ships, ik had een hele tekst staan, druk ergens op een knopje, alles weg.
Jaaaaaaaaaa, daarom doe ik eerst Ctrl-A en dan Ctrl-C voordat ik op verzenden druk VOORAL NA EEN LEZING!!
Ok, wat ik schreef was..
Ik kijk naar je foto, en het eerste wat in het oog springt is jouw moederzijn. Je bent een hele goeie mam. Het is een soort tweede natuur.
Ja, ik hou van moederen, zorgen, koken, eten aandringen enzo.. van die lastige moeders die zeggen dat je te weinig eet enzo..
Als het zou ok zijn, zou je zo weer zwanger kunnen/willen worden. Dat gevoel dat ik krijg is ook symbolisch, zwanger zijn van het leven.
Ja, soms hou ik intens van het leven, zoms kan het niet snel genoeg gaan, soms ben ik bang voor het leven, dan weer krachtig in het leven.. pffff ik word moe van mijzelf ahahaha..
Het begrijpen van de dingen om je heen is niet altijd van belang, je wil het vooral "voelen". Emotie's, gevoelens gewaarworden zijn daarom zeer belangrijk, voor jou. Dan leef je, vind je.
anders is het voor jou veels te oppervlakkig, en te saai.
En tegen saaiheid trek je je neus op. Want je wil wat te doen hebben. Ister niets te doen, dan zoek je wel wat om te doen.
High sensation seeker, ik moet spanning hebben om goe dte functioneren.. maar teveel stress (buitenfactoren) daar ben ik niet tegen bestand hoor.. Zet mij niet op een kantoortje van 9:00 tot 17:00, je zou me naar buiten kunnen dragen na enkele maanden
En soms ga je al eens trekken en porren aan iemand, en als die juist in een rust/stilte is, dan loopt het anders dan dat je zelf wilde. Of als die persoon in een ander soort bui is dan jij, kan het botsen.
Jaaaaaaa.. als ik wil knuffelen, is hij in stilte, als hij wil knuffelen wil ik niet... als ik in een blije mood ben, zijn de jongens sjaggerijnig en als zij in een blije mood zijn wil ik niet mee vrolijken.. alsof het soms helemaal niet past nee..
Op zich niet het ergste wat jou kan overkomen, eens botsen mag vind je. Dat hoort bij dat gevoel van leven.
ahahaha.. ja, ik lok het ook wel een beetje uit
Achteraf wordt het allemaal wel goed begrepen, want je blijft wel stilstaan bij wat er is geweest. En ook wel snap je heel erg goed wat er rondom je gebeurd. En haal je er dingen uit dat voor je van belang is, en voor je gezin, of groep waar je bent.
Misschien heeft dat met mijn spiegelende karakter te maken.. ik vind het heerlijk om te vragen, door te vragen en te spiegelen.. (mensen mogen het ook met mij doen)
Je bent als een vlinder, een kleurrijke vlinder. En kiest voor vrij zijn.
je hebt heel creatieve ideeën, laat men jouw nu maar gewoon daarin doen. Maar soms vinden mensen dat je eigenwijs bent. Dat is hun kijk, natuurlijk.
Eigenwijs.. ikke? Ik kan behoorlijk meegaand zijn... maar in mijn relatie?!!! oei.. .. verder heb ik bloemen op mijn lijf, komen er nog vlinders bij.. de vlinder is mijn vrijheid, ik vind het prachtig zoals zij rondfladderen van bloem naar bloem.. kenmerkt ook een stuke oppervlakkigheid, niet te lang stil te staan bij.. en niet zeuren over dingen die al opgelost zijn
zo, dat was het.
Veel liefs,
Bellefleur
Kort krachtig, dank je wel..
je naam vind ik mooi.. ik hou van bloemen, maar ze moeten niet in een vaasje staan