Loading...
nl

vraag over fotolezen

Lady
Lady mei 15 '09
Hallo iedereen,

Ik ben zo een beetje aan het rond kijken bij dit onderwerp en er schiet me ineens een vraag binnen. Wat me opvalt is dat er veel mensen foto's kunnen lezen maar dat deze mensen niet iedereen zijn foto leest. Bij de één wordt de foto door de ene member gelezen en bij de andere weer door een andere. Het is natuurlijk geen verplichting om alle foto's te lezen die hier staan, maar hier komt mijn vraag dan. Kan het zijn dat je niet altijd iemand zijn of haar foto kunt lezen? Krijg je altijd bij een foto iets door of krijg je bij sommige foto's gewoon niets door? Hoe bepaal je welke foto's je wel wil lezen en welke niet?

liefs Lady
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '09
Dit is meer persoonlijk. Ik lees niet iedere foto omdat ik er geen tijd voor heb. Daarnaast geef ik zelf meestal de voorrang aan foto's die nog door niemand gelezen zijn. Ik vind dat in principe iedere foto wel door iemand gelezen moet zijn, en als deze gelezen is, vind ik het ook goed.
Het is wel zo dat ik bij sommige foto's al direct een gevoel krijg dat ik die moet lezen, dus dan luister ik naar dat gevoel. Je hebt nou eenmaal meer iets met de ene, dan met de ander.
Heidelroos
Heidelroos mei 15 '09
En ik heb wel mijn voorkeur,
Als iemand al ik weet niet hoeveel readingen heeft gehad, sta ik achter NimS antwoord.

Sommige hebben al drie readingen gehad en vragen zelfs om nóg meer mensen ...

Op een gegeven moment is het prettiger te readen, degene die goed voelt voor mij en niet zomaar iedereen..

Groetjes Heidel..........
Lady
Lady mei 15 '09
Oke duidelijk, ik had namelijk een keer iets gehoord dat als men foto's leest niet altijd iets door krijgt vandaar deze vraag. Krijgen jullie bij de foto's die jullie lezen altijd iets door of is het wel eens voorgekomen dat er niets door kwam?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '09
Tot nu toe krijg ik altijd wel iets door. Alleen niet bij dieren. Want daar heb ik zelf niets mee.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki