Loading...
nl

Foto lezen vermiste fret

frettenfan
frettenfan jun 3 '09
Hoi Ilse.
Dank voor je mail. Verdrietig voor je maar ik voel dat hij nu duidelijk over is. Graag wil hij dat in een droom aan je vertellen.
Mocht ik bericht krijgen dan mail ik je zeker en vast.
Dierengroet....

Dit bericht kreeg ik van de dierentolk die als enigste zegt dat hij dood is, wat vinden jullie? Kun je het duidelijk voelen als ene dier over is?

Toen we in Brussel waren droomde ik dat iemand belde dat ze hem hadden en toen hij de eerste nacht weg was droomde ik 2 keer dat ik hem terugvond. Andere dromen heb ik niet gehad over hem(of weet het niet meer)
Prada
Prada jun 3 '09
Hey frettenfan

Vervelend dat je hem nog steeds niet hebt terug gevonden!!
Ik weet niet of je het duidelijk kan voelen als een dier over is.. heb al veel huisdieren verloren maar toen was ik nog niet zo bewust ermee bezig met wat erna de dood zou gebeuren zeg maar..

Ooit hebben we een kat verloren (hij had nog maar 1 oog de ander was hij verloren in een gevecht met een andere kat) daarna is hij ook verdwenen en niet meer terug gekomen/gevonden.. Een tijdje later droomde ik samen met mn zusje dat hij vlakbij onze straat liep en was zn oog gewoon weer beter!!

Volgens mij heeft hij toen zo aan ons laten weten dat het hem goed gaat!
Dat is de enige ervaring die ik heb gehad qua dieren en dromen..

Misschien kun je je droom hier op het forum neerzetten en kunnen anderen er hier mss een betekenis uithalen?? (als je tenminste nog precies weet hoe de droom ging)
frettenfan
frettenfan jun 4 '09
Een kennis van me die ik ken via de frettenforums en frettendagen heeft voor Macho en mij een filmpje gemaakt voor op youtube.

Hopelijk levert het iets op en als iemand hem in huis heeft hoop ik dat ze begrijpen dat ik hem ontzetten mis

http://www.youtube.com/watch?v=fN9qEPU07UE

@ Prada ik weet de precieze droom niet meer, en ook vannacht heb ik niet over hem gedroomd
Beschermengel
Beschermengel jun 4 '09
Wat mooi gedaan zeg!.....ik kreeg er kippevel van, nou als tie nu nog niet gevonden word weet ik het niet meer smile

frettenfan
frettenfan jun 11 '09
Ik ben vandaag gebeld door iemand dat ze wist waar Macho was, bij een gebouw bij de kinderboerderij, ik gelijk daarheen gebeld maar niemand wist van iets.

Ook is er vandaag een fret door de dierenambulance opgehaald maar dat was hem ook niet.
admin
admin jun 11 '09
Tjee. het gaat nu wel lang duren, he. Ik hoop wel dat je nu heel snel uitsluitsel krijgt.
frettenfan
frettenfan jun 11 '09
IK wil het ook gewoon graag weten als hij dood is, dan kan ik het afsluiten, ik was alweer wat rustiger aan het worden tot die telefoontjes vandaag frown
admin
admin jun 11 '09
Zekerheid over het lot van Macho. Dat zou fijn zijn. Kan me voorstellen. Deze periode van onzekerheid is zo zwaar. Daarom hoop ik dat je snel een definitief bericht krijgt.
frettenfan
frettenfan jun 11 '09
Dank je ik hoop het ook, kruip zo lekker mijn bedje in wel erg vroeg voor mij maar voel me nu echt niet lekker.
Beschermengel
Beschermengel jun 12 '09

Voel je je al weer iets beter?

Ik hoop zo dat je snel een berichtje krijgt, want dit is niet fijn.

Quote:
Ik ben vandaag gebeld door iemand dat ze wist waar Macho was, bij een gebouw bij de kinderboerderij, ik gelijk daarheen gebeld maar niemand wist van iets.

Heb je niet naar de naam gevraagt van de persoon die gebeld heeft?
Maris1976
Maris1976 jun 12 '09
Ja daar ben ik ook beneiuwd naar, ik zou nog eens bellen of er langs gaan.

Had Macho last van zijn pootje?
frettenfan
frettenfan jun 12 '09
Ik heb vandaag dat nummer gebeld, en degene wist niet dat er met haar telefoon gebeld was, zei dat het haar zusje misschien was dus het was niet serieus. Niet leuk. Stomme grap dus. Snap niet wat mensen daar leuk aan vinden. Ik vertrouwde het al niet omdat het meisje dat belde een beetje lacherig deed.

Voor zover ik weet had Macho geen last van zijn pootje maar er kan natuurlijk iets gebeurd zijn en ooit heeft hij eens vastgezeten met een pootje, daar heeft ie wel even last van gehad.
Maris1976
Maris1976 jun 13 '09
Pffff wat een hele flauwe grap, misselijkmakend zelfs. Vooral omdat je de hoop had.

Ik heb eergister over Macho gedroomd en hij liet zien dat ie last had van zijn pootje, verder niks, alleen dat het goed ging met hem, houdt hij van gras?

Hopelijk komt ie snel boven water.
frettenfan
frettenfan jun 13 '09
Ja hij houdt van gras, lekker erdoorheen kruipen enzo.

Ik hoop ook snel wat te horen.
frettenfan
frettenfan jun 28 '09
Ik was een tidje weg, bezig met wat weer omhoog te krabbelen met ups en downs. Maar het gaat iig weer iets beter. Dat was ook te zien want 1 van de diernartsen die een weekje weg was zei dat ik er beter uitzag. Alhoewel het me nog steeds veel pijn doet het niet weten hoe of wat...

Ik wilde al een hele tijd graag dromen over Macho sinds zijn verdwijning heb ik niet over hem gedroomd behalve de eerste nacht. Nu droomde ik vannacht nou ja eigenlijk vanochtend dat ie over de plaats bij de buren liep en ik dat zag naar beneden ging onze poort open deed en hij daar zat.

Hij had wel iets aan zijn pootje. Maar misschien heb ik dat onbewust weggstopt omdat Maris dat had gedroomd

Ik vraag me nu af wat ik met deze droom aanmoet? Zou hij idd nog terugkomen of zou hij ergens zijn en iets aan zijn pootje hebben of is dit gewoon een droom omdat ik zo graag wil dat ie terugkomt?

Verder heb ik gisterenmiddag een fret opgehaald die bij iemand in de tuin zat, hadden gebeld naar mijn werk en die weer naar mij. Dat fretje zit nu hier maar het baasje heeft nog niet gebeld.
Hij is wel bij de instanties gemeld. Ik hoop iig iemand blij te kunnen maken dat zijn/haar fret iig gevonden is.
Beschermengel
Beschermengel jun 30 '09

Wachten duurt lang...ik zag 3 dagen geleden toen we de honden uit gingen laten een man met zeker 6 fretten bij zich, en moest gelijk aan jou denken! ik had dit nog nooit eerder gezien...misschien een teken?

Ik hoop zo voor je dat hij alsnog terecht komt!
lotus
lotus jul 7 '09
hoi frettenfan.

ik heb even naar de foto van macho gekeken en hierbij van wat ik door heb gekregen.

ik zie macho in een kooi zitten maar er staan meerdere kooien zit er ergens een frettenopvang of iets in de buurt bij jullie of een knaagdierenopvang.

krijg een heel warme stroom onder mijn hand te voelen wat voor mij aangeeft dat macho inderdaad nog leeft.

ik voel dat macho heel speels is en het best ook naar zijn zin heeft waar ie nu zit (oftewel hij zegt ik maak er maar het beste van)maar toch mist ie iemand.

de coordinatie die ik door krijg is dat macho in de zuidwestelijke richting zit.(weet je of er die kant op een opvang zit vanuit gezien je voordeur)

groetjes lotus
frettenfan
frettenfan jul 8 '09
Hoi Lotus

Bedankt voor je berichtje, er zit een frettenopvang in waalwijk en Breda, beide ken ik persoonlijk daar is hij niet, knaagdieropvang in Tilburg, ken ik alleen een caviaopvang die ga ik gelijk mailen.

Over het algemeen kijken opvangen wel bij amivedi waar hij ook is gemeld.

Ik mis hem ook, ga meteen opzoek naar opvangen van knaagdieren, je weet maar nooit bedankt
lotus
lotus jul 9 '09
graag gedaan frettenfan.

groetjes lotus
frettenfan
frettenfan jul 11 '09
De caviaopvang weet helaas ook van niets. Verder zit er hier niets in Tilburg.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420