Loading...
nl

el_ter Vol verwachting

admin
admin mei 25 '09
Hoi hoi,

Hier een reading van mij smile

Als ik naar de foto kijk krijg ik pijn aan mijn midden rif. Weet niet van welk van de twee dit komt, maar aangezien ik las over dat de man op de foto overleden is..

Je bent iemand die altijd overal ja op zegt.
Jij kiest zelf vaak je vrienden en de mensen waar je mee op gaat uit.

Je leeft altijd met een schild om je heen waarmee je je voor de wereld beschermt. Je leeft namelijk heel uitbundig maar probeert zelf wel de controle te houden over je situatie. Het is je namelijk al vaker overkomen dat mannen dingen met je uithalen.

Je bent wel iemand die graag warmte deelt. Dat is jouw manier van liefde delen. Ook hoor heb ik een gevoel dat je iemand bent die altijd snel praat en daarmee heel veel emoties los kan gooien. Omdat je op die manier zoveel emoties los kan laten ben je ook niet iemand die veel kleine dingen aan het hoofd heeft.

Wel gebeurt het dat er grote dingen in je leven voorkomen die je niet 1 2 3 los kan laten en dan ga je er alles aandoen om er een antwoord te vinden en om het los te kunnen laten.

Ik voel dat je door vrouwen bent opgevoed en nooit echt een vader hebt gekend.

Je doet wat met kinderen/pubers en helpt mensen met hun leven. Ik voel van jouw namelijk heel veel groei komen, mensen groeien in hun leven door met jouw om te gaan.

Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt.
Graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
el_ter
el_ter mei 25 '09
Origineel bericht van: Core
Hoi hoi,

Hier een reading van mij smile

Als ik naar de foto kijk krijg ik pijn aan mijn midden rif. Weet niet van welk van de twee dit komt, maar aangezien ik las over dat de man op de foto overleden is..

Dat klopt Terry is in zijn hart geraakt.

Je bent iemand die altijd overal ja op zegt. ik kan het niet laten géén ja te zeggen, ik vind zoveel interessant en de moeite van het proberen waard.
Jij kiest zelf vaak je vrienden en de mensen waar je mee op gaat uit. klopt, ik voel me niet bij iedereen veilig genoeg, draag daarom een schild

Je leeft altijd met een schild om je heen waarmee je je voor de wereld beschermt. Je leeft namelijk heel uitbundig maar probeert zelf wel de controle te houden over je situatie. Het is je namelijk al vaker overkomen dat mannen dingen met je uithalen.
ik voel me vaak naïef, omdat ik regelmatig met mijn gevoelens overhoop lig ik weet dan niet meer te plaatsten wat van mij is en wat van een ander. Betrek daardoor alles opmezelf vooralleer ik ga kijken wat er nu echt is. Vaak heb ik dan mijn neus al gestoten en ben ik al gekwetst. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
Weet je ik ben niet dom ofzo maar als het om de liefde gaat ben ik blind denk ik, terwijl ik heel goed weet wat ik wil vind ik het moeilijk om het te vragen ofzo.

Je bent wel iemand die graag warmte deelt. Dat is jouw manier van liefde delen. Ook hoor heb ik een gevoel dat je iemand bent die altijd snel praat en daarmee heel veel emoties los kan gooien. Omdat je op die manier zoveel emoties los kan laten ben je ook niet iemand die veel kleine dingen aan het hoofd heeft. klopt ook, ik zing niet voor niets.

Wel gebeurt het dat er grote dingen in je leven voorkomen die je niet 1 2 3 los kan laten en dan ga je er alles aandoen om er een antwoord te vinden en om het los te kunnen laten. story off my life. Begon al heel jong die grote dingen. Ik ben er nu zelf van overtuigd dat ik een HSP'er ben een extraverte dan wel te verstaan. Als ik iets beleef beleef ik het heftig.

Ik voel dat je door vrouwen bent opgevoed en nooit echt een vader hebt gekend. Klopt gedeeltelijk. Mijn vader en ik hebben nooit een echte band gehad, hij is er wel altijdd geweest lijfelijk. Ik was voor hem te confronterend en ik heb me voor hem afgesloten om niet te veel te voelen. Nu ik mijn lief verloren heb is mijn vader klaar voor mij en begrijpt hij mij steeds een beetje beter omdat papa nu openstaat voor mijn wezen en er niet meer bang voor is omdat ook hij nu weet dat er meer is tussen hemel en aard. Ik heb in mijn jeugd veel steun aan mijn moeder en zus gehad die mij wel probeerden te begrijpen ondanks dat de band met mijn zus er ook niet echt was zoals ik graag zag.

Je doet wat met kinderen/pubers en helpt mensen met hun leven. Ik voel van jouw namelijk heel veel groei komen, mensen groeien in hun leven door met jouw om te gaan. klopt ook, ik kan me heel goed indentificeren met kinderen en pubers. Ik ben nu bijna 41 en zie het er niet meer van komen ze zelf te baren, maar er zijn altijd kinderen om mij heen, ik noem ze mijn zielekinderen, omdat ik met sommige van hen al een band had voor ze geboren waren, heel bijzonder en heel fijn. Denk dat de ommekeer voor mij nu ook gekomen is om hier meer mee te gaan doen.

Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt.
Graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.

Nou Robbert, zoals je ziet klopt je reading volledig. Geweldig!
Inderdaad als er heftige dingen gebeuren ga ik naarstig op zoek naar antwoorden. Meestal vond ik die dan bijmezelf. Op het moment is het zo;n chaos dat ik moeite heb met bijmezelf blijven. Ik voel te veel, van teveel, en kom daardoor zelf niet tot rust. Mensen hebben altijd op mij geleund ik heb altijd hun verdriet gedeeld, maar nu heb ikzelf enorm veel verdriet en moet ik nee zeggen tegen mensen omdat ik ze nu niet wil voelen. En nee zeggen is niet mijn sterkste kant.

Wat het groeien betreft, ik heb inderdaad het gevoel dat ik van project naar project ga, ik ben namelijk een aantal keer in mijn leven geheel van omgeving veranderd. Hierdoor leer ik veel mensen kennen en zijn er veel die weer verdwijnen maar ook een hoop die blijven.

Lieve Robbert, bedankt voor je mooie reading!!

Warme knuffel Edi
el_ter
el_ter mei 25 '09
Lieve nathalie,
Toen Terry opgebaard lag heb 46 rode rozen bij zijn kist gezet. Dit waren de mooiste rozen die ik ooit had gezien, heel diepp rood net fluweel. Ik heb ze nu gedroogd in een vaas staan en bewonder ze nog iedere dag als ik aan mijn beer denk.

Knuffel Edi
Natalie1986
Natalie1986 mei 25 '09
Wow, wat mooi!!

Misschien dat ik daarom een roos zag! wel heel mooi dat je ze opgedroogd hebt zodat je toch nog een herrinering aan hem hebt.

Liefs Natalie
Wendy's
Wendy's mei 28 '09
Beste Edi,

Hier dus je foto-lezing. ik hoop dat ik veel door mag krijgen.
ik zal proberen om terry en jouw te lezen, en daarbij ook contact te leggen met ter. De andere lezingen in dit topic heb ik nog niet gelezen, ook jouw verhaal nog niet.. anders word ik misschien daardoor beinvloed. Dus dat ga ik dalijk na mijn lezing even doen..

Terry is een gevoelig persoon. Hij wilt dit niet altijd laten merken aan iedereen, Maar het is meestal wel te zien wanneer hij geraakt wordt.

ik zie verdriet in zijn ogen. Verdriet wat hij bij zich houdt, en wat moeilijk los te laten is voor hem. Verdriet waar jij waarschijnlijk wel vanaf weet. Ook krijg ik 'familie' door. is er soms iets gebeurd in zijn familie??

Hij is iemand die het af en toe fijn vindt om even alleen en op een rustig plekje te zijn. Of om even rustig met zen tweeen (jouw) te zijn, zonder andere mensen erom heen.

Verder zie ik dat hij heel aardig en lief is, en hij jou geen pijn wilt doen, en hoopt dat andere jou ook geen pijn doen. Hij heeft het beste voor je. ik krijg het gevoel alsof hij jou probeert/probeerde te beschermen. Jullie konden erg goed met elkaar praten, over verschillende dingen.

Ter heeft een goed hart. Hij zou niet snel iemand iets kwaads doen.

Het gebeurde na mijn gevoel erg snel en voor vele onverwachts. Ook krijg ik stamkroeg door? Was er een kroeg of cafeetje waar jullie wat vaker kwamen??

Voor zijn gevoel heeft hij niet goed afscheid van je kunnen nemen. Terry zegt dat hij trots op je is, en dat hij vind dat je de draad weer goed en snel op hebt proberen te pakken. Hij voelt zich nu veel beter, het verdriet wat hij had hoeft hij nu niet meer te voelen. Wel vind hij het jammer dat het zo snel is gegaan.
Terry wilt afscheid van je nemen, hij zegt dat hij van je houdt, en voor altijd in je hartje zal blijven zitten. Hij wilt dat je nog van je leven geniet, en dat er een hele leuke goede man op je pad komt. ik heb het idee alsof hij deze man op je pad zal sturen, (ik ben benieuwd, al kan het nog wel even duren :D) je zal het zelf voelen.

ik krijg heel sterk door het woordje 'verwachtingen'. Deze verwachtingen speelde voor het verlaten van zijn lichaam. Speelde er al iets af voordat hij ging? ik krijg het gevoel alsof hij al onraad voelde, maar het niet zo erg verwacht had.

Heb je iets speciaals in je huis/kamer neergezet? of iets wat je bij je draagt, waardoor je aan hem moet denken? Hij vindt dit fijn, en het laat jullie voelen alsof jullie nog steeds bij elkaar zijn. 'elke dag is een nieuwe mooie dag' krijg ik door en 'samen genieten'. ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet, maar ik denk dat het erop neer komt dat jullie dit deden toen hij nog leefde, maar nu nog steeds, en dat gevoel misschien zelfs wat sterker is geworden.

Het voelt alsof jij een van de weinige bent voor hem, die erg belangrijk voor hem is. En misschien wel de enigste..

ik zeg altijd: dood bestaat niet, je verlaat alleen je lichaam. ik krijg het gevoel alsof jullie nog in verbinding met elkaar staan, en dat is mooi om te voelen.

Edi wat jou betreft, je bent gevoelig.. maar je staat erg sterk. keuzes zijn voor jou niet zo moeilijk, je weet meestal al gauw wat je wilt. Je bent iemand die het goede uit het leven haalt, en je weet dat minder leuke dingen, toch ook weer goed kunnen zijn.

Als ik naar jou en Terry kijk, ben jij degene die wat meer praat. Jullie kunnen beide goed naar elkaar luisteren.
Ter is wat dat betreft wat open over zichzelf, maar niet naar iedereen.. naar andere kan hij juist ook weer gesloten zijn.
Je bent wat moeilijker om te lezen dan Terry.

Hebben jullie (samen) een bijnaam? of heb je die pas gemaakt later? Hij vindt dit in ieder geval leuk.

ik denk dat jij van wat uitdaging houd, en het leven liever niet saai elke dag hetzelfde wilt zien. Er moeten dingen gebeuren waar jij weer van kunt leren, ookal zijn het maar kleine dingetjes. Je probeerd meestal wel overal het goede uit te halen.

Je bent spiritueel aangelegd. En je leert je gevoel te volgen.
Je vind het leuk om te leren in het leven.
Ook weet je goed wat je wel of niet wilt.

Edi je kan soms ook wat hard voor jezelf zijn, maar dit is ook goed en je kunt er sterker door worden..

ik heb nu geen contact meer met hem, en het lukt me niet om het weer te krijgen. Er zijn waarschijnlijk nog andere dingen die hij kan zeggen, of jouw vragen kan beantwoorden.. maar dit wilt hij niet. Hij vind dat het belangrijkste gezegt is, en dat is dat hij nog even afscheid van je wilde nemen, en in jou hart zit..

Voordat ik aan de lezing begon had ik een wierrookje aangestoken (roos), toen ik aan de lezing wilde beginnen ging de wierrook ineens uit! Dus moest ik hem weer opnieuw aansteken. Best wel appart, misschien zit er een betekenis achter.?

Meer krijg ik er niet uit.
Sorry dat de lezing een beetje door elkaar staat (dan over hem dan jouw, dan weer hem etc).

ik hoop dat je er iets mee kunt.
el_ter
el_ter mei 28 '09
Origineel bericht van: Wendy's
Beste Edi,

Hier dus je foto-lezing. ik hoop dat ik veel door mag krijgen.
ik zal proberen om terry en jouw te lezen, en daarbij ook contact te leggen met ter. De andere lezingen in dit topic heb ik nog niet gelezen, ook jouw verhaal nog niet.. anders word ik misschien daardoor beinvloed. Dus dat ga ik dalijk na mijn lezing even doen..

Terry is een gevoelig persoon. Hij wilt dit niet altijd laten merken aan iedereen, Maar het is meestal wel te zien wanneer hij geraakt wordt. Klopt, Terry is het prototype ruwe bolster blanke pit. Maar hij kon ook huilen van verdriet of vreugde, je kan Terry roeren tot emoties dat is omdat hij passioneel is denk ik.

ik zie verdriet in zijn ogen. Verdriet wat hij bij zich houdt, en wat moeilijk los te laten is voor hem. Verdriet waar jij waarschijnlijk wel vanaf weet. Ook krijg ik 'familie' door. is er soms iets gebeurd in zijn familie?? Klopt ook, hij leefde eigenlijk een dubbel leven omdat hij vond dat hij zijn ouders pijn deed met zijn zijn. (ik wist dat dat niet zo was, ik heb zijn ouders niet gekend maar ze hielden enorm veel en onvoorwaardelijk van hun nakomertje), het overlijden van zijn moeder heeft hem zo geraakt dat hij toen het leven anders is gaan bekijken 5 maanden na haar overlijden kwamen wij elkaar tegen

Hij is iemand die het af en toe fijn vindt om even alleen en op een rustig plekje te zijn. Of om even rustig met zen tweeen (jouw) te zijn, zonder andere mensen erom heen. Ik ben degene die het fijn vind om zich terug te trekken en dan het liefst met hem lekker met zijn drietje, Beer, Boris en Edi. (Boris is de hond)

Verder zie ik dat hij heel aardig en lief is, en hij jou geen pijn wilt doen, en hoopt dat andere jou ook geen pijn doen. Hij heeft het beste voor je. ik krijg het gevoel alsof hij jou probeert/probeerde te beschermen. Jullie konden erg goed met elkaar praten, over verschillende dingen. Klopt als ik verdrietig was omdat hij me niet begreep dan zei hij altijd dat hij me geen pijn wilde doen, weet ik ook wel want ik voel zijn liefde ik werd er zo verdrietig van als ik mijn gevoel niet om kon zetten in begrijpende taal voor hem

Ter heeft een goed hart. Hij zou niet snel iemand iets kwaads doen. zeker weten hij liet geen mens in de kou staan, en zijn intenties met mensen waren altijd goed

Het gebeurde na mijn gevoel erg snel en voor vele onverwachts. Ook krijg ik stamkroeg door? Was er een kroeg of cafeetje waar jullie wat vaker kwamen?? Klopt ook, hij is neergeschoten, voor het cafe van zijn vriend. Hij had samen met die vriend ook een eigen cafetje elders waar ik werkzaam was.

Voor zijn gevoel heeft hij niet goed afscheid van je kunnen nemen. Terry zegt dat hij trots op je is, en dat hij vind dat je de draad weer goed en snel op hebt proberen te pakken. Hij voelt zich nu veel beter, het verdriet wat hij had hoeft hij nu niet meer te voelen. Wel vind hij het jammer dat het zo snel is gegaan.
Terry wilt afscheid van je nemen, hij zegt dat hij van je houdt, en voor altijd in je hartje zal blijven zitten. Hij wilt dat je nog van je leven geniet, en dat er een hele leuke goede man op je pad komt. ik heb het idee alsof hij deze man op je pad zal sturen, (ik ben benieuwd, al kan het nog wel even duren :D) je zal het zelf voelen. Hij is nu bij zijn ouders en hij weet nu dat het goed is en dat ze van hem houden. Terry is eens in een droom verschenen en zei toen dat hij altijd bij me zou blijven en we hebben het toen inderdaad over een andere man gehad die hij voor mij in gedachten heeft. Ik heb toen gezegd dat hij dat nog heel lang moest laten omdat hij HET voor mij is.

ik krijg heel sterk door het woordje 'verwachtingen'. Deze verwachtingen speelde voor het verlaten van zijn lichaam. Speelde er al iets af voordat hij ging? ik krijg het gevoel alsof hij al onraad voelde, maar het niet zo erg verwacht had. We waren er beiden zeker van dat Terry nooit heel oud zou worden maar dit hadden we niet verwacht, we hadden toch op 60 gehoopt ofzo. Niet dat hij ziek was maar om zijn levensstijl zei hij altijd. Ik heb het aan voelen komen helaas maar had geen kogel verwacht. Mijn angst was dat hij dronken zou gaan rijden of een hartstilstand.

Heb je iets speciaals in je huis/kamer neergezet? of iets wat je bij je draagt, waardoor je aan hem moet denken? Hij vindt dit fijn, en het laat jullie voelen alsof jullie nog steeds bij elkaar zijn. 'elke dag is een nieuwe mooie dag' krijg ik door en 'samen genieten'. ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet, maar ik denk dat het erop neer komt dat jullie dit deden toen hij nog leefde, maar nu nog steeds, en dat gevoel misschien zelfs wat sterker is geworden. Beiden, Ik heb een soort altaartje gemaakt met een foto van hem kaarsjes, gedichten, wierook en herinneringen. Ook draag ik de ring die hij droeg, momenteel is de ring bij de juwelier om hem te laten graveren.

Het voelt alsof jij een van de weinige bent voor hem, die erg belangrijk voor hem is. En misschien wel de enigste.. We hadden het daar vaak over, zijn leven vóór mij en zijn leven met mij, door mij was hij minder materialistisch en kon hij ook van kleine dingen genieten, ik haalde het kind in hem boven zei hij eens. Gewoon lekker dollen en stoeien met de hond dat kende hij niet, gekke bekken trekken naar elkaar enzo gewoon van elkaar genieten en de liefde delen ook al was je het niet altijd met elkaar eens, weten dat het om de liefde gaat daarin was ik voor hem de enige, ach ik mis hem zo

ik zeg altijd: dood bestaat niet, je verlaat alleen je lichaam. ik krijg het gevoel alsof jullie nog in verbinding met elkaar staan, en dat is mooi om te voelen. Ik hoop dat ik dat nog meer mag gaan voelen, ik bedoel ik voel het wel maar ik zou het duidelijker willen ofzo Terry heeft mijn hart dus ja dan denk ik dat je verbonden bent.

Edi wat jou betreft, je bent gevoelig.. maar je staat erg sterk. keuzes zijn voor jou niet zo moeilijk, je weet meestal al gauw wat je wilt. Je bent iemand die het goede uit het leven haalt, en je weet dat minder leuke dingen, toch ook weer goed kunnen zijn. Ja dat merk ik in deze voor mij bizare situatie heel erg, ondanks de pijn en het verdriet, want ik mis hem zo, gebeuren er ook hele mooie dingen

Als ik naar jou en Terry kijk, ben jij degene die wat meer praat. Jullie kunnen beide goed naar elkaar luisteren.
Ter is wat dat betreft wat open over zichzelf, maar niet naar iedereen.. naar andere kan hij juist ook weer gesloten zijn.
Je bent wat moeilijker om te lezen dan Terry. Dat klopt Terry liet niet iedereen toe terwijl ik voor iedereen open sta en dat maakte Terry wel eens beschermend naar mij toe. Voor sommigen ben ik een open boek en voor sommigen ben ik één groot vraagteken inderdaad, toch sta ik open voor iedereen maar laat niet iedereen meteen in mijn hart kijken nee.

Hebben jullie (samen) een bijnaam? of heb je die pas gemaakt later? Hij vindt dit in ieder geval leuk. smileJa wij hebben verschillende lieve, grappige en plagerige bijnamen voor elkaar

ik denk dat jij van wat uitdaging houd, en het leven liever niet saai elke dag hetzelfde wilt zien. Er moeten dingen gebeuren waar jij weer van kunt leren, ookal zijn het maar kleine dingetjes. Je probeerd meestal wel overal het goede uit te halen. Klopt, maar dit is wel heel hard leren hoor op het moment

Je bent spiritueel aangelegd. En je leert je gevoel te volgen. steeds meer ja want ik krijg steeds meer vertrouwen in mijn gevoel omdat het achteraf altijd uitkomt wat ik voel
Je vind het leuk om te leren in het leven. zeker leergierig
Ook weet je goed wat je wel of niet wilt. klopt maar durf niet altijd uit te spreken wat ik wil

Edi je kan soms ook wat hard voor jezelf zijn, maar dit is ook goed en je kunt er sterker door worden.. klopt, ik denk dat als ik niet af en toe hard ben voor mezelf ik dit verlies niet had kunnen dragen op deze manier

ik heb nu geen contact meer met hem, en het lukt me niet om het weer te krijgen. Er zijn waarschijnlijk nog andere dingen die hij kan zeggen, of jouw vragen kan beantwoorden.. maar dit wilt hij niet. Hij vind dat het belangrijkste gezegt is, en dat is dat hij nog even afscheid van je wilde nemen, en in jou hart zit.. Lieverd echt, ik heb mijn antwoorden, ik wilde weten of het goed is met hem en dat is zo en of hij nog van me houd en dat doet hij, hij heeft er vrede mee en dat is fijn. En het belangrijkste is gezegd onze liefde leeft voort

Voordat ik aan de lezing begon had ik een wierrookje aangestoken (roos), toen ik aan de lezing wilde beginnen ging de wierrook ineens uit! Dus moest ik hem weer opnieuw aansteken. Best wel appart, misschien zit er een betekenis achter.? smilewat leuk, ik heb bij Terry zijn kist, toen hij opgebaard lag, 46 rode rozen gezet deze heb ik naast het altaartje staan nu, en ik steek dagelijks een wierookje voor Terry en mij aan

Meer krijg ik er niet uit.
Sorry dat de lezing een beetje door elkaar staat (dan over hem dan jouw, dan weer hem etc).

ik hoop dat je er iets mee kunt.

Lieve Wendy, wat een mooie lezing, kei bedankt het betekend heel veel voor me wat hij gezegd heeft, ben ook nog nooit zo dol op iemand geweest als op Dé Beer. Je bent een toppertje Wendy!

Warme knuffel
Edi
admin
admin mei 28 '09

Ben heel blij om zulke mooie readings!
Mijn petje af, voor jullie.
En Edi, je bent een schat, je komt er doorheen.

en Bellefleur, blijf bij je leest (geen foto-lezen voor jou)
Wendy's
Wendy's mei 28 '09
ik zit met bijna tranen in me ogen je antwoord te lezen smile

Mooi, dat je het in je droom zag over die andere man smileJe zal het hoogstwaarschijnlijk zelf merken smile

ik ben blij dat je iets aan deze lezing hebt.

Liefs, Wendy
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske