inderdaad vaak misselijk, moe en heb dan helemaal nergens zin in. De jeul aan mijn handen en huid komt volgens mij toch van het niet voldoende water drinken. Mijn nieren zijn soms pijnlijk, mijn blaas is lek, kortom ben een wandelende ruine
* Er verzorgd uitzien is belangrijk voor je daar kun je ook wel heerlijk mee uitpakken. Maar als je je er op instelt kun je ook in een oude spijkerbroek op bergschoenen rondlopen en je daarbij ook prima voelen.
Ik vind het fijn om me netjes aan te kleden, maar in de weekends wil je me niet zien hoor! Pitbull smoking en sokken en sloffen aan. Nee onzin maar ik ben er voorzichtig mee, ik ben nu ouder maar vroeger als ik me netjes aankleede en er echt leuk uitzag trok ik teveel aandacht en dat vond en vind ik nog steeds heel vervelend. Ik vind het erg als mensen alleen naar de buitenkant kijken. Ik ben een mens en geen aangekleed object.
* Krijg een beetje mn keel dichtgeknepen te voelen. Was je gespannen / zenuwachtig voor de foto en het interview?
Nogal want het ging over mijn heksendingetjes en het word toch door je collega's gelezen, ik doe mijn ding toch wel maar het is spannend wat anderen daar dan van denken. Gelukkig heeft iedereen het geaccepteerd en maken we er grapjes over, Hé Kaat ben je weer op de bezem vandaag? of kijk maar uit ze verandert je in een kikker.. ha ha
* Jouw ogen veranderen in een soort van turquoise als ik vanaf een afstand naar je kijk...is / was er iemand bij jou in de familie met dit soort bijzondere kleur ogen?
Mijn jongste zijn ogen zijn heel erg blauw, blauwer dan je normaal ziet, misschien bedoel je zijn ogen?
Dat was wat ik uit je foto heb kunnen lezen Karin. Laat maar weten wat er juist is en wat niet.
Ik vind je lezing erg goed, vooral dat je de lichamelijke kwaaltjes er zo goed uit kan halen vind ik bijzonder, daar heb ik nooit over geschreven en kun je dus niet weten normaal gesproken. Dank je wel!