Loading...
nl

Foto lezen vermiste fret

admin
admin jul 11 '09
Het honderste berichtje over je lieve fret...en nog steeds onvindbaar blush

Hoger in het land, noorden krijg ik door ... heb je daar wel eens gezocht???

Liefs en een warme knuffel!!
Marjan
admin
admin jul 11 '09
soms als je iets loslaat, komt het zomaar naar je toe!
en zinnetjes komen zomaar naar me toe, zoals dit zinnetje!! smile
lotus
lotus jul 11 '09
frettenfan naar welke richting wijst de zuidwestelijke richting gezien vanuit jouw voordeur ???

groetjes lotus
frettenfan
frettenfan jul 12 '09
@ laparinta, ik heb niet in het Noorden gezochtt wel zijn ook de frettenopvangen daar op de hoogte.

@ bellefleur, ik heb het al meer losgelaten hoor maar het houdt me nog wel bezig. Ik heb vrijdagavond voor het eerst weer een leuke avond gehad, met een personeelsuitje, dat was wel fijn.

@ Lotus ik heb geen idee weet niet hoe ik dat moet bekijken.
Prada
Prada jul 12 '09
Frettenfan

Hoe is het met je?? Wat erg dat Macho nog niet terrecht is!! Ik hoop echt voor je dat hij weer bij je terug zal komen, of iig dat je alvast wat van hem hoort ofzo..

Heb je nog dromen gehad of niet meer? En idd soms als je iets loslaat komt het juist naar je toe. Hoe moeilijk dat ook zal zijn.

xx
lotus
lotus jul 12 '09
frettenfan,

als je als het ware een klok voor je hebt en je wilt de deur uitstappen in welke richting wijst dan de getallen tussen de 6 en 9 en het gaat mij meer om de 8.

groetjes lotus
frettenfan
frettenfan jul 12 '09
Zo had ik wel gedacht maar als ik de voordeur uit stap wil dat toch niet zeggen dat het noorden voor mij is, dat bedoelde ik eigenlijk.

Maar als ik dan zuidwest zou gaan kom ik in een woonwijk uit
lotus
lotus jul 12 '09
en welke richting wijst dat op naar eindhoven of breda.....
frettenfan
frettenfan jul 13 '09
Eerder naar Breda dan...
frettenfan
frettenfan jul 13 '09
Origineel bericht van: Prada
Frettenfan

Hoe is het met je?? Wat erg dat Macho nog niet terrecht is!! Ik hoop echt voor je dat hij weer bij je terug zal komen, of iig dat je alvast wat van hem hoort ofzo..

Heb je nog dromen gehad of niet meer? En idd soms als je iets loslaat komt het juist naar je toe. Hoe moeilijk dat ook zal zijn.

xx

Het gaat al veel beter met me, mede door de vondeling die hier zit, die heb ik 2 weken gelden bij iemand in de tuin opgehaald en het baasje is niet te vinden. Hij is wel overal gemeld. Dat voelt wel heel dubbel, ik zo hard op zoek en een ander niet.

Ik heb geen dromen meer gehad en dat is juist zo raar, toen mijn hond overleden was heb ik juis t heel veel gedroomd. ik had het daar erg moeilijk mee en het dromen heeft me juist erg geholpen.
Islandlady
Islandlady aug 17 '09
Dacht ineens aan je Frettenfan! Is er nog nieuws over Macho?

Ciao van hier!

B
frettenfan
frettenfan dec 30 '09
Hele tijd niet hier geweest maar helaas heb ik nooit meer iets van Macho vernomen.

Er is nog een keer een fret gezien langs het kanaal een heel stuk verderop en ben daar een tijdje gaan zoeken niets gevonden. Ook nog flyers opgehangen.

Kan er inmiddels mee omgaan maar doet nog ontzettend veel pijn als ik eraan denk.

Wat betreft die vondeling die bleek een baasje te hebben en die is opgehaald, hij had nog een vriendje maar inmiddels zit ie samen met zijn vriendje hier. Toch voorbestemd geweest om hem te vinden denk ik
Prada
Prada jan 14 '10
Hey frettenfan

ik ben ook al lang niet meer hier geweest, nu viel me jou berichtje tussen die vele berichten meteen weer op..

Wat erg dat je niks meer van macho hebt vernomen, maar mss moest het zo zijn. Hoop dat je iig je liefde kan geven aan je 2 nieuwe fretten.

succes
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske