Loading...
nl

Lena fotolezing van 4?

Lena
Lena mei 21 '09
Onderste boven achter de pc haast.... crazy
Heidel wat een beschrijving...
maar heel fijn om te lezen...( is heeeeel zacht uitgedrukt)
kom er nog zeker op terug want je weet maar nooit,wie hier nog verder een lezing willen doen wink
vind je het vervelend als ik nog wat vraagjes heb,zoals gewoonlijk? tongue
admin
admin mei 21 '09
he, Lena, ik ben geen foto-lezer, maar...
Ik zie wel dat het een 'poze' is van je ,die blik.
Die blik die trek ik ook wel eens, het gezicht kan vele grimassen trekken.
En het is een houding, maar niet 'echt'.
daarachter, binnenin, zit een dame. die weet wel wat ze wil, en hoeft zich eigenlijk dus van niets aan te trekken. knip met het vingertje, en het gebeurt.
Turqoois past goed bij je,
maar ook warme aarde tinten, die zullen jouw vrolijk temperament meer belichten. Het blauwere komt wat koeler over.
Dat spontane in je, mag je voor mij part meer laten zien.
En dansen en even zot doen, ik zie het je doen, hoor en ook edelstenen en wierook en een boek over healen en kruiden, zie ik ook bij je.
Je man die kan goed tuinieren, en houdt van reizen;
zo, dit is het langs mijn kant.

veel liefs,
Bellefleur
Lena
Lena mei 21 '09
ja die pose...
een foto maken die niet spontaan wordt genomen is voor mij een crime..
om de ogen zichtbaar te laten zijn, kan ik niet gaan lachen crazywant dan zijn ze niet meer zichtbaar
mensen die mij willen leren kennen zien mij ook echt smile

nou dat knip met het vingertje valt erg mee hoor..heb eerder het gevoel dat ik me aansluit in....of bij....zonder m,n ikje te verliezen....
en verder weet ik niet wat ik wil.....er is zoveel te ervaren...
ben dan besluiteloos...
maar weet wel beter wat ik niet wil smile
met kleuren houd ik me niet zo bezig...
meer hou ik rekening of het bij elkaar past...
dansen is leuk en doe ik inderdaad te weinig..
heb niet veel artikelen in huis,aangaande het paranormale
geen kruiden..geen bollen. geen wierook, en geen bijzondere boeken..
mijn man houdt niet van tuinieren,maar als er iets moet gebeuren dan doet hij het heel goed smile
reizen ja...
nee geen goede lezing
maar wat niet is kan nog komen nietwaar?
maar bedankt voor je reactie..
admin
admin mei 21 '09
Je bent iemand die rustig over kan komen, maar toch wel als het nodig is goed uit de hoek kan komen. Maar dit heeft niets met je laten horen te maken, maar puur met je eigen gevoel wat naar buiten komt. Je bent standvastig en zeker van je zaak als je een keuze hebt gemaakt. Je staat open voor anderen, kijkt goed naar hen, en hebt hier snel een conclusie over gemaakt, maar kan ook de compassie vinden om door hun fouten heen te kijken. Volgens mij houd je van bezig zijn in de keuken, ten eerste vind je alleen al het idee plezierig om de voorpret die je alvast hebt als jullie samen of met vrienden gezellig gaan genieten van wat je hebt gemaakt. Houd je van wijn? Je kunt intens genieten van het goede leven en houdt ervan om in de tuin te zitten en te communiceren en te lachen. Als je alleen wilt zijn, ga je ook echt er alleen op uit. Bij tijd en wijlen moet je dingen van je af gooien, anders wordt je kribbig en kan me je energie van een afstand voelen waardoor je mensen afstoot. Maar hier ben je je ook volledig van bewust. Je hebt wel iets met bloemen, doe je iets met aquarel? Je bent wel bezig met het zoeken naar een creatieve bezigheid wat echt bij je past, omdat je ook wel eens onrustig kan zijn. Op dit moment zit je volgens mij in een periode dat je even niet goed weet welke kant op te gaan met jezelf. Niet omdat je een twijfelaar bent, maar gewoon even geen "houvast" voelt.

Groetjes, Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '09
Hoi Lena,

Zoals beloofd mijn lezing. Graag hoor ik wat er wel / niet klopt.

Ik zie onvrede over je eigen leven bovenkomen. Alsof het moeilijk voor je is om echt gelukkig te zijn.

Ik krijg een zeer verstikkend gevoel bij je foto. Je trekt een beetje negatieve energie naar je toe en neemt dat ook op. Is echt iets wat je moet zien om te buigen, want je hebt hier echt last van.

Je bent intelligent en goed opgeleid. Materieel heb je het wel voor elkaar, alleen is dat niet iets waar je nu echt gelukkig van wordt.

Soms mis je de aansluiting met je partner en lijkt het wel alsof jullie elkaar niet begrijpen.

Je bent enorm gesloten over jezelf en het kost me ook veel moeite om je foto te lezen. Ik snap niet zo goed waarom jij jezelf met geheimzinnigheid wilt omringen. Alsof je jezelf verborgen moet houden voor andere mensen.

Tja ik zie een bepaalde kant van je en dat is het. Ik kom er verder niet doorheen. Je muur om jezelf is echt enorm dik en heb je al vanaf kleins af aan opgebouwd. Wordt het niet eens tijd om die muur gewoon af te breken? Heb je er wel profijt van, dat die muur er is? Ik vraag het me namelijk af.

Goed dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie.
Lena
Lena mei 22 '09
nou bart wat leuk dat je ook de foto gelezen hebt
dank je wel..
smilehou van lekker eten vooral als het voor me neergezet wordt.
een hele goede lezing alles is herkenbaar...
mijn man is aan het schilderen geslagen..ikke niet.
Lena
Lena mei 22 '09
ha die nims
grappig ik moest echt lachen om je lezing
vergeleken bij de vorige lezing,heb je er nog steeds moeite mee smile
onvrede is er weleens,maar niet zo dramatisch...
negatieve energie dat kan goed kloppen,daar wil ik wel vanaf..
mijn partner is een zielsverwant of zelf m,n tweelingziel smile
geheimzinnigheid...blijkbaar kan jij er niet doorheen komen dan..
voor mensen die mij kennen niet hoor!en zelfs geen muur.
de muur die jij ziet :/,waarschijnlijk een bescherming niet van mij bewust,maar ergens wordt ik begeleid in....en beschermd
Lena
Lena mei 22 '09
Origineel bericht van: Nymira
Hoi Lena,

Leuk om bij jou nu ook een beeld te hebben...ik zal het even proberen...Eh je laat je niet 'zomaar'lezen.... winkvolgens mij heel goed gelukt wink

Het eerste wat ik voel in de eerste 'laag'is een soort van "ik moet het nog zien allemaal , en kom maar op laat eerst maar zien wie jij bent dan kom ik over de brug " een ietwat koele en kritische blik(kat uit de boom)..die anderen snel doorziet.. ja dat klopt
Ik denk dat je erg selectief bent in wie je in vertrouwen neemt en aan wie je je diepste gevoelens toont...juist
Maar als je mensen eenmaal in je hart gesloten hebt gaan ze er ook niet zomaar uit dan bloei je helemaal open ik denk dat je ook erg trouw bent dan in vrienschappen..dat probeer ik wel ja
In dit laagje zit ook een bepaalde geirriteerdheid en kan je op het eerste gezicht weleens wat stekelig overkomen op mensen waardoor ze wat afstand bewaren...je laat je ook niet zomaar overdonderen en kan goed je evenwicht bewaren in die situaties en het hoofd koel houden...later als je thuis bent komt het er wel uit....helemaal waarAchter deze laag zit wat verdriet en teleurstelling over waarom de dingen zijn gegaan zoals ze zijn gegaan je had het graag anders gezien heb het idee dat je wat zoekende bent naar manieren om dit achter je te laten....soms wou je dat je wat luchtiger kon zijn naar dingen en ze sneller los kon laten..je zou meer willen lachen...als een onbezorgd kind weer meer plezier willen hebben....en dat kind zit er nog steeds alleen is het wat ondergesneeuwd geraakt....je slaat de spijker op z,n kop,inderdaad nog werken aan..Je bent een kritische vrouw met oog voor detail...iemand die niet zomaar iets aaneemt van een ander en met de anderen 'meeloopt'en uberhaupt zomaar meeloopt met een bepaalde stroming of hype dat is niets voor jou..bah nee smile
"doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" past bij jou...je bent daarom ook een sterke persoonlijkheid denk ik...

Religie.....ben je misschien katholiek opgevoed en heb je iets met het klooster ?
nee niet katholiek..maar wel protestant.Ik zie je nog wel een soort retraite willen doen met andere vrouwen in een klooster om dichter bij jezelf te komen ..een soort rustfase waardoor dingen helderder voor je worden en je met een nieuwe start verder kunt gaan..dat kan wel kloppen...heb er wel eens aan gedacht...Je houd van soberheid en eenvoud, bescheiden ben je ook denk ik, nuchter maar ook met veel gevoel voor humor...
je bent een betrokken vrouw met een warm en zuiver hart ...

Doe je iets administrafiefs ? nee niet de administratie,maar in de nieuwe baan zitten wel meer adminstratieve handelingen Ik zie je nog wel lopen met dossiers en telefoon aannemen etc. ..mensen kunnen van je op aan op je werk...je bent accuraat en goed in staat het hoofd koel te houden in stressituaties..
Volgens mij hou je ook van natuurlijke middelen en natuurlijke en eerlijke voeding...zelf dingen maken, jam etc. nou ik hou er wel van maar maken needenk dat je ook lekker veel kwijt kunt in tuinieren ...even lekker lekker met de handen bezig en alles van je af laten glijden....ook fietsen/wandelen in de natuur.ja fietsen en wandelen,alleen daar houdt mijn man jammer genoeg niet van die neemt liever de motor
No 1 dingetje, heb je misschien ook last van 'verzuring'? dwz pijnlijke stijve spieren/ gewrichten ?kloptNou Lena dit was het even ...ben natuurlijk benieuw wat er wel/niet klopt....warme groet Nymira.nou nymira een hele bijzondere ervaring voor mij dank je wel
Lena
Lena mei 22 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hey lieve Lena,

Wat leuk om ook jou te zien! Ik zal typen wat er in me opkomt en laat dingen die ik al weet van je achterwege.

* Hmm onderwijs is het eerste dat in me opkomt...geef jij les? Je zou het super kunnen. nee ik heb niets met onderwijs.* Als ik naar je kijk zie ik ook een indiaanse vrouw / Eskimo vrouw. Heb je daar wat mee met die culturen?indiaans misschien..

* Ik zie je bloemen schikken in vazen en er lekker je hele huis mee vol zetten. Jij bent zo'n type die bloemen koopt bij de bloemist maar er zelf een bloemstuk van maakt. Creatief dus en mooi kleurgevoel.nee iets zelf doen niet,maar hou wel van bloemen en kleuren
* Orgineel en creatief ook in je ideeën. Volgens mij was jij toen je kinderen nog klein waren een moeder die de leukste spelletjes kon bedenken en zelf heerlijk mee doen en uitbundig lol hebben met de kids. Wat leuk! nee niet echt.

* Je hebt een groot respect voor de natuur en dankbaarheid als je de schoonheid ervan ervaart. Ik zie je echt staan op een heuvel en genietend kijken naar het uitzicht, heel bewust alle indrukken in je opnemen en diep ademhalen.dat klopt helemaal de bergen...
* Volgens mij heb je in het verleden kleding gemaakt voor jezelf / kindjes. Ik heb het gevoel dat je handig bent met stoffen en handwerken.nee echt niet heb 2 linker handen
* Je hebt een enorm rechtvaardigheidsgevoel. Het maakt dat gebeurtenissen waarbij onrecht in het spel is jou ook heel erg uit je doen kunnen brengen. Het kan jou echt fysiek misselijk maken alsof je moet overgeven. Je kunt dierenleed op tv of in real life niet aanzien. Het asiel moeten ze jou ook niet insturen want je neemt alle diertjes mee naar huis ja denk wel dat ik daar gevoelig voor ben
* Even verder naar je kijken Lena, pietje precies iemand die heel perfectionistisch is iets meer naar jezelf toe dan naar anderen volgens mij. ja echt meer naar mezelf..
* Hmm ik zie je in de weer met klei / boetseren / beelden. Doe je dat of heb je dat als hobby gehad? nee,maar m,n schoonzus wel

* Intuïtief onderlegd pikt veel dingen op smile

* Jij bent iemand die mensen snel door heeft. Kunt door iemand heen kijken en je weet gewoon of iemand goed bedoelingen heeft of niet. Het gaat als vanzelf je hebt zelf helemaal niet het idee dat je mensen scant of iets dergelijks maar je doet dat wel.ja dat gaat vanzelf..

* Even kijken naar je gezondheid..gewrichten, onderrug, wat vocht vast houden zo nu en dan. Hmm komt in me op dat je wat meer water zou mogen drinken. Ow ik krijg mn schouder rechts te voelen die zit meer vast dan de linker volgens mij je zou je best wel een massage kunnen gebruiken, het zit best wel vast bij je. ja een massage zou ik wel iedere dag willen,maar het klopt helemaal ook meer water drinken..en ja m,n r-schouder...
Nou lieve Lena dat was wat ik eruit kon oppikken. Laat maar weten wat er wel en wat er niet klopt. Nu ga ik eens kijken naar wat anderen uit je foto hebben gelezen..

Liefs x noulieve maryssa, dank je wel,had wel soms het idee,dat er meerdere familieleden ook voorbij kwamen.. een tante in het onderwijs,kledingmaken een zus een schoonzus die beelden maakt..heel bijzonder... wink

Lena
Lena mei 22 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Lieve Lenaaaaaaaaaaaaaa10.. dag lieve heidel,inmiddels rechtop achter de pc
Bij jou heb ik de de behoefte om jouw auraatje te reinigen.. nou als dat kan graag
Het is een bollig en wolkerig aura.. met één vastzittend entiteitje.. die zit niet IN jou, maar wel in jouw aura..weet niet goed waar bollig en wolkerig voor staan,gelukkig maar dat die niet in me zit... smile

Ik heb het symbool van de oneindigheid getekend.. (het dubbele symbool):
Oneindig symbool. Dit is het symbool dat binnen de wiskunde word gebruikt om oneindig aan te geven. Als voorbeeld een deling door nul levert een oneindig getal op dat we dan aangeven met dit symbool. Dit symbool heet ook Lemniscaat en dat is een Grieks woord dat bloemenguirlande betekent en gebruikt werd wanneer een overwinnaar na een gevecht onthaald werd. Ook komt de lemniscaat voor in de tarot, in de Magiër (Le Bateleur) die ook wel de jongleur wordt genoemd. Zijn hoed heeft de vorm van een lemniscaat: het eeuwigheids principe. Dat duidt erop dat hij met zijn scheppende activiteiten in verbinding staat met goddelijke krachten. Het is een symbool voor het evenwicht tussen het stoffelijke en het geestelijke. dat is heel mooi heidel,maakt me ook weer dankbaar voor dat wat Is
Verder heb ik je helemaal vol getekend.. met allerlei dingetjes..
Fielefouwtjes noemen we dat in mijn dorp winkecht heel leuk om ze te zien..
zal hem bewaren..hoop dat ik hem nog wat uitvergroten kan
Twee bollen die je beschermen, die bollen zijn overleden personen..ja bescherming fijn 1 is denk ik mijn vader,en nu ben in wel heel nieuwsgierig wie daarbij gekomen is,zou het toch mijn moeder kunnen zijn?
Ik zie de kleur paars en donkerblauw bij je, nachtkleuren vind je prachtig, liefst met een volle maan en sterren er in... gefascineerd door die gekleurde lucht in Alaska (hoe heet dat ook alweer?) , waar al die kleurenprachten te zien zijn.. mystiek en mysterie zijn jouw ding? midzomernacht? ja heidel het zijn inderdaad mijn dingen
Ik zie iemand die moeite heeft met het loslaten van gebeurtenissen, je pakt het in, neemt het mee.. ik weet niet in hoeverre je er zelf last van hebt, maar je bent net een olifantje, die niets vergeet...je bent zelfs in staat om te onthouden, dátgene wat anderen vergeten.. beetje leuke onozele dingen, zoals weet je nog toen.. en toen en toen..
Een anekdotevertelster tijdens feestjes.. gelukkig voor anderen niet zoveel feestjes meer ;),maar het klopt als een bus..loslaten gaat steeds beter
Heb jij een stram en pijnlijk lichaam?
Ik voel namelijk een soort van onbuigzaamheid naar jezelf.. misschien zelfs last van de knieën.. je bent zeeeer sterng voor jezelf, je gunt jezelf niet gauw een verzetje.. je gaat maar door en door en door.. ja dat ben ik helemaal

Ik weet niet of je kinderen hebt.. maar het lijkt alsof er ooit iets is geweets met je baarmoeder.. is die misschien weggehaald?
Ik krijg endomitriose door, of andere vastzittende baarmoederklachten..misschien dat deze klachten ook gaan spelen nu,maar heb een cyste gehad aan de eierstok..
een hele flinke

Verder zie ik een rare fiets.. die heb ik ook getekend.. eem fiets met een hoog stuur.. :D ja ik houd van hoog en breed,klopt

je hebt een groot hart en een warme persoonlijkheid naar je medemens..
Toch schroom je niet om hun de waarheid te vertellen.. ja dat doe ik inderdaad,maar ben wel een stuk rustiger erin nu
Ik zie je ook wel eens heerlijk sjaggerijnig zijn met een chocoladedag..
grrrrrr en dan chocola ben er gek opOvergangsklachten (nu al??!!)

Je nieren hebben ook wat extra aandacht nodig..
Stroom je wel genoeg?
Drink je genoeg.. (nee geen alcohol smile)nee inderaad

Je hebt moeite met fysiek knuffelen, behalve met dieren en kinderen..
Je bent niet 'aanhalig'
Diep van binnen wil je wel, maar weet je niet hoe...
Heb je het niet geleerd om te knuffelen?
Waren je vader en moeder niet knufelig? klopt,maar heb het inmiddels geaccepteerd van zo ben ik,hoef het ook niet meer te leren ;),wel zoek ik de nabijheid op,maar iemand kan mij niet zomaar aanraken...gek genoeg mogen ouderen waar ik mee werk het wel
denk wel dat mijn ouders geen echte knuffellaars waren...tenminste niet wat ik me herinner..

Je zit vaak met je benen over elkaar, rechtse been over de linkse..volgens mij net andersom smileJe wil geen energie van anderen erbij hebben.. je blijft bij jezelf.. dat is heel knap..

Anderen hebben wel eens je leven op proberen te slokken, maar ergens ben jij sterk genoeg om dat niet te laten gebeuren...

Er komt nu iets, wat je misschien nog niet herkend...
Maar, je werkt vaak achter de coulissen, je bent bescheiden en strijkt of looptniet met de eer weg..
Jouw werk wat je doet met anderen (ik zie je zo iets met paranormale dingen doen, kaartlezen enzo) nee ik doe er niets mee maar je bent er bescheiden in..
Je geeft tips en adviezen en hebt een adviserende rol in jouw leven..
Mensen vrage jou om raad en je weet ze te raken met de juiste woorden..dat zou mooi zijn heidel,maar je hebt gelijk probeer er wel te zijn..
Heb jij een glazen bol in je huis? laughnog niet
Misschien wel leuk om er iets mee te gaan doen..
Hoewel jij geen glazen bol of kaarten nodig zou hebben om mensen te 'doorzien'
het gaat steeds beter wink

Meisje, sleep eens niet zoveel met je mee..
Je bent een sterke persoonlijkheid.. maar toont ook haar zwakke kanten..
Ze geeft toe wanneer het eventjes niet gaat en staat weer op, strijkt de kleding recht en zegt zo.. nu niet meer zuerne, we gaan ertegenaan...!! inderdaad niet zeuren doorgaan.... smilemaar dat is pas wat later gekomen hoor,het is een hele weg om hier te komen geweestQua daginvulling.. komt er niets door.. volgens mij weet jij wat je wilt (al langer geleden) en ben je gegaan voor datgene dat bij je past.. ja ik ben wel op mn plek gevallen Is deze man je eerste huwelijk die jouw foto heeft geknipt.. nee het is mn, maatje van de afgelopen 10 jaar alweer, heb hem 4 jaar na de scheiding leren kennen,maar hij voelt helemaal aan als een zielsverwant smile
Want er komen namelijk twee zielsverwanten door..
verwarrend.. ben je in je huwelijk ooit verliefd geweest? ja,maar dat sowieso geen kans van slagen...Of juist voordat je jouw huidige man leerde kennen door omstandigheden een andere geliefde kwijt geraakt..nee dat niet
Ik zie namelijk een onafgemaakte liefde.. het enige wat ik weet is mijn eerste liefde van toen ik 13 was...
Nou meid..
Pfffffffff, het is niet zo zwaar als het gelezen lijkt.. er komen veel mooie en wijze dingen binnen..
Ik vind je een mooi mens. dat is heel fijn om te horen,en nog wel van jou wink
maar dat is wederzijds...

Je trekt trouwens te kin naar achteren (ik weet niet of het je op is gevallen)
Dat betekent dus dat je jezelf liever terugtrekt dan op de voorgrond staat..
nou je slaat de spijker op de kop,ik heb er een vreselijke hekel aan.
Dááág meid..
Succes met alle readings ehehehe.. nou heidel heel erg bedankt,maar ik heb het gevoel dan ook dat je me helemaal hebt gezien...ik kan niets verstoppen wink

JulienMoorrees
Nou Lena,

Het lijkt erop dat de muur waar ik tegenaan liep die van mij was smile. Ik moet het ook niet geforceerd doen want dan lukt het gewoon niet. Het was duidelijk dat ik niet in de stemming was, maar ik wilde je niet langer laten wachten omdat ik zei dat ik je nog zou lezen. Bij deze 2e pogingen gaat het een stuk makkelijker en kom ik ook een stuk dichter bij de kern. Dus bij deze mag je weer om jezelf lachen wink. En ik hoor weer graag wat er wel en niet klopt.

Ik zie ondeugendheid bovenkomen en je bent iemand die het wel leuk vind om met anderen te spelen. Ze een beetje voor de gek te houden zeg maar. Ik vraag me daarom nu ook wel af of je eerlijk antwoord geeft op alles wat op een lezing wordt gezegd. Ik denk persoonlijk van wel, maar 100% zeker, weet ik het niet wink.

Je bent onderzoekend en wil graag weten hoe dingen in elkaar zitten. Jij bent vast iemand van de knopjes. Daarmee bedoel ik het gedrag van mannen, om zonder handleiding gewoon uit te proberen als ze een nieuw apparaat hebben en er dan achterkomen hoe die werkt. Ik heb het idee dat jij weinig handleidingen nodig hebt, en bijvoorbeeld zelf de video wel kan programmeren smile.

Je bent goed in rekenen en wiskunde. In ieder geval in cijfertjes. Doe jij altijd de belastingaangifte?

Ik zie ook ineens een ijdele kant van je bovenkomen. Eentje die er altijd verzorgd uit wil zien.

Je vind jezelf eigenlijk helemaal niet paranormaal / spiritueel en toch loop je hier op dit forum alweer een hele tijd rond. Het trekt je toch en je vind het heel erg interessant. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden en vraag me af waarom je dat toch doet.

Misschien heb je je nu toch wat meer voor mij geopend, want ik merk dat jij heel selectief bent met wie je vertrouwd en voor wie je je opensteld. Dat is maar echt voor heel weinig mensen.

Goed dat was mijn lezing. Ik hoop dat hij wat meer zegt dan de vorige en ben benieuwd naar je reactie haha.

Groetjes Julien.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Lena10
ha die nims

Ik vraag me nog steeds af wat je bedoeld met "de vorige lezing". Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik je ooit gelezen heb.

Die zag ik inderdaad ook net terug. Ik denk dat hij komt doordat je jezelf niet wilt accepteren als een paranormaal en spiritueel persoon. Je ontkent zeg maar je eigen gaves, waardoor je deze dus ook niet hebt. Maar in werkelijkheid is het wel zo. Ik zie jou zeker kunnen aura lezen, dus probeer je wat meer open te stellen en de negatieve energie verdwijnt vanzelf.

waarschijnlijk een bescherming niet van mij bewust,maar ergens wordt ik begeleid in....en beschermd

Wie weet. Ik weet wel dat het gisteren aan mijn eigen stemming en gevoel lag. Was moe en forceerde de lezing. Werkt dus niet en weer een goede les voor mij laugh.
Lena
Lena mei 23 '09
Origineel bericht van: NiMS
ha die nims

Ik vraag me nog steeds af wat je bedoeld met "de vorige lezing". Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik je ooit gelezen heb.

Die zag ik inderdaad ook net terug. Ik denk dat hij komt doordat je jezelf niet wilt accepteren als een paranormaal en spiritueel persoon. Je ontkent zeg maar je eigen gaves, waardoor je deze dus ook niet hebt. Maar in werkelijkheid is het wel zo. Ik zie jou zeker kunnen aura lezen, dus probeer je wat meer open te stellen en de negatieve energie verdwijnt vanzelf.

waarschijnlijk een bescherming niet van mij bewust,maar ergens wordt ik begeleid in....en beschermd

Wie weet. Ik weet wel dat het gisteren aan mijn eigen stemming en gevoel lag. Was moe en forceerde de lezing. Werkt dus niet en weer een goede les voor mij laugh.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/16948/Wilt_iemand_mijn_foto_lezen.html#Post16948 dus wel gelezen wink
gave of niet het maakt voor mij geen verschil...en de tijd zal het wel uitwjzen..
bescherming is er niet voor niets...vandaar de muur die jij tegenkomt...
openstellen? voor bepaalde forumleden..ben ik al open hoor,en trouwens waarom zou ik me open moeten stellen?,dat heeft voor mij niets met die negatieve energie te maken....
Lena
Lena mei 23 '09
Origineel bericht van: NiMS
Nou Lena,

Het lijkt erop dat de muur waar ik tegenaan liep die van mij was smile. Ik moet het ook niet geforceerd doen want dan lukt het gewoon niet. Het was duidelijk dat ik niet in de stemming was, maar ik wilde je niet langer laten wachten omdat ik zei dat ik je nog zou lezen. Bij deze 2e pogingen gaat het een stuk makkelijker en kom ik ook een stuk dichter bij de kern. Dus bij deze mag je weer om jezelf lachen wink. En ik hoor weer graag wat er wel en niet klopt.

Ik zie ondeugendheid bovenkomen en je bent iemand die het wel leuk vind om met anderen te spelen. Ze een beetje voor de gek te houden zeg maar. Ik vraag me daarom nu ook wel af of je eerlijk antwoord geeft op alles wat op een lezing wordt gezegd. Ik denk persoonlijk van wel, maar 100% zeker, weet ik het niet wink.
smilevoor jou dan toch geen vraag meer?
Je bent onderzoekend en wil graag weten hoe dingen in elkaar zitten. Jij bent vast iemand van de knopjes. Daarmee bedoel ik het gedrag van mannen, om zonder handleiding gewoon uit te proberen als ze een nieuw apparaat hebben en er dan achterkomen hoe die werkt. Ik heb het idee dat jij weinig handleidingen nodig hebt, en bijvoorbeeld zelf de video wel kan programmeren smile.lees geen handleidingen inderdaad, ik loop er vanzelf wel tegenaan..maar zelf programmeren no way...
Je bent goed in rekenen en wiskunde. In ieder geval in cijfertjes. Doe jij altijd de belastingaangifte? nee ben er juist helemaal niet goed inIk zie ook ineens een ijdele kant van je bovenkomen. Eentje die er altijd verzorgd uit wil zien. crazyijdel ja wat is ijdel... ik wil er gewoon wel verzorgd uit zien...Je vind jezelf eigenlijk helemaal niet paranormaal / spiritueel en toch loop je hier op dit forum alweer een hele tijd rond. Het trekt je toch en je vind het heel erg interessant. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden en vraag me af waarom je dat toch doet.daar heb je het weer nims.. voor jou een vraag voor mij inmiddels een weet,zou het niet gewoon mijn ontdekkingsreis zijn...en wat zou jij er dan van moeten vinden niks toch wink
maar voordat je me weer iets gaat verwijten winkde kennismaking met thomas hier is het vertrekpunt geweest....want van al wat hij geschreven heeft hier..daar heb ik nog steeds heel veel plezier van...en de ontmoeting van gelijkgestemden?

Misschien heb je je nu toch wat meer voor mij geopend, want ik merk dat jij heel selectief bent met wie je vertrouwd en voor wie je je opensteld. Dat is maar echt voor heel weinig mensen.dat klopt ja
Goed dat was mijn lezing. Ik hoop dat hij wat meer zegt dan de vorige en ben benieuwd naar je reactie haha. ben je er nu achter wie ik ben.. smile
maar inderdaad een heel ander lezing, thanks...
Groetjes Julien.
Maryssa
Maryssa mei 24 '09
Thanx voor de reactie Lena...hmm....wel jammer dat op paar dingen na het van toepassing is op familie van jou. Ik wilde jou lezen. Maar het klopt wel wat Nims zegt als je te graag wilt (iemands foto lezen) dan lukt het niet zo goed als je zou willen.

Liefs
Lena
Lena mei 25 '09
smilemaryssa je lezingen zijn erg goed,ook die van mij
maar kreeg ook sterk het gevoel dat er veel ruis..was..

ook wat anderen hadden die zelfde moeite.. wink
admin
admin mei 25 '09
Hoi Hoi,

Lena, ik wil je graag een reading geven. Maar ik voel van jouw kant een blockade. Daardoor kan ik geen energie overbrugging maken.

Greets, Robbert.
Lena
Lena mei 25 '09
smiledat is niet erg,ben altijd wel benieuwd uiteraard
ik zie het als een bescherming van...en geen bewuste blockade,
immers ik weet nooit wanneer iemand leest of gaat lezen..
niet iedereen kan blijkbaar zomaar binnen komen....
Heidelroos
Heidelroos mei 25 '09
Ik denk niet aan blokkades, want die kun je eruit pikken.. smile

Juist de blokkade benoemen, heft vaak de blokkade op?
Lena
Lena mei 25 '09
nou core op welke blokkade stuit je op smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie