Op de foto kom je zeker over als vredelievend, zachtaardig en gevoelig.
- dank je wel.
Een natuurmens.
- jazeker, en niet doordat ik in de natuur woon, maar omdat ik en de natuur één en hetzelfde is.
het om haarzelf heen ervarend als zoals de wereld in jezelf in.
- nee, ik ervaar niet altijd de wereld zoals ik zelf ben. het klopt wel dat ik ben zoals ik binnenin ben. Omdat ik me bewust ben van de bron, en m'n spiritualiteit steeds naar buiten breng. Als ik spreek, spreek ik bijna altijd vanuit spiritualiteit. Dat is wie ik ben.
Het is soms bijna zo binnen, zo buiten.
-logische volgorde ook, het is niet zo buiten, zo binnen.
Dat is sterk,
-een sterkte, bedoel je?
Of is het je eigen interpretatie aan het gegeven wat je ziet.
want dat betekent dat je je niet (altijd) laat beinvloeden door een ander.
- klopt, en ik heb zelfs je altijd tussen haakjes gezet. Ik ben in weze niet te beinvloeden. Wel aan m'n buitenkant,
en dat kan wel eens van invloed zijn op het niet kunnen naar buite brengen van mijn binnenste. Doch dit is altijd tijdelijk, omdat het binnenste naar buiten wil.
Je kunt op anderen dan ook overkomen als vluchtig en iemand die ergens anders lijkt te zijn (in gedachten).
- welke anderen? Wie dat gevoel zou kunnen hebben, heeft m'n aandacht niet kunnen vatten, en 'lijk' ik voor hen afstandelijker.
Ik ben intens met mensen begaan, en kan enorm diepe veranderingen helpen bewerkstelligen.
Ik ben daarin altijd bezig. En mensen die open staan voor deze veranderingen , weten wel dat ik niet vluchtig ben, integendeel, deze mensen voelen de warmte en de liefde die er is, en ervaren die kracht.
Dit is 1 van de dingen (als je erover nadenkt) die je wel eens vervelend kan vinden, maar het is een proces voor jou om dieper in jezelf te zoeken en met een bepaalde vrolijkheid/vriendelijkheid naar buiten te komen, waardoor dit wat "vluchtig" lijkt, weer helemaal is weggevallen.
- Dat is de kijk en het verlangen van de anderen, wat je schrijft en dat begrijp ik wel. Wie mijn aandacht heeft, heeft die ten volle. Kan zijn dat ik het met momenten wel jammer vind, datmensen niet méér opener staan dan dat ik in eerste instantie zag. Maar dan heb ik naar het potentieel gekeken, en niet naar de omvang van zijn/haar verzet. Dan kan ik wat jij noemt "vluchtig" worden. Ik zie daar de eigenschappen in van een echte engelmens, voor mijzelf.
Een lieve, mooie persoonlijkheid, diep voelend en overdenkend.
Alles wat op je pad komt heeft een invloed op jou .. en je bent hierin ook zeer begrijpend.
- ik ben die ik ben, en kan niet anders zijn dan dat ik ben.
Analytisch zeker.
- in de geest, ja analyse in combinatie met logica, intuitie en een vogelperspectief. Ik overzie!
En dat zijn kwaliteiten die voortkomen uit de chakra's.
Soms te zeer "zwevend"
- dat klopt niet, ik hoor dat wel eens dat mensen dat zeggen.
Maar dat is vanuit hun zicht. soms kunnen ze me niet volgen in m'n redenatie, of bewoording, daar waar het voormij vanzelfsprekend is en heel erg duidelijk. Dan zeggen ze het wel " je bent zweverig". doch ik kan niet anders zijn dan dat ik ben, dat komt steeds weer naar voren.
en beide voetjes op de grond
-mijn voeten staan goed op de grond.
kunnen best op toepassing zijn voor jou als ik het goed heb.
Je houdt van lezen en lekker ontspannen zonder ook maar iets te doen of je teveel te vermoeien (bij tijd en wijlen dan
- je voelde de relaxtheid die ik kan hebben, en ik kan net evengoed houden van een moment van intens fysiek werken
Groetjes, Bart