Loading...
nl

Lena fotolezing van 4?

Lena
Lena mei 25 '09
misschien niet makkelijk te beantwoorden dan?
admin
admin mei 26 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Ik denk niet aan blokkades, want die kun je eruit pikken.. smile

Juist de blokkade benoemen, heft vaak de blokkade op?

Dat ligt aan je reading methode. Als dit het geval is maak je geen gebruik van een energie reading maar maak je waarschijnlijk connectie naar gene zijde. Het is een vorm van readings die ik wel kan maar expres niet doe want dan heb je kans dat het in je aura blijft hangen en dat de connectie open blijft. Dan heb jij er zeker last van na een reading dat je het niet los kan laten? Dat je ogen of gezichten ziet als je je ogen dicht doet?

Origineel bericht van: Lena10
nou core op welke blokkade stuit je op smile

Een blockade van een schilt wat je om je heen droeg.

Ik zal een reading geven wanneer ik wat meer tijd heb! Die blockade heb je namelijk deels los gelaten.

Greets, Robbert.
Lena
Lena mei 26 '09
laughdat is snel schild er om schild eraf....
heb veel geduld core
admin
admin mei 27 '09
heb veel geduld core

Gelukkig wel smile. Heb nu wel even tijd.

Hier een reading van mij:
Een vrij makkelijk meegaand persoon. Dit is een houding die je opgebouwd heb en wat jouw innerlijke rust geeft. Voor mijn gevoel ben je heel zuinig op innerlijke rust.

De kuit van mijn linker been voel ik pijn stootjes geven.

Ik voel een lange levensweg waarin je veel tegen menselijke gewoontes in bent gegaan en nu nog steeds. Als er meerdere wegen zijn zou iedereen dezelfde weg kiezen maar dan ben jij in staat voor een andere weg te kiezen. Dat is namelijk jouw levensweg, jouw manier van leven. Je neemt het risico om levens lessen te ervaren door het menselijke gedrag/groepsgedrag los te laten.

Ik voel veel gidsen bij je, vele daarvan zijn nog wel bij je maar niet meer echt als gids maar gewoon voor de energie connecties, vaak zijn ze dan wel gids van je geweest in fases. Ook voel ik dierlijke zielen om je heen, geloof ik heb je een ziels connectie opgebouwt met geloof ik vooral paarden die je nu bij staan in hun dood. Ze beschermen je.

Je bent iemand die niet van de huidige maatschappij houdt, het geeft je een innerlijk verdriet. Je probeert wel mensen te laten zien hoe je wel kan leven.

Ik voel geen connectie tussen jouw en een man of kinderen. Het kan zijn omdat je ze dan heel erg los laat voor als je het wel hebt maar mijn gevoel zegt dat je geen man heb in ieder geval?

Familie speelt bij jouw leven een steeds belangrijkere rol. Je kan daarin gelijke vinden, leeftijds genoten die ongeveer hetzelfde over het leven denken.

Volgens mij heb je ook een lijst met dingen die je dit leven nog eens zou willen doen. Volgens mij heb je het afvragen van de betekenis voor het leven al een lange tijd los gelaten. Je leeft zoals je het zelf altijd voor ogen had en je word door iedereen en alles los gelaten.

Je bent een slim persoon. Dit brengt passies te weeg die niet vele met je delen. Je hebt hier ook wel een beetje moeite mee omdat veel mensen om je heen het leven anders bekijken.

Je bent altijd liever te vroeg dan te laat. Afspraken, dingen die je moet regelen...het liefst doe je het altijd meteen.

Ondanks dat je een rust hebt bemerk ik wel dat je in je kop veel dingen hebt die je bezig houden. Maar je kan het vaak los laten om er later pas weer over na te denken.

Kwa chakra's heb je ze allemaal ontwaakt en ik voel dat je tweede chakra/navel chakra zelfs behoorlijk ontwikkelt is. Je hebt ook geen problemen met de energie lijnen in je lichaam.

Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt!
Graag hoor ik van je wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
Lena
Lena mei 27 '09
Origineel bericht van: Core
heb veel geduld core

Gelukkig wel smile. Heb nu wel even tijd.gelukkig smile

Hier een reading van mij:
Een vrij makkelijk meegaand persoon. Dit is een houding die je opgebouwd heb en wat jouw innerlijke rust geeft. Voor mijn gevoel ben je heel zuinig op innerlijke rust. ja ik denk wel dat ik open minded ben en daardoor open sta voor anderen
meegaand tot zekere hoogte winkook ik kan een hele eigen..wijze hebben...
De kuit van mijn linker been voel ik pijn stootjes geven.ja heb wel eens last van schokjes...?
Ik voel een lange levensweg waarin je veel tegen menselijke gewoontes in bent gegaan en nu nog steeds. Als er meerdere wegen zijn zou iedereen dezelfde weg kiezen maar dan ben jij in staat voor een andere weg te kiezen. Dat is namelijk jouw levensweg, jouw manier van leven. Je neemt het risico om levens lessen te ervaren door het menselijke gedrag/groepsgedrag los te laten. ja alleen wordt het door anderen niet altijd in dank afgenomen maar gelukkig zit ik daar nu ook niet meer of iemand het begrijpt...maar je hebt het helemaal correct..
groepsprocessen zijn wel leuk om te observeren...maar heb een hekel aan oppervlakkigheid in....
de rotondes in het leven kennen verschillende afslagen...

Ik voel veel gidsen bij je, vele daarvan zijn nog wel bij je maar niet meer echt als gids maar gewoon voor de energie connecties, vaak zijn ze dan wel gids van je geweest in fases. Ook voel ik dierlijke zielen om je heen, geloof ik heb je een ziels connectie opgebouwt met geloof ik vooral paarden die je nu bij staan in hun dood. Ze beschermen je.ja dat beschermen zo voelt het ook,maar heb behalve mijn vader geen flauw idee wie er nog meer zijn...(ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig na) van de dieren ben ik me niet bewust
Je bent iemand die niet van de huidige maatschappij houdt, het geeft je een innerlijk verdriet. Je probeert wel mensen te laten zien hoe je wel kan leven.
kan nog wel eens heel opstandig en verontwaardigd zijn over....maar goed deze wereld als hemel te zien...ik zie wel hele mooie dingen ,maar ook evenzo veel narigheid en ellende pijn en verdriet...
probeer wel iets mee te geven van het goede denk ik...

Ik voel geen connectie tussen jouw en een man of kinderen. Het kan zijn omdat je ze dan heel erg los laat voor als je het wel hebt maar mijn gevoel zegt dat je geen man heb in ieder geval? ja ik snap dat je dit zo ervaart...maar heb wel degelijk een man...ik noem hem mijn man,maar heb niet een gebruikelijke relatie
heb een lat relatie alweer 10 jaar....
als ik hem niet mijn man zou noemen zou ik hem heel erg tekort doen...dus vandaar
mijn kinderen zijn uit het huwelijk wat ik ooit heb gehad en zijn niet zijn kinderen....mijn man en kinderen probeer ik zo los mogelijk te laten..

Familie speelt bij jouw leven een steeds belangrijkere rol. Je kan daarin gelijke vinden, leeftijds genoten die ongeveer hetzelfde over het leven denken.fam helaas is een ander geval...heb het wel geprobeerd zo af en toe,maar er is maar 1 broer nu waar ik echt het gevoel heb dat het niet uitmaakt wie ik ben...
we zijn heel verbonden ook al zien we elkaar niet zo vaak.....
misschien zie je merudi als fam... :D,hier zitten wel een aantal gelijkgestemden...

Volgens mij heb je ook een lijst met dingen die je dit leven nog eens zou willen doen.ja dromen genoeg en wensen ook.. Volgens mij heb je het afvragen van de betekenis voor het leven al een lange tijd los gelaten. Je leeft zoals je het zelf altijd voor ogen had en je word door iedereen en alles los gelaten.misschien doordat ik op jonge leeftijd al met ouderen werkte en mijn vader verloor,ja dan zie je al gauw de betrekkelijkheid van alles....Je bent een slim persoon. Dit brengt passies te weeg die niet vele met je delen. Je hebt hier ook wel een beetje moeite mee omdat veel mensen om je heen het leven anders bekijken. gelukkig is mijn man er...

Je bent altijd liever te vroeg dan te laat. Afspraken, dingen die je moet regelen...het liefst doe je het altijd meteen. helemaal me

Ondanks dat je een rust hebt bemerk ik wel dat je in je kop veel dingen hebt die je bezig houden. Maar je kan het vaak los laten om er later pas weer over na te denken.ja in het hoofd zitten...maar inderdaad kan het wel beter loslaten.Kwa chakra's heb je ze allemaal ontwaakt en ik voel dat je tweede chakra/navel chakra zelfs behoorlijk ontwikkelt is. Je hebt ook geen problemen met de energie lijnen in je lichaam. de energie zal ik je verklappen dat is hans zijn werk winkdus beter in balans...
wat leuk om te weten core dat alle chakras ontwaakt zijn...

Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt!
Graag hoor ik van je wat je ervan vond.
nou core uiteraard ook jij bedankt voor de mooie lezing...
en alle lezingen waren heel welkom...
en die van jou klopt heel goed zo te zien...
nogmaals thanks....

Greets, Robbert.
admin
admin mei 27 '09
Ik krijg er spontaan een glimlach van op mijn gezicht bij het lezen wat je ervan vond. laugh
Lena
Lena mei 27 '09
smiledat is mooi, ik ook
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie