Loading...
nl

Banana Vraagje: Wie zou mijn foto willen lezen?

Richie Richard
Richie Richard mei 26 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Het is een lieve meid Denzil & Aelita. en tja 19 al smile

Spreek aub 1 persoon te gelijk aan, is nogal verwarrend voor ons.
Ik vroeg het namelijk, en niet Aelita.

En waarom ben en blijf ik nu de jongste hier.. Raar genoeg stoor ik me er aan.. (Hij is een beetje sjaggie vandaag =P)

Ik zat er in iedergeval niet ver naast.. Je woont nog bij je ouders?
SantaNamara
SantaNamara mei 26 '09
@ Core,, bedankt! Wat grappig dat je dat zegt over de zorg. Want ik begin in Aug/Sept met een pedagogische opleiding, veel met mensen praten die in de problemen zitten enzo. En ze opweg helpen.

Ook klopt het dat ik een stadse meid ben.. heb 7 jaar in Drenthe gewoont bij mijn moeder maar ben weer terug gegaan naar de grote stad,en woon al vanaf mijn 17e op mezelf.
Om heel eerlijk te zijn klopt het ook dat vrienden heel belangrijk voor me zijn.. en een grotere rol in mijn leven spelen dan mijn ouders, omdat ik ze niet heeel vaak zie.

Problemen met mijn blaas heb ik gelukkig (nog) niet maar zal het in de gaten houden!

Groetjes Namara
Islandlady
Islandlady mei 26 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita

En waarom ben en blijf ik nu de jongste hier.. Raar genoeg stoor ik me er aan.. (Hij is een beetje sjaggie vandaag =P)

Richie sorry zal het niet meer doen smile
op dat moment dat ik het schreef wist ik het nog niet helemaal precies.

Waarom stoor je je eraan dat je de jongste bent? Denk dat ik zo'n beetje de oudste ben dus???
SantaNamara
SantaNamara mei 26 '09
Age is just a number!
admin
admin mei 26 '09

Richie sorry zal het niet meer doen smile
op dat moment dat ik het schreef wist ik het nog niet helemaal precies.

Waarom stoor je je eraan dat je de jongste bent? Denk dat ik zo'n beetje de oudste ben dus???

Ja? van ons vrouwengroepje?
Ik ben 48j, ik snap het zelf niet maar t'is zo crazy, en wordt in september 49 j ( eek)
admin
admin mei 26 '09
Origineel bericht van: SantaNamara
Age is just a number!

daar se, het enige echte juiste gezegde!!!
Islandlady
Islandlady mei 26 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

Ja? van ons vrouwengroepje?
Ik ben 48j, ik snap het zelf niet maar t'is zo crazy, en wordt in september 49 j ( eek)

haha... ben ik niet de oudste smile
admin
admin mei 26 '09
Ik vind het niet erg om de oudste te zijn.
Islandlady
Islandlady mei 26 '09
nee hoor zoals Namara al zei Leeftijd is maar een getal.

Vanmorgen voelde ik me zo ongeveer 100 maar nu weer gewoon lekker in het velletje smile
Richie Richard
Richie Richard mei 27 '09
nou het is gewoon, ik wil leeftijd genoten hebben eigenlijk. ervaringen horen van uit een puber, zodat ik niet.. 'alleen' ben. tuurlijk we hebben AoD. Maar, ik heb toch liever iemand wat dichter bij mijn leeftijd.
admin
admin mei 27 '09
Oh, nu snap ik het, je mist een ziel.
el_ter
el_ter mei 27 '09
nou het is gewoon, ik wil leeftijd genoten hebben eigenlijk. ervaringen horen van uit een puber, zodat ik niet.. 'alleen' ben. tuurlijk we hebben AoD. Maar, ik heb toch liever iemand wat dichter bij mijn leeftijd.

Hoi Richie,

kan ik me wel voorstellen dat je dat voelt je wilt leeftijdsgenoten in je omgeving waarmee je je kan identificeren. Maar is het toch echt zo dat leeftijd niet uit maakt. Je hebt er nu last van maar het kan ook voordelen hebben om al zo jong wijs te zijn zeg maar.
Eigenlijk zijn we allemaal leeftijdsgenoten toch? Alleen ons lichaam is verschillend in leeftijd.
Ik begrijp je wel maar het is wat het is.

Knuffel Edi
Eruan
Eruan mei 27 '09
Denzil: ik ben ook niet oud, ik ben 17 en geloof me je bent ouder dan dat je echt denkt. Je hebt veel meegemaakt en daardoor heb je denk ik zowieso meer levenservaring dan veel oudere mensen hebben. Dat je de jongste bent maakt niet uit, uiteindelijk komen er denk ik wel meer jongeren bij!
admin
admin mei 27 '09
Iedereen ongeacht leeftijd verdient dezelfde gelijkheid en respect. Het is menselijk om je als meerdere voor te doen, dat gebeurt vaak in de vorm van kracht/kennis/macht/geld tussen leeftijden. Het is een verkeerde levenshouding die zich voor doet door de "needs" van mensen die ze niet loslaten.

Greets, Robbert.
el_ter
el_ter mei 27 '09
Origineel bericht van: Core
Iedereen ongeacht leeftijd verdient dezelfde gelijkheid en respect. Het is menselijk om je als meerdere voor te doen, dat gebeurt vaak in de vorm van kracht/kennis/macht/geld tussen leeftijden. Het is een verkeerde levenshouding die zich voor doet door de "needs" van mensen die ze niet loslaten.

Greets, Robbert.

Wat heb je dat mooi gezegd Robbert ik kan me daar helemaal in vinden.
SantaNamara
SantaNamara jun 5 '09
Nou de jongen waar ik het eerder over had maakt geen deel meer uit van mijn leven, heb het moeilijk,maar voel me nu gewoon beter. De depressieve foto van eerder is verleden tijd haha

Bij deze een vrolijkere Namara. En bedankt voor al de readings!

Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420