Loading...
nl

Debbie Foto van mij

Debbie
Debbie mei 13 '09
Wie zou een foto van mij willen lezen??
Ben erg benieuwd wat jullie door krijgen.. cool

Alvast bedankt! grin
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '09
Hoi Debbie,

Ik wil graag je foto lezen. Het is alweer eventjes geleden, maar jouw foto springt er gewoon uit wink. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Als eerste vallen de gele vlekjes in je ogen mij op. Ik heb van een iriscopist wel eens vernomen dat dit niet hoort en verontreinigingen in je lichaam zijn. En omdat het me nu zo opvalt vroeg ik me af, of je lichamelijk wel goed voor jezelf zorgt. Veel thee en water drinkt, niet rookt etc. Zeker de suiker een flink stuk minderen, want heb zo'n gevoel dat dit niet zo goed voor je is.

Goed, dan even je foto lezen smile. Ik zie dat je al vele levens hier hebt rondgewandeld en dat je moeite hebt om je doel op deze aarde te vinden. Je hebt al een tijdje het gevoel dat er meer inzit, maar het komt er op de een of andere manier niet echt uit. Ik denk dat je aanmelding hier, een belangrijke stap in je ontwikkeling zal zijn wink.

Soms ben je wel heel erg eigenwijs en standvastig. Dan is het echt de dingen op jouw manier doen, en anders niet. Dan ben je zo flexibel als een loden deur tongue.

Je hebt een scherp gevoel voor humor en houdt ook van droge grapjes die goed gevonden zijn.

Je bent heel intelligent, maar denkt daarom soms wel eens te moeilijk. Dan vergeet je dat simpele oplossing, misschien nog wel eens een stuk praktischer zijn smile.

Je ongelijkheid toegeven is niet zo makkelijk voor je.

Je jeugd is niet zo makkelijk geweest en ik zie veel moeilijkheden, ruzies en vooral eigenlijk onbegrip. De omgeving waarin jij opgegroeid bent, begreep (en begrijpt) je gewoon niet. Vind ik ook niet zo gek als je kijkt naar wat jij allemaal al weet van binnen, en wat zij nog allemaal moeten leren.

Je hebt iets met kleren en shoppen. Volgens mij heb jij een klerenkast die bijna uit elkaar barst van de kleding, en waarschijnlijk vind je nog steeds dat het niet genoeg is.

Je krijgt redelijk wat aandacht van het mannelijk geslacht en op de één of andere manier worden ze ook steeds weer verliefd op je. Ik weet overigens niet hoe jij daar persoonlijk mee omgaat, maar kan me voorstellen dat het soms wel moeilijk is, maar ook je ego weer streelt wink.

Je bent een heel spontaan maar zeer gesloten persoon. Je kan wel gezellig babbelen enzo, maar dit is altijd heel beperkt tot wat er om je heen gebeurd. Je binnenste vertrouw jij aan bijna niemand toe. Misschien zelfs wel aan niemand.

Oh ja, het is bij jou ook altijd zo, dat er altijd dingen in je leven gebeuren en mislopen. Tja hoe moet ik dat nou goed omschrijven. Er overkomt je altijd van alles en denk je bij jezelf "Hoe ben ik hier nu weer in verzeild geraakt?".

De onschuld spelen ben jij trouwens best goed in wink. En liegen kan je ook als geen ander.

Ik vind je heel leuk en spontaan en hoor graag of mijn lezing nog een beetje klopt.

Groetjes Julien.
Nymira
Nymira mei 13 '09
Hoi Debbie...

Ik zie dat je bovenste chakra's heel erg openstaan en denk dan ook dat je paranormaal begaafd bent...(weet je dat zelf overigens ook? )
Wellicht is het handig (als je hier nog niet zo mee bezig bent) je wat handvaten krijgt om jezelf wat beter te leren afsluiten...

Denk dan ook dat het soms verwarrend voor je kan zijn of gedachtes van jezelf of de ander zijn , denk dat je heel veel binnenkrijgt...

Ook voel je je daar een beetje alleen instaan en heb je moeite met het uitten van jezelf...
Ook denk ik dat je regelmatig aanwezigheid voelt van andere energieen , ook die minder prettig voelen.....
voel je je niet zo thuis bij je (schoon)familie ?
Ik denk dat je moeder bent en dit best veel van je vergt...en je een roerige tijd hebt meegemaakt..en veel hebt 'geslikt'en opgekropt , je praat er niet zo snel over en probeert het eerst zelf op te lossen....
heb je het regelmatig koud? en is er iets met je oren ?

nou dit was het even , ik hoor wel wat er wel/niet klopt...
groetjes Nymira.
Maryssa
Maryssa mei 13 '09
Hallo Debbie,

Ik wil je foto wel lezen...

* Nou ik zie gelijk een spookhuis met van die karretjes voor me van de kermis......hou jij zo van horrorfilms / gothic?

* Ik zit hier ineens te boeren blushheb je last van je maag, oprispingen, boeren, brandend maagzuur?

* Je lijkt heel stoer...maar je bent dat niet. In je vriendengroep ben je wel een gangmaker; je zegt waar het op staat bent best wel pittig in je uitspraken. Je hebt een bijzondere humor; je legt vaak verbanden die heel origineel zijn en krijgt iedereen daarmee aan het lachen.

* Zo hee ik krijg een boze Debbie te zien en te horen. "Ik vind het gvd niet leuk, hou rekening met mij!!!!" Wow je kunt behoorlijk boos zijn

* Gevoelig voor sfeer / energieën. Je pikt veel op. Volgens mij ook paranormaal begaafd. Helderziend en helderwetend komt in me op. Goede intuïtie.

* Geen idee wat ik hier mee moet maar ik zie een groene auto. Het lijkt wel een eend...

* Uiterlijk is belangrijk, je verzorgt jezelf goed gaat graag winkelen.

* Een dame met het hart op de goede plaats krijg ik door. Begaan met mensen en ook erg met dieren.

* Je lippen getuit op de foto...verleiden, flirten het spel vind je leuk. Ow wacht eens je bedoelt het volgens mij ook wat spottend, stukje zelfspot dat je je lippen tuit. Zo van ok ik moet op de foto nou vooruit komt ie dan (en tuit haar lippen)

* Eens even kijken naar de gezondheid....maag had ik al genoemd en wat menstruatieklachten.

Nou Debbie dat was wat ik uit je foto heb kunnen halen. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

Liefs
Debbie
Debbie mei 13 '09
Hey NiMs,

Goh.. wat heb jij veel goed zeg.. wink
Top hoor!

Allereerst ga ik even in op het suiker gedeelte.. wat moest ik daar om lachen zeg.. ik gebruik echt veel suiker.. te veel eigenlijk, weet ook wel dat ik moet minderen.. maar anders is me wiener melange lang niet zo lekker. tongue

Eigenwijs en standvastig.. yep, dat ben ik.
En het liefst moeten de dingen ook op mijn manier, maar als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan hé. wink

Met humor en droge grapjes zit je ook weer goed. smile

En ja, ik hou van moeilijk denken (blijkbaar). Denk inderdaad veel te moeilijk terwijl het ook gewoon makkelijk kan haha.

Ongelijkheid toegeven ben ik niet de beste in nee. tongue

Me jeugd is niet zo makkelijk geweest nee, maar ben daar gelukkig weer sterker uit gekomen. smile

Hahahaha, ik vind inderdaad dat ik geen genoeg kleding kan hebben.. ook al puilt me kast uit. tongue

Krijg ook genoeg aandacht van het mannelijk geslacht, maar of ze weer of steeds verliefd worden dat weet ik niet, dat vertellen ze niet haha.

Spontaan, maar gesloten. Heel goed. Ligt er ook maar net aan waar het over gaat. wink

De onschuld spelen ben jij trouwens best goed in . winkEn liegen kan je ook als geen ander.
Enigste wat ik daar op kan zeggen; blush. Haha

Bedankt voor je lezing, echt super! grin
Debbie
Debbie mei 13 '09
Hey Nymira,

Ik heb al eens eerder gehoord dat mijn bovenste chakra's openstaan, weet alleen niet zo goed hoe ik daar verder mee moet.

En het is inderdaad erg verwarrend of gedachtes van me zelf zijn, of van andere.
Soms hoor ik duidelijk iemand wat zeggen.. terwijl er niemand 'echt' wat zei.. dan vraag ik me af of ik het me verbeeld heb.

Ik heb regelmatig wel eens dat ik denk dat er iemand is, ook die minder prettig voelen.

Voel me inderdaad ook niet echt thuis bij me schoonfamilie, beetje het buitenbeentje-gevoel. wink

Ben moeder ja, heeft veel van me gevergt, moet het bijna altijd in me 1tje doen, terwijl we met 4 man in huis zijn.
Heb ook veel geslikt en opgekropt, en praat er inderdaad niet zo snel over.

Heb het ook vaker en regelmatig koud.
En ik ben doof aan mijn rechteroor.. wink

Ook weer helemaal goed! Super! grin
Dank je wel!

Groetjes!
Debbie
Debbie mei 13 '09
Hey Maryssa,

Haha, ik hou zeker van horrorfilms, alleen ze zijn de laatste tijd niet zo eng meer. wink

Boeren.. ik heb geen last van me maag of iets dergelijks.
Als ik boer, dan boer ik goed, en dan is het hard hahaha. tongue

Ik kan inderdaad best pittig met uitspraken zijn.. sommige vinden dat niet altijd even leuk.. tongue
En ik kan ook zeker heel boos zijn.. boos is dan ook gewoon echt boos. wink

Of ik daadwerkelijk paranormaal begaafd ben weet ik eigenlijk niet, vind het allemaal wel super interresant, maar ben er nooit echt eigenlijk verder mee gegaan.. dan doel ik op verder ontwikkelen. Wat ik wel graag wil..

Uiterlijk vind ik ook belangrijk, wil er wel graag verzorgd en leuk uitzien. smile

Ben ook erg begaan met mensen en dieren.. snap soms gewoon niet hoe mensen andere wat kunnen aan doen, of zo gemeen tegen elkaar kunnen doen.

En dat van me lippen tuiten is inderdaad meer in de zin van, ik moet op de foto dus dan maar zo hahaha.

Ook weer helemaal super dat je mijn foto wilde lezen!
Top gedaan! grin

Groetjes!
Debbie
Debbie mei 16 '09
Origineel bericht van: Maryssa

* Geen idee wat ik hier mee moet maar ik zie een groene auto. Het lijkt wel een eend...

Ik kan me hier trouwens niks bij bedenken.. voor zover ik weet hebben wij nooit een groene eend gehad.
En ik zou ook geen idee hebben waar het anders voor kan staan.

In iedergeval iedereen hartstikke bedankt voor de moeite om mijn foto te lezen.
Hoop stiekem op nog een paar reacties. blush
Vind het trouwens heel mooi dat jullie zulke dingen van een foto kunnen aflezen!
Toppie hoor! grin

Groetjes, Debbie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '09
Origineel bericht van: Debbie

Of ik daadwerkelijk paranormaal begaafd ben weet ik eigenlijk niet, vind het allemaal wel super interresant, maar ben er nooit echt eigenlijk verder mee gegaan.. dan doel ik op verder ontwikkelen. Wat ik wel graag wil..

Dan wil ik je aanraadden om hier wat foto's van anderen proberen te lezen en dan gewoon te kijken welke informatie je doorkrijgt. Ik heb het idee dat jij dit namelijk ook gewoon kan wink. Vaak is het een kwestie van proberen en niet bang zijn om het fout te hebben!
Debbie
Debbie mei 16 '09
ik zal het eens gaan proberen. smile
Oefen baart kunst zoals ze zeggen he. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '09
Ik ben benieuwd. Misschien wil je met deze beginnen wink

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/48746/Nieuwe_manier_van_foto_s_uploa.html#Post48746

Ben ik namelijk zelf laugh.
admin
admin mei 16 '09
Hoi Debbie,

Je bent iemand die zeker niet stil staat, en mensen goed aanvoelt en kan doorgronden. Je kunt mensen stil krijgen met je reacties, en dat is niet altijd in positieve zin, ik bedoel dat je fel uit de hoek kan komen. Ik heb het idee dat je met de informatie die je aanvoelt over hoe iemand in elkaar zit, nog niet zo goed om kan gaan, omdat je het tot een bepaalde hoogte overdenkt en meet aan je eigen ervaringen. Je houdt van het leuke leven, vriendinnen, lol, de zoete dingen in het leven, denk dat dat inzicht later komt, wanneer je wat rustiger en er meer aan toe bent. Maar je weet ook heel goed wat er in de wereld te koop is. Veel energie, een open staan van, overactiviteit. Denk dat dit in je karakter zit, maar het kan ook zijn dat je veel bezig bent, misschien dat je niet altijd stil wil staan bij hetgeen je voelt, omdat dat te confronterend is op het moment. Gevoelig, lief, defensief, confronterend. Samen willen werken met mensen en je eigen ideeën uit willen dragen. Die tijd komt vanzelf, succes !

Groetjes,
Bart
Debbie
Debbie jun 3 '09
@ Nims; ik heb er nog niet echt de tijd voor gehad, maar je hoort van me als ik er even voor kan gaan zitten.

@ Bart; Ik denk dat ik inderdaad niet echt weet hoe om te gaan met wat ik aanvoel over hoe iemand in elkaar zit.
Alhoewel ik wel mijn intuitie volg of iemand wel of niet te vertrouwen is.

Het leuke leven.. daar hou ik inderdaad van!

Ook jij had het weer goed!

Hartstikke bedankt! Super!

Groetjes, Debbie.
admin
admin jun 3 '09
Graag gedaan Debbie!

Groetjes,
Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina