Loading...
nl

even voorstellen ilse

frettenfan
frettenfan mei 17 '09
Ik ben ilse 28 jaar en woon samen met mijn vriend André in Tilburg.
Ik ben hier terecht gekomen omdat ik informatie opzocht over fotolezen. Dit in verband met mijn vermiste fret Macho. Ik mis hem ontzettend en hoop hem nog ergens levend te vinden, maar als hij dood is dan wil ik dat ook erg graag weten.

Ik heb nog 3 honden en 17 fretten. Ik heb een aantal fretten opgevangen omdat mensen er niet meer voor konden zorgen. Nu ben ik daar (voorlopig) mee gestopt omdat ik echt op het max zit om ze voldoende aandacht te kunnen geven.

Ik ben werkzaam als paraveterinair bij een dierenkliniek.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '09
Hoi Ilse,

Van harte welkom hier! Ik denk dat je met 17 fretten, je nicknaam eer aan doet wink.
admin
admin mei 18 '09
17! *slik*

Welkom Ilse!
admin
admin mei 18 '09
Welkom Ilse,

En ook Andre en alle huisdieren.

Ik hoop voor je dat je nr 18 heel snel terugvindt.

Groeten,
Hans
frettenfan
frettenfan mei 18 '09
Ik hoop ook dat ik hem snel vind. Heb zelfs hart van Nederland gemaild. Zij maken er een agendapunt van dus het is nog niet zeker dat ze het uitzenden, ik hoop het echter wel.

Heb de beloning verhoogd naar 250 als hij levend thuiskomt.
Eruan
Eruan mei 18 '09
Welkom Ilse!
Ik hoop dat je Fret snel komt aanwandelen!

Ik duim voor je dat het lukken gaat!
admin
admin mei 18 '09
Hartelijk welkom Ise;
wat een prachtwerk heb je!
Een fret is net als een kat volgens mij!
en soms willen die gewoon weer terug in het wild leven.
Zou dat kunnen?
admin
admin mei 18 '09
Welkom Ilse !

Groetjes, Bart
frettenfan
frettenfan mei 18 '09
Macho is al 5 jaar en fretten worden gemiddeld rond de 8.
Hij is erg aanhankelijk, en ik heb begrepen dat ie erg bang is in het wild van een dierentolk.
Ik wou dat ik het zelf kon maar helaas ik ben best een ongeduldig type en mijn hoofd zit momenteel vol, ik krijg het niet leeg om me te concentreren.

Ik hoop iig dat ie het redt buiten. Ik kan me niet voorstellen dat ie echt weg wou van huis maar natuurlijk ben ik daar niet 100% zeker van.

Zijn er op dit forum ook mensen die met dieren kunnen communiceren?

Bedankt voor het warme welkom smile
Lena
Lena mei 18 '09
welkom ilse
Emuca
Emuca mei 18 '09
Welkom hier! En succes met je spreurtocht naar de vermiste. Wie weet dat hij opeens weer terecht is.
frettenfan
frettenfan mei 18 '09
Er komt morgen ook een berichtje in het Brabants Dagblad (krant)
admin
admin mei 18 '09
Soms kan ik dat wel maar dan zal het diertje dicht bij me moeten zijn, met foto's ben ik hopeloos. (praten dan) reiki kan ik wel geven via foto's maar dat zal je hier niet helpen vrees ik.
Maar proberen kan geen kwaad. Rond 10 uur vanavond zal ik even met de foto voor me proberen contact te maken, wellicht komt er iets boven, ik beloof niks.
frettenfan
frettenfan mei 18 '09
Ik ben al blij dat je het wil proberen, vind het fijn.

Niet geschoten is altijd mis, en als het niet lukt heb ik pech. Ben je al dankbaar dat je het probeert.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki