Loading...
nl

beetje van ikke

kaya
kaya nov 29 '06
hallo ik ben dus nieuw mijn naam is kaya
ik ben geboeid door alles wat met leven in al zijn facetten te maken heeft, zowel tijdens als na.
ben gehuwd,we heb 2 kinderen zonen van 20 en 24 jaar en we hebben een heel lieve hond.
wil je wat meer van me weten schroom niet en vraag het me gewoon
groetje van kaya
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '06
Welkom! Vanwaar je interesse in het spirituele? Heb je dingen meegemaakt, bepaalde gaves?
LPChip
LPChip nov 29 '06
Welkom Kaya (mooie naam trouwens :)) Mocht jij vragen hebben, stel ze dan gewoon. :)
kaya
kaya nov 29 '06
ben van kindaf aan me bewust van dat god meer is dan de "man" die in de bijbel beschreven wordt.er is zoveel meer tussen hemel en aarde.
ik noem mezelf een nuchtere spiritueel...
ik ben een gevoels mens ik voel, weet en ervaar veel.
mijn moeder noemde me vroeger eigenwijs omdat ik altijd alles al wist tot ze me een paar jaar terug vertelde, lieverd...je wist het echt dus...
ik vind het prettig om gelijkgestemde mensen te spreken dingen met elkaar uit te wisselen...

groetje van mij..kaya

ps dank je dat mijn naam mooi gevonden wordt
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '06
Ik weet niet of je al de hoofdsite bekeken hebt die bij dit forum hoort, zo niet dan verwijs ik je graag door naar: http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/index.htm
Misschien dat je veel zult herkennen en dat er dingen op zijn plaats vallen. Ik ben benieuwd naar je bevindingen / ervaringen :).
mause
mause nov 29 '06
welkom hier
jo
jo nov 30 '06
welkom! idd een hele mooie naam
Gr Jo
Wendy's
Wendy's nov 30 '06
Welkom

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki