Loading...
nl

Gast fotolezing van 4?

gast
gast mei 23 '09
Wanneer ga je naar NL? Wij gaan volgende week zaterdag. Heb eigenlijk niet zo heel veel zin aan de ene kant en weer wel aan de andere. Ik verheug me erop de mensen weer te zien die we moesten achterlaten en de natuur. Maar de stress, agressie, en het weer mis ik absoluut niet en zie ik als een berg tegenop.
Maryssa
Maryssa mei 23 '09
Hey Gast hoe is het nu met Midas? Gaat het weer wat beter met hem?

Edit: Oeps wel off topic maar Nims knijpt wel oogje dicht toch wink
gast
gast mei 23 '09
Het gaat opzich wel goed met hem. Heb wel het idee dat hij er een deuk van opgelopen heeft. Is veel aan het slapen en is heel rustig/lui. Was ie altijd wel een beetje maar nu nog een tandje extra. Hij is gelukkig niet meer benauwd. Moet maandag weer naar de da en dan gaan ze verder kijken. Ik vind het dus maar niks dat we volgende wek naar NL gaan voor 2 1/2 week.
Maar goed, laten we er maar vanuit gaan dat het goed komt.
Lief dat je het vraagt.
Maryssa
Maryssa mei 23 '09
Gelukkig dat het beter met hem gaat al is ie moe. Even afwachten wat de dierenarts zegt maandag. Heb je iemand die op hem let als je naar Nederland gaat? Een lieve oppas voor je diertjes? Ik hoop dat je met een gerust hart vakantie kunt gaan vieren in Nederland.
gast
gast mei 23 '09
Alles, twee katten en twee honden, gaan naar een pet resort. Daar zijn ze al vaker geweest en geeft me het prettigste gevoel. Ze kunnen verder niet weg daar, de katten hebben een mooi huis met elkaar waar een bed in staat, een porch met stoelen en tafels enzo, een echt huis speciaal voor de katten. De honden zitten met elkaar in een kennel. Er is voor de honden een speel veldje en ze kunnen dus regelmatig lekker ravotten met elkaar. Het idee dat ze niet de weg op gaan vind ik wel prettig. Er kan natuurlijk altijd wel wat gebeuren.
Ze geven daar ook de medicijnen als ze die nodig hebben dus het gaat wel goed komen.
Islandlady
Islandlady mei 23 '09
Ik ga 25 juni naar NL met de jongens en we komen 6 augustus weer terug. Heb er wel zin in. Even de familie en vrienden weer zien.
Zeker in de hectische periode is het wel even lekker om wat anders te zien en te doen smile
Maryssa
Maryssa mei 23 '09
Dat klinkt als betrouwbaar en professioneel. Fijn ook dat ze het daar al kennen. Maar het blijft moeilijk om ze gedag te zeggen als je ze daar naar toe brengt. Komt vast wel goed. smile
admin
admin mei 24 '09
Ja ik kan me voorstellen dat je dan een beetje wiebelig weggaat.
Kun je hem voor die tijd (als dat mag van de da) wat kittenvoeding geven? Misschien wat extra versterking voor je weggaat? Tis maar een idee..
gast
gast mei 24 '09
Hé goeie tip. Denk je dat dat goed voor hem is? Hij is niet de lichtste geweest. Nu is hij wel aardig afgevallen maar nog steeds een flinkerd.
Toen we hier naar toe gingen was hij 8 1/2 kilo. Beetje erg veel ja, maar hij is er zo eentje die alleen van lucht al dik wordt wink
Voor hij ziek werd was hij 6 1/2 kilo, wat hij nu is weet ik eigenlijk niet. Morgen ochtend weet ik het, dan moet hij weer naar de da.
Ik heb nog wel zo'n tubetje katten astronautenvoer. Misschien moet ik hem daar een likje van geven, zitten ook vitamines en alles in.
admin
admin mei 25 '09
Nou dat bedoel ik dus ook, in kittenvoer zitten altijd extra vitamines en mineralen. In kleine hoeveelheden zou hij daar niet echt dik van moeten worden en krijgt hij toch een extra steuntje in de rug.

Succes vandaag met Midas!
admin
admin mei 25 '09
Hoi Hoi,

Ik heb de andere readings of reacties nog niet gelezen. Zodat ik me kan focussen op het geven van een pure reading.

Je straalt, je hebt niet veel energie in je maar je bent heel mooi verbonden met de cosmos waar je je energie uit kan halen.

Mijn onderarmen en handen voel ik op warmen als ik je foto bekijk, dus ga ik ervan uit dat je vaak energie beweegt met je armen. Het zo goed mogelijk kunnen zijn dat het doormiddel van magnetiseren is.

Ik voel een lichte jeuk aan mijn rechter knie..net onder de knie. Het is geen belemering maar heb wel het gevoel dat je daar iets een van spier kneuzing hebt en dat je die al langer dan vandaag hebt.

Je bent een levens genieter en een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Je hebt een man in je leven waarmee je een band deelt vanuit het hart. Ik voel een sterke spirituele band die veel te weeg brengt.

Je bent wel iemand die altijd met haar lichaam bezig is om het goed te onderhouden. Zo heb je geen verslavingen waar je wel trots op bent.

Ik voel een balast in je leven wat kinderen zouden kunnen zijn. Maar je laat dit heel erg makkelijk los. Dit zegt dan ook wel veel over je zorgeloze karakter.

Je keel chakra is lichtjes over belast wat je soms je kalmheid niet onder controle kan houden.

Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt.
Graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
gast
gast mei 25 '09
Hé Robbert, bedankt voor de lezing. Ik kom er verder op de dag nog op terug, nu even geen tijd.
gast
gast mei 25 '09
Origineel bericht van: Core
Hoi Hoi,

Ik heb de andere readings of reacties nog niet gelezen. Zodat ik me kan focussen op het geven van een pure reading.

Je straalt, je hebt niet veel energie in je maar je bent heel mooi verbonden met de cosmos waar je je energie uit kan halen.
Klopt. Heb altijd al een beetje te weinig energie gehad van mezelf. Maar vooral als ik in de natuur ben krijg ik energie van de cosmos. Voel me ook meestal wel verbonden.

Mijn onderarmen en handen voel ik op warmen als ik je foto bekijk, dus ga ik ervan uit dat je vaak energie beweegt met je armen. Het zo goed mogelijk kunnen zijn dat het doormiddel van magnetiseren is.
Dit gaat vooral onbewust (zonder tussenkomst van het ego bedoel ik hier mee).

Ik voel een lichte jeuk aan mijn rechter knie..net onder de knie. Het is geen belemering maar heb wel het gevoel dat je daar iets een van spier kneuzing hebt en dat je die al langer dan vandaag hebt.
Afgescheurde kruisbanden. Maar dat is al heel wat jaartjes geleden.

Je bent een levens genieter en een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
KLopt

Je hebt een man in je leven waarmee je een band deelt vanuit het hart. Ik voel een sterke spirituele band die veel te weeg brengt.
klopt

Je bent wel iemand die altijd met haar lichaam bezig is om het goed te onderhouden. Zo heb je geen verslavingen waar je wel trots op bent.
Nou dit klopt niet helemaal. Ik ben niet zo zeer met mijn lichaam bezig. Niet in de zin van gezond eten/sporten enzo want dat doe ik echt te weinig. Heb geen lichamelijke verslavingen nee, maar zou toch eigenlijk best wel weer gaan roken, vind het nog steeds lekker. Maar dan wel als het niet meer verslavend is ja.

Ik voel een balast in je leven wat kinderen zouden kunnen zijn. Maar je laat dit heel erg makkelijk los. Dit zegt dan ook wel veel over je zorgeloze karakter.
Hoe bedoel je; balast? Ik heb nooit een kinderwens gehad dus heb er ook geen problemen mee dat we die niet hebben als je dat bedoeld.

Je keel chakra is lichtjes over belast wat je soms je kalmheid niet onder controle kan houden.
Ik kan wel eens uit mijn slof schieten. Maar dat gebeurd maar zelden.

Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt.
Graag hoor ik wat je ervan vond.
Dank je wel. Het meeste klopt wel zoals je ziet.

Greets, Robbert.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske