Hoi Debbie,
Ik wil graag je foto lezen. Het is alweer eventjes geleden, maar jouw foto springt er gewoon uit
. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Als eerste vallen de gele vlekjes in je ogen mij op. Ik heb van een iriscopist wel eens vernomen dat dit niet hoort en verontreinigingen in je lichaam zijn. En omdat het me nu zo opvalt vroeg ik me af, of je lichamelijk wel goed voor jezelf zorgt. Veel thee en water drinkt, niet rookt etc. Zeker de suiker een flink stuk minderen, want heb zo'n gevoel dat dit niet zo goed voor je is.
Goed, dan even je foto lezen
. Ik zie dat je al vele levens hier hebt rondgewandeld en dat je moeite hebt om je doel op deze aarde te vinden. Je hebt al een tijdje het gevoel dat er meer inzit, maar het komt er op de een of andere manier niet echt uit. Ik denk dat je aanmelding hier, een belangrijke stap in je ontwikkeling zal zijn
.
Soms ben je wel heel erg eigenwijs en standvastig. Dan is het echt de dingen op jouw manier doen, en anders niet. Dan ben je zo flexibel als een loden deur
.
Je hebt een scherp gevoel voor humor en houdt ook van droge grapjes die goed gevonden zijn.
Je bent heel intelligent, maar denkt daarom soms wel eens te moeilijk. Dan vergeet je dat simpele oplossing, misschien nog wel eens een stuk praktischer zijn
.
Je ongelijkheid toegeven is niet zo makkelijk voor je.
Je jeugd is niet zo makkelijk geweest en ik zie veel moeilijkheden, ruzies en vooral eigenlijk onbegrip. De omgeving waarin jij opgegroeid bent, begreep (en begrijpt) je gewoon niet. Vind ik ook niet zo gek als je kijkt naar wat jij allemaal al weet van binnen, en wat zij nog allemaal moeten leren.
Je hebt iets met kleren en shoppen. Volgens mij heb jij een klerenkast die bijna uit elkaar barst van de kleding, en waarschijnlijk vind je nog steeds dat het niet genoeg is.
Je krijgt redelijk wat aandacht van het mannelijk geslacht en op de één of andere manier worden ze ook steeds weer verliefd op je. Ik weet overigens niet hoe jij daar persoonlijk mee omgaat, maar kan me voorstellen dat het soms wel moeilijk is, maar ook je ego weer streelt
.
Je bent een heel spontaan maar zeer gesloten persoon. Je kan wel gezellig babbelen enzo, maar dit is altijd heel beperkt tot wat er om je heen gebeurd. Je binnenste vertrouw jij aan bijna niemand toe. Misschien zelfs wel aan niemand.
Oh ja, het is bij jou ook altijd zo, dat er altijd dingen in je leven gebeuren en mislopen. Tja hoe moet ik dat nou goed omschrijven. Er overkomt je altijd van alles en denk je bij jezelf "Hoe ben ik hier nu weer in verzeild geraakt?".
De onschuld spelen ben jij trouwens best goed in
. En liegen kan je ook als geen ander.
Ik vind je heel leuk en spontaan en hoor graag of mijn lezing nog een beetje klopt.
Groetjes Julien.