Loading...
nl

Foto lezen vermiste fret

Beschermengel
Beschermengel mei 19 '09

Ik heb niet het gevoel dat hij dood is, maar gewoon lekker aan de wandel.
frettenfan
frettenfan mei 19 '09
Ze heeft contact met hem gezocht en een gesprek met hem gehad. Heb daar ook voor betaald want na het gesprek begon ze ook gelijk over de kosten.

In dat gesprek zei hij dat ik goed voor mezelf moest zorgen en wat andere dingen waardoor ze het idee had dat hij niet meer in leven was. ze had het ook koud en werd erg moe naar het gesprek, het heeft ongeveer 2 uur geduurd zei ze.

Toen ik iemand anders raadpleegde, zonder te zeggen eerder contact te hebben gehad met een tolk die denkt dat hij dood is zei deze mevrouw, vermissingen vind ik heel moeilijk ik wil je graag helpen en hoefde daar niets voor te betalen. Die mevrouw had wel het idee dat ie nog leefde en zich aardig wist te redden.

Ook hier hebben mensen het idee dat ie nog leeft en ook jullie vragen niet om geld, dat wekt me toch enigzins meer vertrouwen dan iemand die geld vraagt.
Beschermengel
Beschermengel mei 19 '09

Wat niet goed voelt zou ik maar negeren Frettenfan...probeer contact met hem te krijgen en vraag of hij naar huis wilt komen omdat je hem zo vreselijk mist, stuur hem licht of liefde misschien reageerd hij er op.
frettenfan
frettenfan mei 19 '09
Ik probeer ook steeds contact te zoeken maar ik krijg mijn hoofd niet leeg, vind dat erg moeilijk. Ik ben snel afgeleid.

Wat ik heb begrepen is dat ik wel positief moet blijven omdat hij dat oelt. Maar soms is dat heel moeilijk. Het doet echt pijn dat ie kwijt is.

Probeer wel steeds te zeggen dat ie thuis moet komen dat ik hem mis enz maar weet niet of dat aankomt
Beschermengel
Beschermengel mei 19 '09

Jawel....aankomen doet het! en kan me voorstellen dat je hoofd vol zit....ik zal (als je het wilt ) gedachten naar hem sturen en vragen waar hij is ...dit lukt niet altijd hoor maar is het proberen waard, hoe heet hij? en ik weet ook niet of het vandaag lukt maar doe mijn best smileik ben zelf n.l ook een vreselijke dierenliefhebster en zou het ook vreselijk vinden als een van mijn dieren spoorloos waren.
admin
admin mei 19 '09
Beschermengel, ik doe mee!
Beschermengel
Beschermengel mei 19 '09

OOh fijn Bellefleur! en ik zie dat hij Macho heet ...ik had even niet opgelet.
frettenfan
frettenfan mei 19 '09
Heel fijn dat jullie het willen proberen.

Mijn arme ventje ergens daarbuiten in die grote wereld.

Ik ga door met boodschappen zenden naar hem, maar je moet je voorstellen dat het heel moeilijk is als je er geen ervaring mee hebt. Was me niet bewust dat ook ik dat zou kunnen.
admin
admin mei 19 '09
Soms gebeurt het, dat je op een speciale manier je eigen gaves leert kennen. wink
Dankzij Fretje Macho.
frettenfan
frettenfan mei 19 '09
Ik heb net geprobeerd om hem te roepen en licht te zenden hopelijk helpt dat, maar ik heb geen flauw idee of dat aankomt en ik vroeg me af hoe merk ik dat ik contact heb?
Beschermengel
Beschermengel mei 20 '09

Je merkt het als je contact hebt als er plotseling ...zomaar uit het niets een gedachten van hem binnenkomt, dus als je hoofd leeg is of je bent met andere dingen bezig.

Zodra er een gedachte binnenkomt die niet van jou is ..heb je contact, let er maar eens op.
Het komt vaak als een flits binnen zo snel!

Ik ben gisteren bezig geweest met Macho om hem Licht en Liefde te sturen, de engelen gevraagt om hem te begeleiden en hem weer terug te brengen bij zijn baasje. Het kan ook zijn dat hij is opgenomen door andere mensen, dus ben benieuwd of die mensen hem als gevonden opgeven.

Ik blijf energie sturen naar hem en als ik iets hoor of zie laat ik het je weten.
frettenfan
frettenfan mei 20 '09
Bedankt voor het sturen van licht en liefde.
Ik ga er zeker op letten.

Vanochtend werd ik om 5.13 wakker en kon niet slapen, ben weer gaan zoeken maar helaas niets gevonden. Ik hoop dat als iemand hem heeft ze hem idd teruggeven.
Maryssa
Maryssa mei 20 '09
Even een idee.. kun je langs dat kanaal niet ook pamfletten met een foto van Macho ophangen? Of zit ik nu niet op te letten en heb je dat ook langs het kanaal allang gedaan?
frettenfan
frettenfan mei 20 '09
Daar hangen er idd ook al, er stond vandaag een stukje in de Spits.

Kreeg vandaag een sms van iemand uit tilburg die had de flyers gezien en het stukje in spit, dierenvrienden in Tilburg houden hun ogen open stond erin.

ook ben ik gebeld dat hij mogelijk is gezien, iemand zag iets oversteken wat op een fret leek, ik kom net uit mijn werk een collega is er al geweest niks gezien, ik ga nu met een fret zoeken.
Beschermengel
Beschermengel mei 21 '09

Het lijkt me best moeilijk om hem te vangen hij is natuurlijk heel erg snel, maar met en andere fret lijkt me een heel goed idee ...heb je hem gezien?
frettenfan
frettenfan mei 21 '09
Nee, ik heb hem niet gezien helaas. Heb tot 2.00 gezocht daar.

Ben net pas uit mijn bed, volgens mij had ik ff mijn slaap nodig. Ga er vandag weer kijken je weet maar nooit.
admin
admin mei 21 '09
Ik ben zelf niet zo bezig met dieren. Maar wil wel een poging wagen. Dit vanwege een eerdere ervaring op dit gebied. Eerder was iemand een kat kwijt, in een grote stad. De eigenaresse vroeg me of het dier nog leefde. Ik heb voor haar gekeken. Dat deed ik door in de huid te kruipen van de kat en om me heen te kijken. Hoewel iedereen overtuigd was dat het diertje dood was, was ik zeker van niet. Ik kon zien dat het zich verstopte achter vuilcontainers. Enkele dagen later kwam het tot grote vreugde van iedereen aangelopen.
Ik heb zo-even gekeken vanuit het standpunt van Macho. Ik zie om me heen een beekdal, met dunne bomen, vooral berken. het is wat afgelegen. Ik krijg de indruk van de omgeving van Dongen, west/noordwest van Tilburg. Het diertje maakt het goed, maar is wel angstig.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
frettenfan
frettenfan mei 21 '09
Bedankt voor je poging, ik hoop hem zo te vinden. Ik was gebeld door een mevr. die hem in de bossen bij Goirle gezien had, hij bleef in de buurt, en liep niet weg voor de hond, heeft de hond ook in de lip gebeten.

Macho is best donker en kan dus verward worden met een bunzing, maar die blijven niet in de buurt zitten.

Ben er net gaan zoeken maar helaas weer niets gevonden. het was wel een eind uit de buurt, maar ja je weet maar nooit.
Islandlady
Islandlady mei 21 '09
jeetje meis maar hij leeft dus nog.
Ga eens richting Dongen kijken wat Hans aangeeft of beekdal? Dan denk ik aan de Loonse en Drunense Heide tussen Tilburg en Loon op Zand in.
Hoop werkelijk dat je hem terug vindt.

Kus
frettenfan
frettenfan mei 21 '09
Het is me nu even weer teveel, werkelijk ik kan niets hebben is niet leuk. Ik ben zoveel aan het zoeken en steeds niets.

Ik heb net de buurt volgeplakt waar hij gisteren is gezien.
De mevrouw zou goed opletten met haar hond in de bossen.

Ik ga heel even andere dingen doen nu, even ontspannen want elk ding is me nu even teveel.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420