Loading...
nl

Nog een keer voorstellen maar...

Spud
Spud mei 18 '09
Mijn inkom was niet je van het.. Ik was de laatste keer gebroken en de weg kwijt. Ik hoop dat ik niet teveel onrust veroorzaakt heb.

In de tussentijd heb ik dat breken uitgesteld tot vorige week.
Ik wilde er niet aan dat ik nou eenmaal veel voel, wilde "gewoon" zijn. Maar helaas of niet helaas je lichaam werkt gelukkig ook nog mee en stelt uiteindelijk je geest een halt. winkOoit gehoord van een onzichtbaar cafeïne infuus? Nou die kreeg ik dus en na een week daarmee rondgelopen te hebben, nog steeds ontkennen.. Moest ik toch toegeven.
Ben nu dus gestopt met de pijn voor een ander te dragen en weer terug geworpen op mezelf. En nu ik dus weer bij met mezelf ben merk ik pas hoeveel ik mezelf verwaarloosd heb.

Kennen jullie dat ook? Dat je jezelf verliest in mensen omdat je ze zo ontzettend graag wil helpen omdat je ziet dat ze het kunnen? Alles ligt voor hun voeten maar ze kiezen toch voor het oude, vertrouwde waar ze ongelukkig in zijn.
Ik weet dat ik ze dan los moet laten maar ik vind het nog altijd moeilijk om iemand met zoveel levensvreugde los te moeten laten en precies hetzelfde te zien doen als waar ze voorheen van zeiden "dat niet meer".
Hoe sluiten jullie je voor dit soort zaken af?

Groetjes,
Spud

En echt heel veel sorry voor de laatste keer.
Delen:
Lena
Lena mei 18 '09
he spud
voor het afsluiten staan hier verschillende tips op merudi
herken wat je schrijft maar heb geleerd om de gevoeligheid als een zege te zien...
helaas lukt het mij ook niet hoor...
wel is afstand en rust heel belangrijk geworden inmiddels
door schade en schande misschien al wat wijzer geworden,maar ben het met je eens niet altijd makkelijk..
Spud
Spud mei 22 '09
Hé kei bedankt!
Door schade en schande wordt men inderdaad wijzer, maar ik hoop toch dat deze keer het kwartje dan toch eindelijk gevallen is.
Ben het een beetje zat om steeds zo ziek te worden en in een negatievespiraal te belanden.

Positief is toch beter dus daar ga ik mezelf de komende tijd mee omhullen. "ik kom steeds verder omdat ik steeds dichterbij mezelf kom" is altijd m'n motto. Nu eerst maar weer eens bij mezelf komen. wink

Bedankt!
Lena
Lena mei 23 '09
he spud goed idee wink
Heidelroos
Heidelroos mei 23 '09
Nou welkom dan maar..
je hebt in ieder geval een goed ontwikkeld geweten.. wink

En ja.. ik herken je verhaal wel hoor..

Liefs en veel rust toegewenst..
Natalie1986
Natalie1986 mei 24 '09
hallo spud,

Welkom op deze forum

Liefs Natalie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki