Loading...
nl

Foto lezen vermiste fret

frettenfan
frettenfan mei 21 '09
De dierentolk die ik als eerste raadpleegde heb ik gemaild dat hij is gezien, maar dat ik hem niet heb gevonden.

Ze blijft erbij dat hij dood is, ze zegt dat ze moeilijk contact krijgt, dat zou betekenen dat hij over is. Ze zegt dat ik het moet laten rusten.

Maar dat kan ik niet er zijn zoveel anderen die denken dat hij nog leeft. Dar ga ik liever vanuit ook.
Maar ze zegt dat anderen mijn energie oppakken omdat ik hem nog niet dood heb gezien.
Wat vinden jullie daarvan?
frettenfan
frettenfan mei 22 '09
Ik heb die vrouw foto's gemaild en ik kreeg een mailtje terug. Ik hoop zo dat ze gelijk heeft.

Hallo Ilse,
ik ben er vrijwel zeker van dat ik jouw Macho heb gezien, al was zijn snuitje wat donkerder en zijn staart dikker.
Ik blijf opletten.
Ik hoop dat (we) je heb terug zult vinden.
Groet Rens
Beschermengel
Beschermengel mei 22 '09

Ik kan het even niet meer volgen smile... bedoel je een andere vrouw of de vrouw die zegt dat hij dood is.

Ik blijf nog steeds bij mijn 1e zegje, dat hij gevonden word...en er is veel hulp onderweg.
frettenfan
frettenfan mei 22 '09
Sorry was even onduidelijk, er was een vrouw die hem had gezien in een bos 12 km verder, ik heb haar de foto's gemaild en ze antwoorde dat ze er vrijwel zeker van is dat het Macho is.

Ik heb de dierentolk die zei dat hij dood was gemaild dat er iemand heel zeker was dat ze hem had gezien, heb niets meer gehoord.

Ik geloof ook niet dat hij dood is, krijg zoveel reacties dat hij nog leeft. Ben heel blij dat ik ook dit forum gevonden heb.

Al vind ik het allemaal nog wat moeilijk om energie en licht te zenden omdat ik het heel moeilijk vind mijn hoofd leeg te maken.

Ik ga zo iig dat bos weer in
admin
admin mei 22 '09
Succes!
frettenfan
frettenfan mei 22 '09
Net terug zonder resultaat en nog half verdwaald ook.
frettenfan
frettenfan mei 23 '09
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet zetten op het forum, dus doe het maar in het topic wat ik al aangemaakt heb.
Er is mij gezegd licht en positieve energie naar Macho te zendne in de hoop dat ie thuis komt. Ik blijf hier moeite mee hebben. Ik laat me heel snel afleiden door vanalles wat door mijn hoofd spookt.

Ik kom ongeveer tot het voelen van alle liefde voor hem in mijn hart en probeer dan een lichtstraal te laten ontstaan vanuit daar zodat hij het pad naar huis kan volgen. Iemand heeft me deze oefening aangeraden.
De vuurtoren oefening die lukt echt niet, ik zie namelijk geen plaatjes in mijn hoofd.

Ik ben totaal niet spiritueel aangelegd maar probeer alles om mijn ventje thuis te krijgen.
Hebben jullie tips hoe ik echt helemaal kan ontspannen zodat de oefening misschien beter lukt.
Of ben ik gewoon nou eenmaal een te druk type dat dit gewoon niet kan?
admin
admin mei 24 '09
Probeer deze eens:

Ontspanningsoefening 1
Dit is een oefening om zowel je lichaam als je geest te ontspannen. De stress van alle dag uit je lichaam te laten vloeien en je geest op een efficiënte manier voor te bereiden op meditatie.

Houding
Je gaat liggen of zitten in meditatiehouding. Als je ligt bestaat er het gevaar dat je in slaap valt. Niets mis met in slaap vallen, als dat je doel is van deze ontspanningsoefening. Het voordeel van zitten in de meditatiehouding is dat je lichaam deze houding herkend en eigenlijk automatisch gaat zeggen: ‘oke, we gaan mediteren‘. In tegenstelling tot liggen, waarbij het lichaam automatisch zegt: ‘we gaan slapen’.

De oefening
Belangrijk : op iedere uitademing ontspan je. Je laat bewust spanning uit je lichaam vloeien. Je begint bij één van je benen. Ga met je aandacht naar je ene been. Voel en visualiseer jezelf je linkerbeen. Op iedere uitademing laat je spierspanning uit je been vloeien. Dit blijf je net zo lang doen totdat je been volledig ontspannen is. Je hebt het gevoel dat je been in de aarde zakt en tegelijk zo licht is dat het opstijgt naar de hemel. Ook kun je het gevoel hebben dat je been uitzet en 1,2 of 200 keer zo groot wordt. Houd je daar niet mee bezig maar blijf je ontspannen op iedere uitademing. Ga dan naar je andere been. Laat alle spieren los. Ga dan naar je armen, en ontspan ze één voor één. Je gaat met je aandacht naar je buik, en ontspant je buik. Vervolgens naar je borstkas, dan naar je rug en ruggenwervel toe. Ontspan je ruggenwervel vanaf je staartbotje tot aan je hoofd. Daarna ga je met je aandacht naar je hoofd toe. Ontspan al je hoofdspieren. Ga daarna met je aandacht naar je volledige lichaam toe. Het kan zijn dat er ergens nog spanning in je lichaam zit. Ga met je aandacht nog even naar die plek toe en ontspan het helemaal. Als je volledig ontspannen bent zul je misschien een lichte tinteling waarnemen in je hele lichaam. Je lichaamsdelen, armen, benen, romp en hoofd zijn nu in verbinding met elkaar en de energie stroomt vrij. Of in ieder geval iets vrijer dan voorheen. Als laatste ga je met je aandacht naar je hoofd, naar je hersens, je denkapparaat. Je gaat in je schedel ook ontspannen op je uitademing. Je laat op je uitademing alle spanning in je hoofd gaan. Je zult merken dat als je het goed doet je zelfs moeite hebt om gedachten te vormen. Geniet van deze staat van zeer diepe en totale ontspanning. Neem het verschil waar tussen hoe je je voelde voor de ontspanningsoefening en nu. Door dit verschil te herkennen zul je de volgende keer sneller kunnen ontspannen. Als je een keer op je werk niets te doen hebt, kun je even je ogen sluiten en een diepteontspanning doen. Wat een weldaad.
Bron: Yoga-Yoga
frettenfan
frettenfan mei 24 '09
Bedankt voor je antwoord, ik ga het proberen.

Ik denk dat het probleem vooral zit in het ontspannen, want ik ben juist momneteel heel erg gespannen. Ik probeer het al wat rustiger aan te doen(langer in bed blijven) en wat minder gaan zoeken want juist daar word ik denk ik erg gestresst van.

Ik ga steeds vol goede moed op paden als ik dan niks vind na een uurtje of 2 dan zakt de moed weer in mijn schoenen.

Ik ga mijn best doen met de oefening.
frettenfan
frettenfan mei 24 '09
Ik heb het net geprobeerd, maar ik ben echt gelijk afgeleid als ik maar iets hoor, bijv.. een vlieg.

Ik denk dat ik het gewoon niet kan, dat ik echt veel te ongeduldig ben en alles te snel wil.

Nou ja die liefde in mijn hart voor Macho voelen is niet het probleem, en ik laat in gedachten een lichtbundel vanuit mijn hart los om voor hem de weg naar huis te bespoedigen.

Maar ik kan geen dingen in mijn hoofd zien of zo zoals bijv.. die lichtbundel, zelfs niet Macho.

Hoe komt dat nou? Iemand enig idee?

Zou het voor mij niet beter zijn om bij iemand een les te volgen ofzo? Die kan gelijk zien wat er mis gaat
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Misschien een hele stomme opmerking, maar is Macho nu onze frettenfan niet iets heel bijzonders aan het leren? Namelijk mediteren en rustig worden.

Zit er misschien toch een belangrijke reden achter zijn verdwijning?
admin
admin mei 25 '09
NiMs,mijn gedachten waren dezelfde wink
zo gebeurt het inderdaad en regelmatig.

Origineel bericht van: Bellefleur op 19 mei
Soms gebeurt het, dat je op een speciale manier je eigen gaves leert kennen. wink
Dankzij Fretje Macho.

frettenfan
frettenfan mei 25 '09
Maar ik geloof echt niet dat ik een gave heb hoor.
admin
admin mei 25 '09
Als ik naar je fret kijk voel ik veel woede en angst. Maar ondanks ik de dood vaak aanvoel kan ik dit niet met zekerheid zeggen.

Het is bijna alsof hij beledigt is weg gelopen. Denk alleen niet dat het van jouw kant ooit zo bedoelt is om je fret beledigt te laten zijn.
admin
admin mei 25 '09
Origineel bericht van: frettenfan
Maar ik geloof echt niet dat ik een gave heb hoor.

En zolang je gelooft van niet, komt die gave die er bij je is, "niet open" wink
Beschermengel
Beschermengel mei 25 '09
Quote:
Denk alleen niet dat het van jouw kant ooit zo bedoelt is om je fret beledigt te laten zijn.
Nee zeer zeker niet ....ze is een en al liefde voor haar dieren.
frettenfan
frettenfan mei 25 '09
Origineel bericht van: Core

Het is bijna alsof hij beledigt is weg gelopen. Denk alleen niet dat het van jouw kant ooit zo bedoelt is om je fret beledigt te laten zijn.

Ik snap er niets van wat voor hij verdween had ik nog leuk met hem lopen spelen met de nieuwe dingen die ik op de rommelmarkt had gekocht. Maar als hij beledigd is, is dat misschien omdat ik hem niet naar buiten heb zien lopen ofzo. Je bent pas de eerste die dat zegt. Ik kan me niet eens een woedende macho voorstellen maar ja je weet maar nooit.

En idd mijn dieren zijn mijn alles.
Prada
Prada mei 25 '09
Hey Frettenfan..

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen als je er niet in geloofd om een lichtbundel en liefde te sturen naar je macho, dan gaat dat waarschijnlijk ook niet lukken.

Geloof erin dat je het kunt!! Er zijn hier genoeg mensen die vertrouwen in je hebben en het lukt je zeker, als je er maar zelf achterstaat!! Blijf positief!!
Als je je negatieve gedachten laat gaan (dat het je niet lukt en macho niet zal terug komen) dan zal het 9 vd 10 keer ook niet lukken!

Heb een beetje vertrouwen in jezelf en probeer alle negatieve gedachten weg te zetten en positief te denken. (ik weet ook dat dit moeilijk zal zijn in het begin,maar alsje het eenmaal doorhebt gaat het uiteindelijk allemaal vanzelf!)

Hoop dat je wat hebt aan mijn tip ;-)
xx
frettenfan
frettenfan mei 25 '09
Bedankt,het is vooral moeilijk omdat mijn omgeving er al niet meer in gelooft dat hij terugkomt. Ze zeggen dat niet hardop maar dat voel ik gewoon.

Ik blijf ook doorgaan met energie en licht zenden en geloof dat het aankomt.

Hoe kom ik erachter of ik wel of niet een gave heb dan?

Fijn dat jullie wel positief zijn. Ik blijf proberen te ontspannen, t zal toch een keer moeten lukken. Mijn probleem is vooral als ik ga probeer te ontspannen ik dan bijv na 20 sec weer denk o ja ik moet dan zometeen de was in de droger doen om maar een voorbeeld te noemen of als er een vlieg voorbij zoemt, irriteer ik me daaraan.

Bedankt
Prada
Prada mei 25 '09
Hey

Hoe je weet of je een gave hebt of niet, weet ik niet.. Ik kwam er via dit forum achter dat ik kon fotolezen gewoon door het te proberen..

Echt ontspannen is ook moeilijk heb er zelf ook vaak moeite mee.. (probeer dan meestal aan iets moois te denken en probeer dat dan voor me te zien.. dan verdwijnt even alles wat er om me heen gebeurd en goed in en uitademen)

weet niet of het hier al is getypt maar denk eens aan macho die bijvoorbeeld bij je in de tuin zit op een mooie zonnige dag waar alle bloemetjes mooi bloeien (of net waar jij je prettig bij voelt)

Hoop dat het je weer iets verder helpt

xx
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy