Loading...
nl

Bellefleur Deze is dagvers ..wie wil fotolezen?

admin
admin mei 22 '09
grin

Deze is daarnet getrokken,

http://img32.imageshack.us/img32/7065/ss850256.jpg

en deze is overbelicht, maar zie je mijn ogen beter.

http://img32.imageshack.us/img32/4945/ss850265.jpg
zo, alsteblief
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '09
In Detail:


en

Cialara
Cialara mei 22 '09
Hoi Bellefleur,

Dit vind ik nou zo bijzonder, wij hebben de zelfde ogen! Ik heb ook blauwe ogen met een geel/bruinig sterretje rond de pupil! Oh, dit vind ik heel erg leuk!
admin
admin mei 22 '09
Hoi Bellefleur tongue

Je meest naar voren komende aura is groen. Voor mij voel je aan alsof je heel je leven al een beoefenaar bent van het pad van liefde. Liefde voor het leven heb ik het dan over.
Heel vaak heb je tegen slagen gehad van andere die niet jouw menselijke schilt kunnen door prikken. Je hebt namelijk een sterke aura die het moeilijk maakt om tot jouw bron te komen. Je houdt jezelf gesloten voor het innerlijke mens dat je bent als ik je op de foto's ziet, waarschijnlijk doe je dit onbewust. Ik ken je dan al wat langer dan vandaag en uit ervaring weet ik dat je onbewust ook vaak juist zo ver open staat voor mensen die je dierbaar zijn dat je energie overbruggingen maakt (onbewust dus :P).

Ik voel wel veel gidsen bij je, veel omdat elk van de gidsen je hoofd gids is maar allemaal geen gids die je je leven lang houdt. Dit is waarschijnlijk omdat je vanuit het spirituele veel bronnen kent die je helpen maar geen plek meer nodig hebben op aarde. Zo voel ik je nu in een fase waarin je geholpen word door 2 mannelijke bronnen. Wel moet ik even vermelden dat 1 van de mannelijke bronnen vanuit het menselijke is.

Ik voel je astrale dier en dat is de wolf. Maar dit is afkomstig van een vorig leven als native american(wil het geen indiaan noemen, mijn gevoel zegt dat). Je hebt daardoor ook nog sommige wolven eigenschappen in je zitten waarvan ik duidelijk voel dat je die nooit hebt los gelaten. Je deelt ze wel met andere bronnen maar je laat ze niet los.

Ik voel veel liefde vanuit het menselijke op kleine schaal maar heel krachtig. Het is pure liefde die niet bevuilt is.

Voor mijn gevoel ben je een vrouw die initiatief nemer is en overal altijd het beste uit wilt halen. Zo verleg je constant je grenzen en dan laat je het weer rusten tot je de drang weer voelt.

Zo, ik hoop dat je het een mooie reading vind. Graag hoor ik wat je ervan vond!


Greets, Robbert.
Islandlady
Islandlady mei 22 '09
Wow Robbert ik ben hier even stil van. Wat een mooi reading van een lief mens.

Groetjes
Bea
admin
admin mei 22 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Wow Robbert ik ben hier even stil van. Wat een mooi reading van een lief mens.

Groetjes
Bea

Bedankt! Wil je er ook een? haha.
gast
gast mei 22 '09
Leuk je te zien Bellefleur! Ik heb het idee dat ik je ergens van ken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Ha! Ook hierbij mijn lezing. Leuk je foto eens te zien! Ik lees graag of het nog een beetje klopt.

Je bent een zeer gesloten persoon die heel open is. Ik weet hoe dubbelzinnig dit klinkt, maar jij houdt andere mensen voor de gek door open te lijken maar het niet te zijn. Je bent een kameleon en ik begrijp heel goed wat het is. Je hebt net zoals ik, 2 kanten.

Je identiteit is er niet en dat vind je nog wel eens lastig om mee om te gaan. Je weet niet goed hoe je dit een plekje moet geven. Zeker sinds dat je op merudi veel dingen erbij hebt geleerd, ben je dingen anders gaan zien, die je eigenlijk al wel wist en nu ook beter voelen.

Alsof je ineens als vis, ontdekt dat er boven de oceaan nog een hele wereld is.

Je bent hier een enorme aanvulling op Merudi en ik hoop ook echt dat doorblijft gaan met wat je doet. Jouw toegang tot de bron is voor iedereen een aanvulling.

Soms zou je wat meer vertrouwen in je uitspraken mogen hebben, want de dingen die jij zegt zijn gewoon de waarheid. Niemand kan daar gewoon omheen, dus waarom zou jij er dan ook moeilijk over doen?

Mensen inschatten kan jij heel goed en fotolezen is wel iets wat je goed zou kunnen. Wel moet je uitkijken dat je eigen energie zich niet vermengt met anderen.

Goed gevoel voor humor heb je ook en je bent heel scherp en opmerkzaam.

Goed dit was ook mijn lezing. Ik lees graag je reactie.
admin
admin mei 23 '09
Origineel bericht van: Core
Hoi Bellefleur tongue

Je meest naar voren komende aura is groen.
- een jaartje geleden was het meer Turqoois.

Voor mij voel je aan alsof je heel je leven al een beoefenaar bent van het pad van liefde.
- mooi gevoel he...


Liefde voor het leven heb ik het dan over.
- Liefde als Leven, leven als Liefde.


Heel vaak heb je tegen slagen gehad van andere die niet jouw menselijke schilt kunnen door prikken.
- en die niet begrepen waarom niet, en frustie werden. Zelf begreep ik dat als kind ook nie waarom mensen mijn schilt persé wilden doorprikken, iedereen had toch zichzelf, dacht ik toen.


Je hebt namelijk een sterke aura die het moeilijk maakt om tot jouw bron te komen.
- iedereen heeft de mogelijkheid om te zoeken hoe ze innerlijk naar de bron kunnen gaan. Of contakt maken met hun ziel. Dus hoeven ze niet tot mijn bron te komen, door aan mij te gaan sleutelen. Maar te leren hoe ze naar hun eigen bron kunnen, dat wil ik mensen graag leren bereiken.


Je houdt jezelf gesloten voor het innerlijke mens dat je bent
als ik je op de foto's ziet, waarschijnlijk doe je dit onbewust.
- wie weet, doe ik dat wel.

Ik ken je dan al wat langer dan vandaag en uit ervaring weet ik dat je onbewust ook vaak juist zo ver open staat voor mensen die je dierbaar zijn dat je energie overbruggingen maakt (onbewust dus :P).
- hierin herken ik me als Engelmens.

Ik voel wel veel gidsen bij je, veel omdat elk van de gidsen je hoofd gids is maar allemaal geen gids die je je leven lang houdt.
- ik heb één Gids, en meerdere wezens vanuit de bron die er zijn. Die zijn er heel mijn leven lang, want we komen vanuit dezelfde bron.
Wel zijn er ook helpers.


Dit is waarschijnlijk omdat je vanuit het spirituele veel bronnen kent die je helpen
- jep, ik heb overal vrienden zitten.

maar geen plek meer nodig hebben op aarde.
Zo voel ik je nu in een fase waarin je geholpen word door 2 mannelijke bronnen. Wel moet ik even vermelden dat 1 van de mannelijke bronnen vanuit het menselijke is.
- goed dat je het even vermeld laugh


Ik voel je astrale dier en dat is de wolf.
- ja, dat klopt, heel zeker. De uil en de Wolf.



Maar dit is afkomstig van een vorig leven als native american(wil het geen indiaan noemen, mijn gevoel zegt dat)
- klopt. Ik en de Wolf hebben een balans in samenzijn.

. Je hebt daardoor ook nog sommige wolven eigenschappen in je zitten waarvan ik duidelijk voel dat je die nooit hebt los gelaten. Je deelt ze wel met andere bronnen maar je laat ze niet los.
- klopt.

Ik voel veel liefde vanuit het menselijke op kleine schaal maar heel krachtig. Het is pure liefde die niet bevuilt is.
- Wat zuiver van de bron komt , is nooit bevuild. En ik ben als een fontijn met zuiver water. Ook deze kan/mag niet vertroebeld zijn, zodat steeds zuiver water aanwezig is.

Voor mijn gevoel ben je een vrouw die initiatief nemer is en overal altijd het beste uit wilt halen.
- just! Ik zie ook hoe het soms loopt.


Zo verleg je constant je grenzen en dan laat je het weer rusten tot je de drang weer voelt.
- das waar.

Zo, ik hoop dat je het een mooie reading vind. Graag hoor ik wat je ervan vond!
- Het is een mooie reading.
Dank je Robbert.


Greets, Robbert.
Heidelroos
Heidelroos mei 23 '09
Jij hebt dezelfde kijk als mijn zussie ...
Leuk om te zien.. smile
admin
admin mei 23 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ha! Ook hierbij mijn lezing. Leuk je foto eens te zien! Ik lees graag of het nog een beetje klopt.

Je bent een zeer gesloten persoon die heel open is.
Ik weet hoe dubbelzinnig dit klinkt, maar jij houdt andere mensen voor de gek door open te lijken maar het niet te zijn. Je bent een kameleon en ik begrijp heel goed wat het is.
Je hebt net zoals ik, 2 kanten.

- ik ben zeer blij met wat je schrijft. ik weet dat jij begrijpt als geen ander hoe ik ben.
Zoals mensen vele talen hebben zich uit te drukken, en verstaanbaar te maken, heb ik vele vormen om me naar voren te brengen, en begrijpelijk te zijn. het is een spel, want ik ben niet deze vormen.
Ik ben een kameleon, dat weet ik. Ik ben hier dan ook niet voor mezelf. En ik verander steeds, ik ben nooit dezelfde ,doch hoe meer ik hier ben, hoe duidelijker het word dàt ik altijd al mezelf ben geweest (klinkt ook dubbel, maar zo is dat)




Je identiteit is er niet en dat vind je nog wel eens lastig om mee om te gaan.
- ja, dat is soms lastig. Ik kom er ook achter waarom het lastig is voor me, en daar wordt aan gewerkt.

Je weet niet goed hoe je dit een plekje moet geven. Zeker sinds dat je op merudi veel dingen erbij hebt geleerd, ben je dingen anders gaan zien, die je eigenlijk al wel wist en nu ook beter voelen.
- Ik was vol moed iemand aan het worden, die ik eigelijk al ben laugh



Alsof je ineens als vis, ontdekt dat er boven de oceaan nog een hele wereld is.
- ahja , maar die nu snapt waarom ze als vis , vleugels heeft vb.

Je bent hier een enorme aanvulling op Merudi en ik hoop ook echt dat doorblijft gaan met wat je doet. Jouw toegang tot de bron is voor iedereen een aanvulling.
- ja dat is zo. Er dit is mij al jaren geleden gezegd. Ik zie wat moet/mag/kan gedaan worden. En ik ben hier!!

Soms zou je wat meer vertrouwen in je uitspraken mogen hebben, want de dingen die jij zegt zijn gewoon de waarheid. Niemand kan daar gewoon omheen, dus waarom zou jij er dan ook moeilijk over doen?
- Er is een stukje menselijke kant. Die voelt wat de andre voelt bij hetlezen van die waarheid. En daar hou ik te hard rekening mee. Maar daar wordt aan gewerkt.

Mensen inschatten kan jij heel goed en fotolezen is wel iets wat je goed zou kunnen.
- ja ik kan dit zeker heel goed, ik overzie , in één oogopslag! dat is de kwaliteit van de uil. Ik ben al bezig me op foto-lezen te concentreren. Doch er zijn hier al goede lezers, vind ik.


Wel moet je uitkijken dat je eigen energie zich niet vermengt met anderen.
- ja, en virsa versa.

Goed gevoel voor humor heb je ook en je bent heel scherp en opmerkzaam.
- zeer zeker het geval. Ik zie en heb gezien, daar waar anderen nog bezig zijn met het te kunnen zien: of het niet te willen zien. Ik vind het wel fijn mensen te ondersteunen die hun eigen zicht willen verbreden.

Goed dit was ook mijn lezing. Ik lees graag je reactie.


Bij deze mijn reactie,
Dank, Julien. Ik had enkele tijden geleden niet gedacht ooit nog zoveel van mezelf tegen te komen in een ander.
ik dacht dat ik alleen rondliep. laugh
admin
admin mei 23 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Jij hebt dezelfde kijk als mijn zussie ...
Leuk om te zien.. smile


Dank je wel, Heidelroos.
Ik neem de gelegenheid om jou te zeggen dat ik je werkwijze om foto te lezen, enorm bewonder.

veel liefs,
Bellefleur
Nymira
Nymira mei 23 '09
Hee Bellefleur....

Ik had je foto ook willen lezen en zie dat er al veel mooie dingen zijn gezegd en zal eens kijken of ik nog enkele dingetjes toe kan voegen...
Er komen de woorden religie , onbaatzuchtigheid ....moeder Theresa en 'Hildegard von Bingen' zo bij me op....heb je daar affiniteit mee ? zie je ook zo als zuster in een klooster..de kloostertuinen met liefde verzorgen ...en dan vooral de kruidentuinen.(misschien een vorig leven ofzo ;))
Een gevoel voor religie in de breedste zin des woord en niet vebonden met een kerk als instituut..maar vermengd met spiritualiteit.
Ik denk dat je erg kunt genieten van het bezoeken van mooie kathedralen en de mooie muurschilderingen van Jezus Maria etc.
en alle relikwieen die daarbij horen...
Ook een diep gevoel voor religieuze ceremonieen en het serene en mooie gevoel wat dat bij je oproept...bijv. gregoriaanse gezangen etc.


Affiniteit met natuurlijke voeding...vast vegetarisch, denk niet dat je het over je hart kan krijgen vlees te eten , dat druist in tegen je gevoel van je een voelen met het bewustzijn van de dieren.
Heb je een kruidentuintje en kan je genieten van het zelf dingen maken van al het moois wat de natuur te bieden heeft?
Je ervaart een soort tijdloosheid als je in de natuur bent en kan volgens mij zo enkele uren zitten en gewoon daar zijn en luisteren naar het geluid van de vogels en verder ...niets...terwijl een ander misschien denkt ik kan mn tijd wel beter gebruiken is dat voor jou een rijk geschenk.
Rugzak mee vol gezonde dingen....wandelschoenen aan en genieten maar !

Je beweegt je rustig en hebt volgens mij een zachte stem en houd ervan om de dingen poetisch te brengen..
Maar niet iedereen begrijpt je....omdat dat een verdiepinkje te 'hoog'is..en niet aansluit alhoewel er wel waarheid inzit, hoe zeg ik dat nou eh...het menselijke drama (dus het persoonlijke zelf) waar de meeste mensen nog mee worstelen verstaat de boodschap van het hoger zelf dan niet..dus je hebt vaak ervaren dat je anderen niet kon bereiken en dat stemde je vaak verdrietig omdat je het zo goed bedoelde...(eh heb ik het zo goed verwoord ) Soms krijg je dan opmerkingen van ja alles leuk en wel maar wat kan ik daar nou mee .
Het heeft ook een bredere reikwijdte, bijv. om de frequentie van de aarde te verhogen...
Heb je weleens meegedaan met een 'wereldvredemeditatie?'

Hou je ook van oude gebruiken en ambachten ? Je lijkt me iemand die niet houd van allerlei moderne apparatuur ...maar bijv. liever zelf haar brood bakt of liever zelf haar thee maakt met verse kruiden en geniet van het pruttelgeluid en het proces...
Ook veel waarde hecht aan oude spulletjes met 'karakter'en niet zomaar iets weggooit...liever schrijven met die mooie oude kroontjespen achter de secretaire van oma die het niet goed meer doet dan bijv. een nieuwe balpen kopen oid....die moderne goedkope plastic spullen heb je volgens mij niets mee.

Nou dit was even wat ik kreeg en ben natuurlijk benieuwd of't een beetje klopt.....

warme groet Nymira.
admin
admin mei 23 '09
Origineel bericht van: Nymira

Hee Bellefleur....
- he, Nymira!


Ik had je foto ook willen lezen en zie dat er al veel mooie dingen zijn gezegd en zal eens kijken of ik nog enkele dingetjes toe kan voegen...
Er komen de woorden religie , onbaatzuchtigheid ....moeder Theresa en 'Hildegard von Bingen' zo bij me op....heb je daar affiniteit mee ?
- ik identificeer me niet met deze mensen, maar heb het onbaatzuchtige wèl in mij.




-ik hou van het Goddelijke, ik erken het Goddelijke, en voel die energie ook. En kan bij sommige rituelen me intens inleven.



zie je ook zo als zuster in een klooster..de kloostertuinen met liefde verzorgen ...en dan vooral de kruidentuinen.
(misschien een vorig leven ofzo ;))
- In een vorig leven tijdens de spaanse inquisitie was ik moederoverste van een Novissenklooster, aldaar. De overheid heeft me toen vijf jaar lang gevangen gehouden, en me met vragen bestookt over God en de Duivel. Omdat ik de jonge meisjes in het klooster niet wou 'veraden' heb ik alles op mij genomen, ja dat onbaatzuchtige komt daar ook in voor. In verschillende levens.


Een gevoel voor religie in de breedste zin des woord en niet vebonden met een kerk als instituut..maar vermengd met spiritualiteit.
- juist, heel erg juist.
Dat komt omdat ik los sta van het wereldse, het is De Bron, wat ik steeds h-erken in 'alles'.



Ik denk dat je erg kunt genieten van het bezoeken van mooie kathedralen en de mooie muurschilderingen van Jezus Maria etc.
en alle relikwieen die daarbij horen...
- ik ga liever een dagje in de natuur. ik begrijp die rijkdom niet altijd die de Kerken hebben, vind het mooi om zien, maar ik heb het gezien, en de natuur is in weze voor mij nog vele boeiender, en altijd veranderlijk.




Ook een diep gevoel voor religieuze ceremonieen en het serene en mooie gevoel wat dat bij je oproept...bijv. gregoriaanse gezangen etc.
- ik ga de moderne toer op hoor. Meditatiemuziek, Reiki muziek,
chinese bamboeklanken enz...
Maar hou wel van dit
http://www.youtube.com/watch?v=uaZ6APN0-FY&feature=related
this is me.


Affiniteit met natuurlijke voeding...vast vegetarisch,
- ja vegetarisch, al 12 jaar.


denk niet dat je het over je hart kan krijgen vlees te eten , dat druist in tegen je gevoel van je een voelen met het bewustzijn van de dieren.
- juist, ik kan zo'n lief konijntje niet opeten.
Ik ben iemand die zelfs een vlieg met haar handen neemt, het raam openzet, en het naar buiten laat vliegen.



Heb je een kruidentuintje en kan je genieten van het zelf dingen maken van al het moois wat de natuur te bieden heeft?
- ja graag een kruidentuintje, en ik ben nu al blij, met de natuurlijkheden die ik ga kunnen plukken en vinden, deze zomer.



Je ervaart een soort tijdloosheid als je in de natuur bent
- eenheid, en een thuisgevoel, HOME!!!! En conversatie met de Bron, en energieën die met me meewandelen. En het groene, ik hou van het groen.



en kan volgens mij zo enkele uren zitten en gewoon daar zijn en luisteren naar het geluid van de vogels
-juist,




en verder ...niets...terwijl een ander misschien denkt ik kan mn tijd wel beter gebruiken is dat voor jou een rijk geschenk.
-Ja! Mijn spiritueel werk, afgewisseld met dat wat je zegt, en
ik ben overgelukkig. Laat me niet in een grote stad wonen.



Rugzak mee vol gezonde dingen....wandelschoenen aan en genieten maar !
- absoluut, maar dit hoeft niet alleen, ik ben geen einzelganger. Ik ben evengoed een kwebbeltante over koetjes en kalfjes. En wil ik honderduit vertellen. Maar steeds innerlijk is er die ....ja het éénheidsgevoel.



Je beweegt je rustig en hebt volgens mij een zachte stem en houd ervan om de dingen poetisch te brengen..
- ja ik heb een zachte stem, ik kan op een speelse manier, met de nodige poezie, dingen naar voorbrengen, doe ik heel erg graag. Ik ben wel vloeiend in mijn gaan, bewegelijk. Als ik praat gebruik ik ook gebaren en tekens en mimiek. Ik kan evengoed enorm druk doen, bij momenten, hoor.


Maar niet iedereen begrijpt je....
- nee.


omdat dat een verdiepinkje te 'hoog'is..en niet aansluit alhoewel er wel waarheid inzit, hoe zeg ik dat nou eh...het menselijke drama (dus het persoonlijke zelf) waar de meeste mensen nog mee worstelen verstaat de boodschap van het hoger zelf dan niet..dus je hebt vaak ervaren dat je anderen niet kon bereiken en dat stemde je vaak verdrietig omdat je het zo goed bedoelde...(eh heb ik het zo goed verwoord ) Soms krijg je dan opmerkingen van ja alles leuk en wel maar wat kan ik daar nou mee
- ja dat klopt, ik zie het, ik voel het, ik weet het, maar zij zijn er op dàt moment nog niet aan toe, integendeel zelf.
Soms zou ik wel eens graag willen dat mensen meer open staan. Maar dat komt nog wel...




Het heeft ook een bredere reikwijdte, bijv. om de frequentie van de aarde te verhogen...
Heb je weleens meegedaan met een 'wereldvredemeditatie?'
- ja, niet wereldvrede maar wel 'spirituele groei van de aarde'-meditatie's, in samenwerking, met de Engelen, en de wezens van het licht.




Hou je ook van oude gebruiken en ambachten ? Je lijkt me iemand die niet houd van allerlei moderne apparatuur ...maar bijv. liever zelf haar brood bakt of liever zelf haar thee maakt met verse kruiden en geniet van het pruttelgeluid en het proces..
- ik heb een broodmachine, maar hou inderdaad niet van modere apparaten, ik heb een telefoontoestel van mijn grootmoeder hier staan, geen TV, een klein cd-instalatie-tje, en mijn pc.
Ook mijn man is sober in deze dingen.



Ook veel waarde hecht aan oude spulletjes met 'karakter'en niet zomaar iets weggooit...liever schrijven met die mooie oude kroontjespen achter de secretaire van oma die het niet goed meer doet dan bijv. een nieuwe balpen kopen oid....die moderne goedkope plastic spullen heb je volgens mij niets mee.
-hahaha, alles wat we in huis hebben is tweedehands, behalve het haardvuur(waar ik in de winter ook op kook) en de wasmachine en koelkast. Voor de rest is er niets nieuw.

Nou dit was even wat ik kreeg en ben natuurlijk benieuwd of't een beetje klopt.....

warme groet Nymira.

nou, het was heel aangenaam, en ik ben blij dat je dit deel van mij hebt "gezien". Toen ik zelf naar de eerste foto keek, zag ik wat jij hebt gezien, in het beeld.
dank je wel.
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Origineel bericht van: Core
Origineel bericht van: Islandlady
Wow Robbert ik ben hier even stil van. Wat een mooi reading van een lief mens.

Groetjes
Bea

Bedankt! Wil je er ook een? haha.


Hihi.. tuurlijk altijd smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

Dank, Julien. Ik had enkele tijden geleden niet gedacht ooit nog zoveel van mezelf tegen te komen in een ander.
ik dacht dat ik alleen rondliep. laugh

Ja dat vind ik ook mooi om te zien. Het doet me goed om te zien hoe herkenbaar jij voor mij bent smile.
admin
admin mei 24 '09
Leuke foto's Bellefleur, vooral de tweede spreekt me aan, heel zacht.
Serenity
Serenity apr 4 '11
Miss you Tinne!!
je foto's spreken voor mij liefde uit!!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki