Loading...
nl

per ongeluk expres

Helma
Helma mei 11 '09
Hellup! Met één druk op de knop staat mijn site opeens online! Terwijl ik nog lang niet klaar ben met bouwen!!!

whistlegrinblushlaughcoolwink

www.kompasvoordeziel.nl
Delen:
admin
admin mei 11 '09
Gefeliciteerd, Helma!!!

Nog wat content erbij.... wink

Mijlpaal!!!!
Helma
Helma mei 11 '09
Maar oh hemeltje lief, en nu?

HAHAHAHAHHAHAHA!!!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 11 '09
Hey!

Nou, mijn coctailjurkje haal ik dan maar uit de motteballen!

Super Helma, helemaal goed!

Dikke knuf!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 11 '09
Origineel bericht van: HelemaalHelma
Maar oh hemeltje lief, en nu?

HAHAHAHAHHAHAHA!!!

Snel je site klaarmaken? grin
gast
gast mei 11 '09
Goei naam ook!
Maryssa
Maryssa mei 11 '09
Dat is wel even schrikken, kan ik me helemaal voorstellen. Ik zou wat mensen uit je omgeving charteren die handig zijn met websites bouwen.

Iets zoals dit gebeurd misschien niet zomaar... Een extra bemoedigend duwtje van het lot zeg maar wink
gast
gast mei 11 '09
He Helma, hoe ben je hier nu op gekomen? En ook een goei tekst, mooi logo.
Effe doorwerken nu hoor, haha, ben benieuwd naar de rest van de inhoud.
admin
admin mei 11 '09
nu hebben we een voorproefje,
Mooi initiafief, Helma.
Eruan
Eruan mei 11 '09
Heey! Gefeliciteerd hoor! Het ziet er al goed uit! Nog veel succes met de laatste loodjes!
Helma
Helma mei 11 '09
Ja, niet verder vertellen hoor! Het kompas gewoon uit de losse hand getekend, een veer uit mijn eigen dromenvanger erop geplakt, gescand en mijn dochter heeft de achtergrond weggeshopt in photoshop! De titel heb ik zelf bedacht, maar Hans heeft geholpen de goede naam te kiezen. ik ben er beduusd van. Dit weekend zei iemand me om het los te laten, en dan zou het vanzelf naar me toe komen.

Vanmorgen een kort huilbuitje op het werk, bij de fysio: verteld van mijn strijd met de manager, en omdat ik toch lekker aan het klagen was ging ik maar even door, dat ik baalde dat de site niet lukte. Een collega spitste haar oren, en haar man heeft me op het goede spoor gezet. Bovendien gemaild met de helpdesk, en zij zeiden me dat ik het wachtwoord dat zij mij gaven niet had mogen wijzigen, want dan kun je niets publiceren vanuit de standaard sitebuilder.

LOLLLL! Misschien dat de man van die collega me verder helpt...

Wauw, ik heb zin in een feestje! Misschien niet de allermooiste layout, maar het begin is er!
Helma
Helma mei 11 '09
Sorry Nims! blush
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '09
Hey wat leuk dat hij er is! En je hoeft geen sorry te zeggen hoor, uiteindelijk is het veel belangrijker dat je krijgt wat je wilt, en niet zozeer hoe je het wilt. Ik ben benieuwd wat er allemaal op gaat komen, want nu staat er nog niet zoveel smile. Ik vind het wel een mooie vormgeving.
Helma
Helma mei 11 '09
Nou, dank je wel! Ik weet nu ook even niet hoe ik verder moet!

Achter op een fototijdschrift van mijn oudste stond reclame voor Hosting2go, met een eenvoudige sitebuilder. Aangezien het erg goedkoop is, werd ik nieuwsgierig en een beginnetje was zo gemaakt, vandaar deze keuze.
Beschermengel
Beschermengel mei 11 '09
OOhh wat leuk!! haha.........en mooi Helma!
admin
admin mei 11 '09
Gaaaaaf! Je mag keitrots zijn op jezelf *knuf*
Richie Richard
Richie Richard mei 11 '09
Origineel bericht van: HelemaalHelma
Nou, dank je wel! Ik weet nu ook even niet hoe ik verder moet!

Achter op een fototijdschrift van mijn oudste stond reclame voor Hosting2go, met een eenvoudige sitebuilder. Aangezien het erg goedkoop is, werd ik nieuwsgierig en een beginnetje was zo gemaakt, vandaar deze keuze.

Grappig, ik heb ook een website bij hosting2go lopen. Al kan ik je de sitebuilder erg afraden. Maar, het is prima om mee te beginnen.
Helma
Helma mei 11 '09
Tja, voor een leek als ik is de sitebuilder juist wel handig gebleken! Ik weet wel, ik kon kiezen uit een aantal ontwerpen, dus echt van mezelf is het niet: maar voor nu ben ik tevreden. Grappig, dat jij ze ook ontdekt had, Hakuoro! Jij ook nog bedankt voor je aanbod om te helpen. Maar ja, eigenwijs he... winkHet liefste vogel ik het zelf een beetje uit. Het zal nu wel weer weken duren voordat er iets veranderd is, hahahaha.
Emuca
Emuca mei 11 '09
Gefeliciteerd! Ik vind het logo heel erg cool geworden smile
Helma
Helma mei 11 '09
Dank je wel Emmy! Het zal nog wel iets veranderen: ik wil er eigenlijk de veer in van de vlaamse gaai, maar mijn oudste heeft geen tijd het aan te passen. het zal qua kleur iets beter staan denk ik.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420