Loading...
nl

Een vrolijk gekleurde groet!

RinkyRainbow
RinkyRainbow nov 26 '06
Hallo lieve mensen,

Allereerst mijn complimenten, deze site -en met name dit forum- heeft een warme uitstraling. kHeb net een uurtje wat rondgeneust en gelijk besloten me aan te melden.

Toen ik keek naar mijn nummer op de ledenlijst viel me iets ontzettend 'toevalligs' op:

Mijn naam is Rinke en mijn lijf is 26 jaar jong.
Ik ben lid nummer 206.
En het is 26 november 2006!

Daar stond (ehm..zit) ik ff-tjes van te kijken..
Ik geloof niet meer in toeval, ook al weet ik meestal niet precies wat gebeurtenissen dan wel betekenen. (De laatste twee maanden kijk ik bijvoorbeeld iedere dag wel een keer op dubbele cijfers op de klok, maar wat het me wil zeggen...??)

Afijn, ik heb me hier aangemeld om te leren van anderen en misschien een ander iets te leren.
Ik ben me sinds een jaar of twee (nog) meer met spirituele groei e.d. gaan bezighouden, omdat het als vanzelfsprekend bij me past en ik een hoop skeletten in mijn kast had (en heb) die opgeruimd moe(s)ten worden of opnieuw tot leven gewekt mogen worden (lees: latente kwaliteiten, die graag in bloei willen komen).

Tot lezens!
Met een vrolijk gekleurde groet,
Rinke
Delen:
Wendy's
Wendy's nov 26 '06
Welkom
LPChip
LPChip nov 26 '06
Welkom Rinke,

Mocht je vragen hebben, stel deze dan gerust :)
mause
mause nov 26 '06
welkom
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 26 '06
Van harte welkom!
paula39
paula39 nov 26 '06
Welkom RinkyRainbow

Ik heb ook iets met het cijfer 6
ben geboren op nummer 6
tussen mijn broer en broertje geboortedagen zitten 6 dagen
woonde eerst bij mijn vriend op nummer 24 (2+4=6)
pas verhuisd naar nummer 32 (3x2=6)

ook vind ik het wel eng want iedereen weet wel wat
666 is ...brrrrrrrrrr

Liefs Paula
RinkyRainbow
RinkyRainbow dec 8 '06
Hey Paula!
Heb laatst nog iets maffers ontdekt:
De laatste drie nummers van mijn paspoort... 666!
Heb ik weer... Ben echt een onwijs lieve meid, tot het naïeve toe..
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen, 666?
Is toch iets met de kaballa? De cijfers zijn toch eigenlijk letters ofzo?
Heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept.

Maar hiervoor zit ik in het verkeerde forum-hokje te typen, denk ik.

Groetjes!
LPChip
LPChip dec 8 '06
666 als iets negatiefs zien is net zo erg als 13 zien als een ongeluksgetal.

Als je het gelooft, en voorzichtig wordt bij het zien van zo'n nummer, ga je fouten maken omdat je TE voorzichtig wordt. Je gaat jezelf inbeelden dat overal gevaar ligt, en krijgt dan vanwege de fouten die je maakt ook werkelijk gevaar op je pad.

Als je dit links laat liggen, zul je zien dat 666 gewoon een getal is, dat jou verder niet kan deren. Net zoiets als dat 777 geluk zou moeten brengen. Als je er niet in gelooft, brengt het je ook geen geluk.
RinkyRainbow
RinkyRainbow dec 9 '06
Helemaal mee eens, LPChip.
M'n numerologische getal is ook 6, dat is een hele mooie juist, iets met karma en zorgzaamheid.
Apocalyptische verhalen gaan volgens mij over heel andere dingen dan letterlijke symbolen. Maar zo'n code als 666 maakt mensen misschien wel bewuster van hun eigen/elkaars schaduw-kant. Angst is de schadelijke factor, niet zozeer het symbool op zich, ook al denk ik wel dat symbolen en woorden een lading hebben (gekregen).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki