Loading...
nl

Foto van Fatna lezen aub

Fatna
Fatna mei 22 '09
ik hoop het ook, stel in ieder geval genoeg vragen...hoop dat ze hier niet gek van me worden
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Ik vind dat Namyra wat langer moet lezen wink
je hebt echt interessante lezingen..
Fatna
Fatna mei 22 '09
heb je het over wat ze bij mij kan lezen??
of over nymira dat zij meer moet foto lezen?
Nymira
Nymira mei 22 '09
Je vind dat ik wat langer moet lezen ? hihi bedankt voor je lieve compliment winkmaar heb op dit moment een beetje hoofdpijn , ik vrees dat ik de laatste tijd wat teveel achter de computer heb gezeten...dus deze was even kort....ik merk soms sávons dat de energieen een beetje bij me blijven hangen...zie allerlei beelden van allerlei onbekende gezichten voor me ..denk dat ik maar even wat meer moet laten afvloeien anders raak ik zelf een beetje vol eek
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
ahaha, dan mag je leren 'af te vloeien'
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Hoi Fatna,

Ik lees ook graag jouw foto. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt.

Je bent best wel ijdel en vind het belangrijk om er leuk uit te zien. Nou hoef je ook niet te klagen over je uiterlijk dus dat zal de vrouwelijke onzekerheid wel zijn wink.

Je bent leuk en spontaan en zeker ook gezellig. Je hebt veel vrienden en vriendinnen, maar ik vind het toch wel erg oppervlakkig allemaal. Je bent iemand die zeker kan verdiepen, maar hebt moeite om mensen dichtbij jezelf te laten.

Komt waarschijnlijk ook door je gevoeligheid en het kost je ook moeite om je goed af te sluiten. Een pyramide van licht zal je dan ook heel goed kunnen helpen.

Je bent onderzoekend en wil graag dingen weten. Ook wel een beetje nieuwsgierig ben je, en roddelen kan je ook nog wel eens doen smile.

Je draagt wel een maskertje. Ben je bang om gekwetst te worden soms? Is toch nergens voor nodig? Je weet ondertussen best dat jij een hele sterke persoonlijkheid hebt en dat je weinig kan gebeuren. Gewoon wat meer vertrouwen in jezelf hebben en dan komt het helemaal goed.

Goed dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie.

Groetjes Julien.
Fatna
Fatna mei 23 '09
dank voor je lezing nims,

jiju noemt het ijdel ik noem het trots, maar dat is niet door vrouwelijke onzekerheid want ook zonder make up en gestyled haar ben ik niet afschrikwekkend hoor, maar ik kies ervoor om mezelf tot in de puntjes te verzorgen omdat ik een huisvrouw ben en die neigen vaak te verslonsen, en daar ben ik dan weer te trots voor!

dat punt van vrienden en vriendinnen is een interessant punt, ik KAN veel vreinden en vriendinnen hebben want ik ben inderdaad bij anderen vaak een gezellige persoonlijkheid, ik hecht er echter geen waarde aan om "maar zoveel mogelijki vrienden te hebben"ik heb liever 1 vreindin die veel voor me betekent dan een massa vrienden die stuk voor stuk geen toevoegende waarde hebben, kortom met oud en nieuw is het een rustige boel bij ons thuis

ik heb wel moeite om mensen de HELE fatna te laten zien zeker als het gaat over hoe ik me voel, dan ben ik helemaal een gesloten boek, ik heb gewoon erg vaak het idee dat mensen me toch niet zullen begrijpen dus ik zie niet in waarom ik het dan moet delen, ik stel me dan ook vaak vrolijk op zodat mensen geen opening zullen hebben om me te kwetsen

ja ik ben en blijf wel een vrouw, die zijn van nature nieuwsgierig EN roddelaars, mijn vader zegt altijd de tong heeft geen bot, dus die is in alle kanten te draaien en keren! HELAAS

ik was een sterke en zelfverzekerde persoonlijkheid en zo kan ik ook nog overkomen als ik wil, in de werkelijkheid is dat een beetje verloren gegaan door dingen die me erg hebben gekwetst

je zat aardig in de goede richting nims, keep up the good work
Fatna
Fatna mei 23 '09
Een pyramide van licht zal je dan ook heel goed kunnen helpen.

moet ik mezelf hierin visualiseren?? daar kan ik me niet lang genoeg op concentreren, heb namelijk erg weinig geduld
admin
admin mei 23 '09
Hoi Fatna, langzaam aan beginnen en dan steeds een beetje meer opbouwen. In principe zou de eerste gedachte al voldoende moeten zijn, gedachten zijn immers krachten, energie, en die verdwijnt niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Origineel bericht van: Fatna
Een pyramide van licht zal je dan ook heel goed kunnen helpen.

moet ik mezelf hierin visualiseren?? daar kan ik me niet lang genoeg op concentreren, heb namelijk erg weinig geduld

Zie: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420