Loading...
nl

Gezocht: proeflezers!

Emuca
Emuca mei 13 '09
Lieve leden smile

Zoals de meeste van jullie vast wel eens gelezen hebben, ben ik bezig met het schrijven van een boek. Het is zo goed als af, maar ik ben nog bezig met het controleren. Nu is dat geen probleem voor mij, maar toch is het vaak zo dat je snel over je eigen foutjes heen leest, en daarom vraag ik jullie om hulp.
Wie is er bereid enkele hoofdstukken te lezen en de fouten aan te geven zodat ik niet helemaal compleet af zal gaan bij een uitgever? tongue

Liefs,
Emmy
Delen:
admin
admin mei 13 '09
Oh zou je graag willen helpen maar heb simpelweg geen tijd helaas... ik hoop dat iemand anders je kan helpen.
Helma
Helma mei 13 '09
Emmy, heidelroosje is goed in fouten opsporen LOLLL
Eruan
Eruan mei 13 '09
Hoi Angel!

Ik zal wel willen proeflezen hoor. Ik houd namelijk erg van lezen, en zou best wel tijd willen vrijmaken. smile
Cialara
Cialara mei 13 '09
Hoi Angel,

Ik wil ook wel lezen, vind ik wel leuk. En ik ben redelijk goed in Taal (ha ha... winkwhat's in a name?)
Emuca
Emuca mei 13 '09
Alvast heel erg bedankt. smileIk zit nu op school, maar zal vanavond wel eventjes de zooi regelen met wie wat krijgt e.d. smile
Emuca
Emuca mei 13 '09
OKee, ik heb even een speciaal e-mail adres gemaakt, zodat ik alles overzichtelijk kan houden.

Dus wil je helpen, stuur dan een mailtje naar: schaduwmeester@hotmail.com dan weet ik meteen het mailadres waar ik de hoofdstukken heen kan sturen en kan ik alle reviews bijeen houden. Zet daarin ook maar hoeveel hoofdstukken je wil doen (tussen de 1 en de 5 :))
Eruan
Eruan mei 13 '09
Ik heb je een mailtje gestuurd!
gast
gast mei 13 '09
Zou het best willen maar ben dyslectisch dus ga niet zo snel en zie de meeste fouten ws ook niet smile
Richie Richard
Richie Richard mei 13 '09
Ik zou ook wel willen, maarja.. dyslectie.. Sucks tongue
Ik maak zelf al veel fouten.. Zonder dat ik het merk.
Emuca
Emuca mei 13 '09
Jammer, maar helaas. Ik heb de drie mensen die al gereageerd hebben in ieder geval hun hoofdstukjes gemailt. smileMaar ik heb nog hoofdstukken liggen.
Natalie1986
Natalie1986 mei 19 '09
Ik zal je vandaag of morgen effe mailtje sturen!!
Emuca
Emuca mei 19 '09
Bedankt!

Ik zoek namelijk nog 2 a 3 lezers smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie