Loading...
nl

Foto, Robbert

admin
admin mei 23 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Robbert,

Ik lees graag je foto. Wat grappig was dat ik een typo maakte en er stond holi Robbert smile. Je ziet er wel heilig uit, maar zo heilig ben je helemaal niet haha.

Hoe dan ook, ik zie een ongeduldig persoontje die moeite heeft met wachten. Nou hebben wel meer mensen dat, maar bij jou is dat toch wel iets sterker aanwezig.

Je bent wel een grappenmaker met een ondeugend gevoel voor humor. Toch zit er ook wel een gemene kant aan je, en heb je gemene trekjes. Je bent niet altijd even eerlijk.

Je bent op dit moment erg aan het zoeken en ontdekken en zeker je spirituele gaven worden in rap tempo ontdekt. Ik kan je alleen maar stimuleren om er meer mee te doen, want ze zijn bij jou rijkelijk aanwezig.

Ik denk dat je de afgelopen weken, hier al veel hebt geleerd en dat je dat nog zal blijven doen. Er gaat een moment komen dat jij andere mensen gaat onderwijzen en dan zal je zeker Merudi niet uit het oog verliezen.

Goed dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie.

Hoi NiMS,

Het klopt helemaal. Die nare trekjes komen naar boven als iemand echt het bloed onder me nagels haalt. Het zit me dwars maar aan de andere kant doet iedereen naar als je het helemaal gehad hebt met iemand die te ver blijft gaan. Die situatie heb ik nu bv hier in mijn thuis situatie. Ik leef nog thuis (lekker goedkoop enzo hehe en crisis..) en kan het niet goed vinden met mijn puberende zusje.

Of ik ooit andere ga onderwijzen is iets wat ik wel altijd in mijn achter hoofd heb gehouden. Maar ik vind zelf dat ik daar totaal nog niet klaar voor ben.

Nou heel erg bedankt voor je reading!

Greets, Robbert.
admin
admin mei 23 '09
Origineel bericht van: Bart
Hoi Robbert,
Heb hier een foto van mezelf geplaatst, misschien dat je nog iets anders krijgt.

http://www.fotogratis.nl/fotoalbum/foto_detail.asp?uid=20923&Album_id=5523&fid=75170
Groetjes, Bart

Zodra ik tijd heb zal ik je een foto reading geven! smile
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Ik ben impressed zoals ze dat hier zeggen!
Heel bijzonder.

Liefs
admin
admin mei 23 '09
Ok, Robbert,
hier is mijn lezing over jou foto.

Ik krijg een enorme smile, als ik je foto bekijk.
volgens mij kan je je foto laten bijmaken, en ze aan mensen geven, mensen gaan ervan gaan glimlachen. smile
Die energie heb je, rondom je en dat werkt aanstekelijk.
grin

door jou bril en je houding kom je over als braaf, en makkelijk, en verstandig.

Je wil gezien worden, je wil gehoord worden, en je wil belangrijk zijn.

je brengt jezelf naar voren op een flaire, luchtige manier,
wie kan er op jou nu kwaad zijn?
Niemand toch? Tenzij je uit je slof schiet. Maar dan nog.
Of is dat iets persoonlijks van mij...

Doordat je zelf in een ontwikkeling bent, en je eigen schaakspel speelt, en de spelers kiest, maar ook zelf de spelers bent, ga je vooruit in je eigen tempo. En dat is enorm snel, naar mijn gevoel. en zeer zeker ook de goede richting uit.
En toch sla je soms stukkjes over.
Maar uiteindelijk zal je daar wel weer naartoe gebracht worden.

ik weet niet wat er op je programma staat , in dit leven.
Maar ik zie je toch reizen naar landen als de Galapagos, en de filipijnen en Indische gebieden,
En altijd in functie van het opsteken en leren. En groeien in spiritualteit

Ik voel dat je innerlijk wat spottend kunt zijn.
Je charmeert dit gevoel naar buiten toe, naar de mensen toe, en die voelen zich geaprecieerd, want je brengt het op een zeer lieve manier weer
En als je sommige situatie's beu bent, ga je het iets méér in de verf zetten, dat spottende, en krijgt het wel eens een ander klankkleur. Je weet dat innerlijk dan, en trek je terug.

Je weet dat ik een beeld kreeg van je, in een vorig leven, als troubadoer, minnedichter voor de koning, konigin en het volk, en voel alsnog deze energie bij je, als krachtpunt voor jouw ontwikkeling.

Je zal tegenkomen wat voor jou van belang is. De gidsen die bij je zijn, hebben ook een hoop humor bij zich.

zo, lieve Robbert , dit was het. Heel veel liefs van mij.

Bellefleur
admin
admin mei 23 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Ok, Robbert,
hier is mijn lezing over jou foto.

Ik krijg een enorme smile, als ik je foto bekijk.
volgens mij kan je je foto laten bijmaken, en ze aan mensen geven, mensen gaan ervan gaan glimlachen. smile
Die energie heb je, rondom je en dat werkt aanstekelijk.
grin
Je dat is ook een van de grote manieren waarmee ik mijn liefde deel. Via humor.

door jou bril en je houding kom je over als braaf, en makkelijk, en verstandig.

Je wil gezien worden, je wil gehoord worden, en je wil belangrijk zijn.
Ja ik geef toe dat het wel zo is. Het is een deel van mijn ego die mijn zijn remt.

je brengt jezelf naar voren op een flaire, luchtige manier,
wie kan er op jou nu kwaad zijn?
Niemand toch? Tenzij je uit je slof schiet. Maar dan nog.
Of is dat iets persoonlijks van mij...
Ja, iedereen heeft zijn eigen ik die zijn eigen ruimte nodig heeft. Ontneem mijn ruimte en ik kan ontploffen hehe.

Doordat je zelf in een ontwikkeling bent, en je eigen schaakspel speelt, en de spelers kiest, maar ook zelf de spelers bent, ga je vooruit in je eigen tempo. En dat is enorm snel, naar mijn gevoel. en zeer zeker ook de goede richting uit.
En toch sla je soms stukkjes over.
Maar uiteindelijk zal je daar wel weer naartoe gebracht worden.
Dat zijn wijze woorden en het is hoe ik dit leven tot nu toe ook geleefd heb!

ik weet niet wat er op je programma staat , in dit leven.
Maar ik zie je toch reizen naar landen als de Galapagos, en de filipijnen en Indische gebieden,
En altijd in functie van het opsteken en leren. En groeien in spiritualteit
Dat lijkt me zeker wel interessant. Zin om samen erheen te gaan? laugh

Ik voel dat je innerlijk wat spottend kunt zijn.
Je charmeert dit gevoel naar buiten toe, naar de mensen toe, en die voelen zich geaprecieerd, want je brengt het op een zeer lieve manier weer
En als je sommige situatie's beu bent, ga je het iets méér in de verf zetten, dat spottende, en krijgt het wel eens een ander klankkleur. Je weet dat innerlijk dan, en trek je terug.
Dat klopt.

Je weet dat ik een beeld kreeg van je, in een vorig leven, als troubadoer, minnedichter voor de koning, konigin en het volk, en voel alsnog deze energie bij je, als krachtpunt voor jouw ontwikkeling.
Leuk he? ^_^ Het verleden heeft me lessen geleerd maar heb nooit de behoefte gehad om er naar terug te kijken. Dus het kan best smile

Je zal tegenkomen wat voor jou van belang is. De gidsen die bij je zijn, hebben ook een hoop humor bij zich.

zo, lieve Robbert , dit was het. Heel veel liefs van mij.

Bellefleur

Zo heel erg bedankt voor de reading! Wijze woorden van een wijs mens. smile

Zoals ik al eens zei, mijn bedoelingen zijn altijd goed. Maar die van jouw zijn altijd goed en leerzaam. laugh

Bedankt voor de reading!
Nymira
Nymira mei 23 '09
Origineel bericht van: Bart
Hoi Robbert,
Heb hier een foto van mezelf geplaatst, misschien dat je nog iets anders krijgt.

http://www.fotogratis.nl/fotoalbum/foto_detail.asp?uid=20923&Album_id=5523&fid=75170
Groetjes, Bart

Heee dus JIJ bent die Bart, volgens mij heb ik jou eerder gelezen (half jaar terug ong.) was jij niet diegene met de verrekijker in de natuur en vroegere aspiraties om boswachter te worden ? smilegroetjes Nymira.
admin
admin mei 23 '09
Hoi Nymira, klopt helemaal winkGroetjes, Bart smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie