Loading...
nl

Het is uit..

Lena
Lena mei 20 '09
laat je je deur toch nog op een kier?
Natalie1986
Natalie1986 mei 20 '09
Graag gedaan hoor!

Je bent een leuke meid om te zien en je kan wel wat beters krijgen. Tuurlijk wil je dat niet horen, als je liefdesverdriet hebt. Maar later kan je er om lachen.

Ik heb het wel vaker ja, 9 van de 10 keer klopt het wel.

Je kan inderdaad de deur op een kier houden. Ik weet niet wat jouw gevoel hierover is.

In ieder geval volg je hart!!

Liefs Natalie
Maryssa
Maryssa mei 20 '09
Precies de deur op een kier en afwachten wat hij er voor moeite voor doet. Ehm.. weet je zeker dat hij niet meer meeleest? Ik heb het idee van wel
admin
admin mei 20 '09
Wat super lief allemaal.

Maryssa, nee hij leest niet mee. Ik heb zelf die foto geplaats voor hem en hij weet zijn wachtwoord niet eens meer.

Lena10:
Ik weet niet wat op mijn pad komt, als ik een ander ontmoet dan gaat de deur dicht..

nathalie1986:
Ik stuurje 1 vraagje per pm. haha smile
En wederom dankje
Ja ach meestal slijt dit soort gevoel sneller dan je denkt.
Natalie1986
Natalie1986 mei 20 '09
Precies ik heb je mailtje al beantwoord ahha
Helma
Helma mei 20 '09
Lieve Precious, wat een verdriet. Ik wens je veel sterkte.

Je schrijft trouwens: 'als ik een ander ontmoet dan gaat de deur dicht...'.

Ik wil je daar iets over vragen. Vind je het eng om nu die deur al dicht te doen? Waar ben je bang voor? Zoals Hans ook zei, ga nu eerst eens van jezelf houden, en mijns inziens lukt dat moeilijker als je open blijft staan voor hem of anderen. Het is natuurlijk oke als er iemand op je pad komt, begrijp me niet verkeerd, maar ik bedoel: wees lief voor jezelf. Alleen jij kan je zelf gelukkig maken. Een ander is geen invulling, maar slechts een aanvulling.

Ik wens je veel liefs, met een dikke knuffel!
admin
admin mei 20 '09
dankje , ik snap goed wat je bedoelt. Eerst van jezelf houden..


Hij heeft me vanavond trouwens ineens gebeld. Heel verhaal, veel gepraat over de ruzies, over het onderwerp van de ruzies, maar toen ook even over de leuke dingen. eerst zei hij van ja het werkt niet he, zoveel ruzie. ik zo nee.
en later zei hij van ja kijken hoelang we het volhouden zonder elkaar.. nu kun je weer gaan daten. Ik hoor het wel van je spijt krijgt. ik zo spijt? hij ja dat we gestopt zijn.. of heb je al spijt? waarop ik geen antwoord gaf.

weet ook niet wat dat alles betekent.
admin
admin mei 21 '09
Quote:
Hij wilde 3 weken geleden rust. Dus dat gaf ik hem. En ineens belde hij mij of we konden afspreken, hij had me gemist zei hij.
Maar eenmaal op die date was hij meer gericht op 1 ding...
En hij werd zelfs heel boos toen ik moeilijk deed.



Dit zou voor mij voldoende zijn om de deur dicht te kwakken met een heel groot slot erop. Iemand die van je houd doet dit niet.

Sterkte meissie!
Helma
Helma mei 21 '09
Ik sluit me aan bij Kaatje, relatieproblemen zijn niet op te lossen tussen de lakens, maar vergroten de verwijdering alleen maar. Sterkt Precious! Het is makkelijk gezegd van mij, maar geloof me, het is soms heel moeilijk om los te laten.

Veel liefs van Helma.
admin
admin mei 21 '09
Bedankt lieve mensen.
Eruan
Eruan mei 22 '09
Als hij na 3 weken plotseling weer wil afspreken en dan maar een ding wil, zonder aan jou te denken dan is dat behoorlijk krom! Want dat kan niet.
Misschien wil hij je wel terug, hij heeft misschien spijt van zijn gedrag want hij merkt nu in ieder geval dat ruzie maken niet werkt. Misschien wil hij terug, maar toch zou ik het rustig aandoen, hij kan veranderen, maar kies voor jezelf!

Sterkte
admin
admin mei 22 '09
Lieve Ann_ik , ja ik vond het ook behoorlijk krom en dat is nog zacht uitgedrukt. Ik heb het dan ook gelijk die dag uitgemaakt.

Ik denk ook dat hij op een dag contact met mij op zal nemen, een gevoel. Maar misschien wil ik hem dan allang niet meer.

Groetjes en dankje voor je reactie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '09
Ik weet wel zeker dat je hem dan allang niet meer wilt. Iemand die jou niet wilt om JOU. Verdient jou gewoon niet.
admin
admin mei 23 '09
dankje voor je reactie.

Denk je dat ik hem dan niet meer wil, of is het kennis dat voortvloeit uit je gaves?
Gewoon even benieuwd.

En denk je dat hij terug komt Nims?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Nee het is geen kennis van mij, maar mijn vertrouwen in jouw inzicht. Je weet heel goed dat het hem maar om 1 ding te doen is. En hij zal het vast nog wel bij je willen proberen want mannen die iets niet kunnen krijgen, gaan dan juist er alles aan doen om het te krijgen. Echt zo aards en materieel en ik vind het erg triest. Maar dat ga jij ook zeker inzien, dus daarom weet ik ook dat jij hem niet meer wil.
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Lieverd.. ik sluit me aan bij Karin en Helma.. dit is niet goed. Jij en jij alleen telt. Hij is het niet eens waard!
Lieve schat jij red het wel zonder hem. Kijk nu eens in de spiegel en zie wat een prachtige vrouw daar staat en zeg: ik hou van jou!

knuffel
admin
admin mei 23 '09


Bedankt voor jullie reacties wink

Ik zie het allemaal wel.

(K)
admin
admin mei 23 '09
Precious,
voel eens even? wat is juist?


a) het gaat om hem, als ik hem terug wil is dat omdat 'hij' het is, die ik terug wil.

b) het gaat om de liefde, ik zoek/verlang liefde in mijn leven, echte liefde, en het is de Liefde die ik wil.

c) het gaat om hem en zijn liefde. Ik wil alleen maar liefde van hem. Ik heb zijn liefde nodig. En wil hem mijn liefde schenken.

Liefs
bellefleur
admin
admin mei 23 '09
Wat mooi bellefeleur..

Ik snap precies wat je bedoelt en ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. Misschien kan een ander inderdaad met niet zo veel moeite zijn plaats innemen..

Bedankt lief persoontje.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki