Loading...
nl

weten wat ik niet ben maar dan?

Aart
Aart nov 24 '06
Ja als ik wist wie "jezelf" was, was ik waarschijnlijk niet op dit Het Levens Forum terecht gekomen. Eerst even 'complimenten' aan een ieder die dit Forum leven(liefde) in blaast. Ik vind het prettig dat 'zoiets' bestaat, en fijn om te zien dat er minimaal al 205 mensen bewuster/liefdevoller in het leven staan.
Wat mezelf betreft schiet mij maar lek, ik weet dat ik niet het lijf met het geheugenbankje met al de zogenaamde ideeen/voorkeuren ben maar ja wat dan wel? Ik ervaar fase van leegte(voelt niet vervelend), totaal geen prikkel tot iets (=niet helemaal waar natuurlijk, ik ga wel nog naar toilet, eet zelfs ook nog en zit nu wat letters te typen ;)) en veel vermoeidheid. Wie weet kan iemand wat helderheid verschaffen.
Delen:
Debiorah
Debiorah nov 24 '06
Hallo Aart, leuk dat je er bent! Ik hoop dat op Merudi veel van je vragen zullen worden beantwoord. Veel plezier!
LPChip
LPChip nov 24 '06
Welkom Aart. Wanneer je een vraag hebt, stel deze dan gerust, er is vast wel iemand die deze voor je kan beantwoorden. :)
Wendy's
Wendy's nov 24 '06
Welkom
mause
mause nov 25 '06
welkom
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '06
Welkom Aart, het klinkt alsof je vastzit in een negatieve spiraal waar je hoopt met behulp van ons een beetje uit te komen. Het zou ons heel veel kunnen helpen (lees: jou kunnen helpen) als je een foto van jezelf plaats in het forum fotolezen. De informatie die wij geven aan je, zullen je helpen jezelf beter te begrijpen. Als jij namelijk kan begrijpen waarom je bepaalde dingen doet, kan je ook begrijpen hoe je hier iets aan kan veranderen. Succes met je zoektocht naar jezelf. Wij zullen je helpen waar kan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki