Loading...
nl

Het is uit..

admin
admin mei 20 '09


Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dit hier neerzet. Ik denk dat ik het even kwijt wil..
Ik heb het eergisteren uitgemaakt met mijn vriend. Ik had 6 maanden iets met hem, oke het was niet zo lang, maar toch doet het me verdriet en pijn. En ik voel me zo alleen..

het enige wat ik door mijn hoofd gaat is: komt hij nog terug, zal hij zijn fout inzien, zal hij me missen, zal hij me benaderen. Allemaal vragen die er eigenlijk nog weinig toe doen.

Ik heb het uit gemaakt omdat hij toch niet van me hield, anders had hij wel voor me gevochten, zoals ik maanden lang voor hem vocht. Ik wilde zograag tot zijn kern komen, maar hij heeft gewoon een dikke betonnen muur om hem heen..

Dit wilde ik even kwijt..

frown
Delen:
admin
admin mei 20 '09
Lieve Precieus,
het eerste wat in me opkomt is : "laat datgene wat door je hoofd
gaat, los".
je zegt, hij houdt niet van je, anders had hij voor me gevochten, zoals ik maandenlang voor hem vocht.
waarom is 'vechten" een bewijs van liefde voor jou?
En als ie een dikke betonnen muur om zich heen heeft, met wat wil je dan graag dat ie voor je vecht?


veel liefs
bellefleur
admin
admin mei 20 '09
Ik wens je heel veel sterkte, Precious.
admin
admin mei 20 '09

Lieve Bellefleur, Bedankt voor je reactie.. dat doet me goed.
Ik probeer het ook los te laten en zeg dingen als: Het is over, je bent veilig, hij is weg. (tegen mijzelf)

Maar de gedachten en vragen blijven komen.

Vechten laat zien dat hij me niet kwijt wil. (vandaar)
Ik hem gewoon veel met hem gepraat enzo omdat ik tot zin kern wilde komen.
admin
admin mei 20 '09
Origineel bericht van: Hans
Ik wens je heel veel sterkte, Precious.


Bedankt Hans, dat waardeer ik.
Veel liefs.
admin
admin mei 20 '09
Origineel bericht van: Precious

Lieve Bellefleur, Bedankt voor je reactie.. dat doet me goed.
Ik probeer het ook los te laten en zeg dingen als: Het is over, je bent veilig, hij is weg. (tegen mijzelf)

Maar de gedachten en vragen blijven komen.

Vechten laat zien dat hij me niet kwijt wil. (vandaar)
Ik hem gewoon veel met hem gepraat enzo omdat ik tot zin kern wilde komen.


In een ver verleden, vochten mannen voor vrouwen.
Misschien was dat in die tijd, voor ons vrouwen een hele eer.
De ridder die vocht om de hand van de vrouw die hij liefheeft.
ik weet dat je met het woord vechten niet letterlijk vechten bedoelt.
toch gaat het ergens over de strijd die je graag had gezien, die hij zou voeren, om totaal voor jou te kiezen.
Je zag dat daarvoor een enorme muur bij hem eerst wegmoest.
Maar voor dat sloopwerk, kiest hij niet.
je zou kunnen zeggen dat dit jammer is. Maar is dat eigenlijk wel zo..?
Is het niet zalig om bij iemand te zijn, waar geen sloopwerk nodig is, en die spontaan zonder al te veel moeite het van de daken schreeuwt dat ie van je houdt? En die zijn kern duidelijk laat zien.
Lieve Precieus,
ga voor jezelf na, waarom je verliefd/hield van iemand die zijn kern niet kon laten zien. Daarin zou je jezelf kunnen bijsturen.
Ik leef met je mee, en wens je een pracht van een partner in de toekomst

Bellefleur
admin
admin mei 20 '09
Bedankt voor je mooie woorden.
Echt lief van je en ik wens jou het zelfde.

Het is eigenlijk niet zo dat hij echt had moeten vechten, hij had gewoon meer zijn liefde kunnen laten zien, liever voor mij zijn, minder hard, en niet zo ontzettend gesloten en dan die dikke muur. Dat alles heb ik enorm gemist. En op de laatste 'date' was hij niet bepaald voorzichtig met mij, kan ik niet teveel over uitlaten hier in het openbaar.
Dat was voor mij de druppel..
admin
admin mei 20 '09
Als ik het zo lees, dan werd jouw liefde niet beantwoord.
Dan is het ergens goed als je dat tijdig signaleerd en niet na een hele lange tijd van hoop en vrees.
En als ik lees van je laatste 'date' dan hoef je jouw gevoelens voor hem niet te blijven koesteren...
admin
admin mei 20 '09
Hij zei wel ik hou van je en dat hij gek op me was, maar hij heeft gevoel zo afgesloten dat hij kan niet voelen.
admin
admin mei 20 '09
Tja, als zijn woorden zoveel anders zijn dan zijn gedrag....
Hij kan van alles zeggen. Na zes maanden mag er best wat meer gevoel naar buiten komen. Wat wil jij nu? Wachten tot hij bijdraait? Of dat hij in therapie gaat? Of sluit je dit hoofdstuk af?
admin
admin mei 20 '09
Ik laat het hierbij.. mocht er iets van zijn kant komen (wat ik niet denk) dan sta ik er momenteel nog voor open.

Ik heb het zelf uitgemaakt, dus ik dnek niet dat hij bijdraait. Therapie zou hij niet doen.. dus ik kan weinig doen. Gewoon verder gaan..
admin
admin mei 20 '09
Ja, laat het los. Geef nu eerst jezelf aandacht. Eerst van jezelf houden, en dit laten helen. Dan is straks alles weer mogelijk.
Richie Richard
Richie Richard mei 20 '09
Doe je dit niet, dan kom je in mijn situatie te recht.
Ik ben er na 2 maanden nog steeds kapot van,
En ik wou maar niet los laten, en hoe langer je het uit stelt, hoe lastiger het word..
Natalie1986
Natalie1986 mei 20 '09
Geef het tijd! De ene heeft het langer dan de andere nodig!

Tijd heelt alle wonden...

Heb je nog wel contact met hem of helemaal niet meer?
Maryssa
Maryssa mei 20 '09
Allereerst een hele dikke knuf voor jou Precious. Ik vind het ontzettend knap dat je je hebt losgemaakt uit een relatie die je niet gaf wat je nodig hebt.

Vaak denken vrouwen bij een man die zich niet zo uit qua gevoel dat hun liefde wel zal helpen om de deur naar zijn hart te openen. Het kan zelfs zo ver gaan dat het een soort van verslaving wordt. Ik heb rond mn 17e een vriend gehad die bindingsangst had en moeilijk gevoel kon tonen. Ik bleef voor hem gaan en hem liefde geven terwijl ik daar op momenten die er toe deden van hem niets terugkreeg qua liefde. Paar keer het uitgemaakt waarna hij ging stoorzenderen als ik een nieuwe relatie had, ik het weer uitmaakte met die persoon om voluit voor die ex te gaan etc etc. Ik heb er toen een boek over gelezen dat me veel dingen duidelijk maakte. Robin Norwood, Vrouwen die te veel lief hebben.

Wat Bellefleur zegt is waar iemand moet zonder moeite van de daken kunnen schreeuwen dat ie van je houdt. Liefde is samen groeien niet samen vechten. Je bent het meer dan waard Precious. Geef het tijd en wees lief voor jezelf.

Liefs

Islandlady
Islandlady mei 20 '09
Hoi Precious,

Enige wat ik kan toevoegen, zeggen is: Sterkte en probeer het los te laten.

Liefs
admin
admin mei 20 '09


Bedankt allemaal voor de super lieve reacties, dat doet me goed.

Veel liefs.
admin
admin mei 20 '09
Nee.. ik had afgelopen maandag de laatste date. Ik wist niet dat het uit zou gaan hoor..

Hij wilde 3 weken geleden rust. Dus dat gaf ik hem. En ineens belde hij mij of we konden afspreken, hij had me gemist zei hij.
Maar eenmaal op die date was hij meer gericht op 1 ding...
En hij werd zelfs heel boos toen ik moeilijk deed.

Het is trouwens jongen01 op dit forum (maar hij komt hier niet meer) hij had zijn foto hier laten lezen.. dus dan weet je over wie het gaat)
Natalie1986
Natalie1986 mei 20 '09
Het enige wat ik kan zeggen is hij weet niet wat hij laat lopen, misschien een beetje gemeen van mij. Maar hij weet duidelijk niet wat hij had.
Ik heb zo'n gevoel dat hij er nog spijt van zal krijgen heel vreemd.
admin
admin mei 20 '09
Lieve nathalie, dankje wat ben jij een schat zeg.
Je weet niet half hoeveel je reactie voor me betekent.

Hm wel vreemd van dat gevoel inderdaad.. heb je dat vaker?
En klopt dat gevoel dan ook?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki