Loading...
nl

Heidelroos fotolezing van 4?

Nymira
Nymira mei 22 '09

Hoi Heidelroos....

Jij ook bedankt voor je uitgebreide reactie en graag gedaan !
alleen lees ik hier wel een tegenstrijdigheid, als ik onderstaande lees lijkt het mij dat je inderdaad toch geen moeite hebt met op de voorgrond te treden anders lijkt het mij zeer lastig lesgeven....
groetjes Nymira.

Origineel bericht van: Heidelroos
Spreek je wel eens voor groepen mensen, hier doe je iets mee?
Kep geen moeite met groepen, heb yogales gegeven en op het werk ben ik agressietrainer, naast pedagogisch hulpverlener wink

Nymira: Iemand die geen moeite heeft met op de voorgrond te treden...

Heidelroos: Ik heb zware moeite met het naar voren treden op de voorgrond..
Ik werk achter de coulissen... aan mij geen aandacht besteed..Ik was ooit eens aan het zingen (oefenen) na het koor waarin ik zong.. daar was een man die in de muziek zat (weet zijn naam niet meer) hij vroeg of ik met hem een plaatje (toen nog een plaatje) met hem op wilde nemen.. nee dus, als ik gekozen had voor een beroemd leven, had ik zeker de kwaliteiten gehad.. Mijn boek wordt ook geschreven onder een pseudoniem
Heidelroos
Heidelroos mei 22 '09
Ja, maar dat is mijn werk.. en ik hoef er geen applausje voor wink
Als je begrijpt wat ik bedoel.. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Hoi Heidel,

Ook ik lees graag je foto. Pak gewoon degene die hierboven staat en dan zien we wel hoever ik kom haha. En ja inderdaad erg omslachtig, maar ik pas me makkelijk aan hoor tongue.

Goed dat je het liefste de dingen op je eigen manier doet, is wel een beetje een open deur, maar je straalt het ook wel uit "Don't mess with me" is een beetje jouw motto. Wat dat betreft ben jij ook wel iemand die tegen iemand tekeer gaat als die probeert voor te dringen in de rij bijvoorbeeld.

Je bent absoluut niet snel bang en dat maakt je heel krachtig. Dat heb ik je denk ik ook wel nodig in je vak.

Je zachte kant heb je ook en die komt naar boven wanneer het kan. Dan laat je een hele andere kant zien die er ook zit. Tenslotte is de Heidelbitch (no offense wink) ook een act die je opvoert.

Verdriet komt er ook doorheen. Dat heb je heel diep en ver weggestopt en je wilt eigenlijk dat niemand dat ziet. Het lijkt wel "hidden in plain sight" omdat niemand daar toch kijkt. Toch heb ik het wel gezien.

Je ben heel gevoelig en hebt vele gaven. Je kan jezelf goed redden en bent echt super veelzijdig. Een echte alles kunner.

Dat je goed kunt fotolezen was me al duidelijk, dus zegt meer iets over jouw inschattingsvermogen naar mensen toe. Prachtig om te zien hoe jij dat gebruikt en dat je het nog leuk vindt ook. Ik vind jouw manier van fotolezen met die tekeningtjes echt heel bijzonder, en snap er geen snars van, maar jij weet precies hoe je ermee om moet gaan. Weer een typisch voorbeeld van hoe jij het op je eigen manier kan doen.

Daarmee kom ik meteen op het volgende en vraag ik je, of je je talent op dit moment wel volledig gebruikt en niet een beetje aan het verspillen bent. En dat bedoel ik minder negatief dan dat het misschien overkomt, maar ik heb het idee dat jij veel en veel meer kunt, maar het niet doet. Je bent echt zo bezig met jezelf af te leiden dat je niet doet waarvoor je hier bent. Misschien is het toch tijd om eens goed over je eigen keuzes en vooral prioriteiten na te denken. Misschien kom je nog wel een verrassing tegen.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
Heidelroos
Heidelroos mei 23 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Heidel,

Ook ik lees graag je foto. Pak gewoon degene die hierboven staat en dan zien we wel hoever ik kom haha. En ja inderdaad erg omslachtig, maar ik pas me makkelijk aan hoor tongue. Kep je maar een duidelijke gestuurd.. ahaha, of je wil of niet.. winkVers van de pers.. tongue..

Goed dat je het liefste de dingen op je eigen manier doet, is wel een beetje een open deur, maar je straalt het ook wel uit "Don't mess with me" is een beetje jouw motto. Wat dat betreft ben jij ook wel iemand die tegen iemand tekeer gaat als die probeert voor te dringen in de rij bijvoorbeeld. Aahaha, ooooooooooooh.. ik laat mensen juist voor.. maar als ze voordringen, ben ik wel degene die zegt dat ik dat behoorlijk onfatsoenlijk vind, mits het niet per ongeluk voordringen is hé.. dat kan natuurlijk ook.. dat verschil voel ik wel wink

Je bent absoluut niet snel bang en dat maakt je heel krachtig. Dat heb ik je denk ik ook wel nodig in je vak. In mijn vak ben ik niet bang.. kep een heerlijk vak, al zeg ik het zelf.. agressietrainer zijn is een onderdeel van mijn werk..

Ik ben echter wel bang voor het leven soms hoor!!!

Je zachte kant heb je ook en die komt naar boven wanneer het kan. Dan laat je een hele andere kant zien die er ook zit. Tenslotte is de Heidelbitch (no offense wink) ook een act die je opvoert. blush

Verdriet komt er ook doorheen. Dat heb je heel diep en ver weggestopt en je wilt eigenlijk dat niemand dat ziet. Het lijkt wel "hidden in plain sight" omdat niemand daar toch kijkt. Toch heb ik het wel gezien. smileToch is het niet nodig om verdrietig te zijn, maar ach.. ik heb een vrij bewogen leven geleid..niet alles heeft inderdaad een plekje gekregen, toch heb ik het gevoel dat het nu snel kan gaan.. door de inzichten (door te delen met anderen) verworven gaan worden..

Je ben heel gevoelig en hebt vele gaven. Je kan jezelf goed redden en bent echt super veelzijdig. Een echte alles kunner. smileEn een alleseter.. wink

Dat je goed kunt fotolezen was me al duidelijk, dus zegt meer iets over jouw inschattingsvermogen naar mensen toe. Prachtig om te zien hoe jij dat gebruikt en dat je het nog leuk vindt ook. Ik vind jouw manier van fotolezen met die tekeningtjes echt heel bijzonder, en snap er geen snars van, maar jij weet precies hoe je ermee om moet gaan. Weer een typisch voorbeeld van hoe jij het op je eigen manier kan doen. Ja, ik heb het ook weer een beetje gehad hoor.. dat lezen ehehe.. Tis wel een leuke manier..

Daarmee kom ik meteen op het volgende en vraag ik je, of je je talent op dit moment wel volledig gebruikt en niet een beetje aan het verspillen bent. En dat bedoel ik minder negatief dan dat het misschien overkomt, maar ik heb het idee dat jij veel en veel meer kunt, maar het niet doet. Het kom tgewoon niet op gang, dus ik mag nog even geduld hebben.. misschien ben ik nog niet ontwikkeld genoeg om er meer me et egaan doen.. Ik was op de goede weg, maar het leven heeft me de laatste jaren ietwat opgeslokt.. Dus wat dat betreft zit je goed.. ik weet het.. ik kán het.. maar nu nog eventjes een eigen ruimte creëren..

Je bent echt zo bezig met jezelf af te leiden dat je niet doet waarvoor je hier bent. Misschien is het toch tijd om eens goed over je eigen keuzes en vooral prioriteiten na te denken. Misschien kom je nog wel een verrassing tegen. Au, die zit..

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Ik zal er eens over denken, misschien mag ik minder in mijn denken zitten en meer in mijn voelen.. smileHeel erg dank je wel...

Groetjes Julien.
admin
admin mei 25 '09
ships, ik had een hele tekst staan, druk ergens op een knopje, alles weg. crazy

Ok, wat ik schreef was..
Ik kijk naar je foto, en het eerste wat in het oog springt is jouw moederzijn. Je bent een hele goeie mam. Het is een soort tweede natuur. Als het zou ok zijn, zou je zo weer zwanger kunnen/willen worden. Dat gevoel dat ik krijg is ook symbolisch, zwanger zijn van het leven.
Het begrijpen van de dingen om je heen is niet altijd van belang, je wil het vooral "voelen".
Emotie's, gevoelens gewaarworden zijn daarom zeer belangrijk, voor jou. Dan leef je, vind je.
Anders is het voor jou veels te oppervlakkig, en te saai.
En tegen saaiheid trek je je neus op. Want je wil wat te doen hebben. Ister niets te doen, dan zoek je wel wat om te doen.

En soms ga je al eens trekken en porren aan iemand, en als die juist in een rust/stilte is, dan loopt het anders dan dat je zelf wilde. Of als die persoon in een ander soort bui is dan jij, kan het botsen. Op zich niet het ergste wat jou kan overkomen, eens botsen mag vind je. Dat hoort bij dat gevoel van leven.

Achteraf wordt het allemaal wel goed begrepen, want je blijft wel stilstaan bij wat er is geweest. En ook wel snap je heel erg goed wat er rondom je gebeurd. En haal je er dingen uit dat voor je van belang is, en voor je gezin, of groep waar je bent.

Je bent als een vlinder, een kleurrijke vlinder. En kiest voor vrij zijn.
je hebt heel creatieve ideeën, laat men jouw nu maar gewoon daarin doen. Maar soms vinden mensen dat je eigenwijs bent. Dat is hun kijk, natuurlijk.

zo, dat was het.

Veel liefs,
Bellefleur
admin
admin mei 25 '09
Oh, ja, ik was nog wat vergeten.

Ik zag aan de linkerkant (vrouwelijke kant) een wat oud
verdriet zitten, van vroeger tijdens je kindertijd of jeugdjaren.
Het zit wat getekend in jouw houding.
Je rechterkant, (mannelijke kant) neemt het initiatief, om stukje te laten voor wat het is. We 'moeten' gewoon weer verder, zegt die.

Bellefleur
Heidelroos
Heidelroos mei 27 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
ships, ik had een hele tekst staan, druk ergens op een knopje, alles weg. crazyJaaaaaaaaaa, daarom doe ik eerst Ctrl-A en dan Ctrl-C voordat ik op verzenden druk winkVOORAL NA EEN LEZING!!

Ok, wat ik schreef was..
Ik kijk naar je foto, en het eerste wat in het oog springt is jouw moederzijn. Je bent een hele goeie mam. Het is een soort tweede natuur. Ja, ik hou van moederen, zorgen, koken, eten aandringen enzo.. winkvan die lastige moeders die zeggen dat je te weinig eet enzo..

Als het zou ok zijn, zou je zo weer zwanger kunnen/willen worden. Dat gevoel dat ik krijg is ook symbolisch, zwanger zijn van het leven.
Ja, soms hou ik intens van het leven, zoms kan het niet snel genoeg gaan, soms ben ik bang voor het leven, dan weer krachtig in het leven.. pffff ik word moe van mijzelf ahahaha..

Het begrijpen van de dingen om je heen is niet altijd van belang, je wil het vooral "voelen". Emotie's, gevoelens gewaarworden zijn daarom zeer belangrijk, voor jou. Dan leef je, vind je.
anders is het voor jou veels te oppervlakkig, en te saai.
En tegen saaiheid trek je je neus op. Want je wil wat te doen hebben. Ister niets te doen, dan zoek je wel wat om te doen. High sensation seeker, ik moet spanning hebben om goe dte functioneren.. maar teveel stress (buitenfactoren) daar ben ik niet tegen bestand hoor.. Zet mij niet op een kantoortje van 9:00 tot 17:00, je zou me naar buiten kunnen dragen na enkele maanden wink

En soms ga je al eens trekken en porren aan iemand, en als die juist in een rust/stilte is, dan loopt het anders dan dat je zelf wilde. Of als die persoon in een ander soort bui is dan jij, kan het botsen. Jaaaaaaa.. als ik wil knuffelen, is hij in stilte, als hij wil knuffelen wil ik niet... als ik in een blije mood ben, zijn de jongens sjaggerijnig en als zij in een blije mood zijn wil ik niet mee vrolijken.. confusedalsof het soms helemaal niet past nee.. confused

Op zich niet het ergste wat jou kan overkomen, eens botsen mag vind je. Dat hoort bij dat gevoel van leven. ahahaha.. ja, ik lok het ook wel een beetje uit blush

Achteraf wordt het allemaal wel goed begrepen, want je blijft wel stilstaan bij wat er is geweest. En ook wel snap je heel erg goed wat er rondom je gebeurd. En haal je er dingen uit dat voor je van belang is, en voor je gezin, of groep waar je bent. Misschien heeft dat met mijn spiegelende karakter te maken.. ik vind het heerlijk om te vragen, door te vragen en te spiegelen.. (mensen mogen het ook met mij doen)

Je bent als een vlinder, een kleurrijke vlinder. En kiest voor vrij zijn.
je hebt heel creatieve ideeën, laat men jouw nu maar gewoon daarin doen. Maar soms vinden mensen dat je eigenwijs bent. Dat is hun kijk, natuurlijk. Eigenwijs.. ikke? Ik kan behoorlijk meegaand zijn... maar in mijn relatie?!!! oei.. blush.. verder heb ik bloemen op mijn lijf, komen er nog vlinders bij.. de vlinder is mijn vrijheid, ik vind het prachtig zoals zij rondfladderen van bloem naar bloem.. kenmerkt ook een stuke oppervlakkigheid, niet te lang stil te staan bij.. en niet zeuren over dingen die al opgelost zijn smile

zo, dat was het.

Veel liefs,
Bellefleur

Kort krachtig, dank je wel..
je naam vind ik mooi.. ik hou van bloemen, maar ze moeten niet in een vaasje staan smile
Heidelroos
Heidelroos mei 27 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Oh, ja, ik was nog wat vergeten.

Ik zag aan de linkerkant (vrouwelijke kant) een wat oud
verdriet zitten, van vroeger tijdens je kindertijd of jeugdjaren.
Vooral de vrouwelijke kant.. en kindertijd, jij bent de eerste die iets over mijn kindertijd zegt.. flinke beschadigingen opgelopen..
Het zit wat getekend in jouw houding.
Je rechterkant, (mannelijke kant) neemt het initiatief, om stukje te laten voor wat het is. We 'moeten' gewoon weer verder, zegt die. Inderdaad, we moeten verder.. this is life... ik neem het zoals het komt.. kan er niets aan veranderen, behalve mijn eigen houding daarin smile

Bellefleur Scheetje jij laugh
Heidelroos
Heidelroos mei 27 '09
Weet je wat?

Ik ben gewoon een tegendraags wijfke.. laugh
admin
admin mei 27 '09
Wel, lieve Heidelroos,
Als je ooit zin hebt om erover te praten, of het komt los,
ik ben er voor je.
niet over je tegendraadsheid he.. je weet wel waarover wink

veel liefs
Bellefleur
Heidelroos
Heidelroos mei 27 '09
Hahaha, ja ik weet ..
Er bestaat hier geen kus-smiley.. laugh
Koen
Koen mei 29 '09
Hey Heidelroos,

Wat heb je allemaal te verbergen? Precies het schuchter meisje die de wereld begint te ontdekken.
Je doet je voor als de stoere rockgirl maar achter die facade schuilt een zeer lieve,warme persoonlijkheid. Moeilijk om de muur te breken. Zeer moeilijk denk ik. Laat af en toe mensen toe in je leven.
Precies of je ook een zware last op je schouder draagt. Iets van je verleden dat je nog meedraagt, niet kan loslaten.

Nou dat was het.
Klopt mijn gevoel/intuitie beetje?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy