De twee werelden, die door de grote ramp gespleten zijn. Wordt weer 1 wereld.
Sommigen verdwijnen, sommigen verschijnen, anderen veranderen.
De wereld is groot en dan wordt de wereld ook rijk. Als de slag tussen de anti christ en het universum voorbij is. Is het compleet, dan zal letterlijk er een nieuw koninkrijk zijn op aarde.
De eerste fase was sinds dat de 2 manen 1 werden begonnen, de tweede fase is dat men wezens beginnen te zien van andere dimensies (ook al bezig) derde fase (wie het wilt geloven mag, wie niet jammer dan) is wat er in het christendom genoemnd wordt de opname, de vierde fase komen de wezens helemaal hier en wie van nature geen mens is veranderd naar zijn/haar oorspronkelijke vorm. vijfde fase massa onderdrukking en paniek.
zesde fase de nwo geleid door de antichrist, iedereen die hem niet steunt wilt hij dood hebben, want dan ook hij kan al zijn macht nog gebruiken op dat moment.
zevende fase alle hoop lijkt verloren, maar hoop zal altijd weer blijven.
achtste fase last but not least, alle wezens die tegen de antichrist zijn, demon of engel, elf of dwerg, licht en duisternis zelve zullen tegen de anti christ strijden.
Er zullen weinig zijn die dit zullen gaan geloven en dat moet men ook zelf weten, dit is al begonnen maar de komende fases zijn nu ook al begonnen, stapje voor stapje.
Deze voorspelling maakte ik in 2005 maar hield ik voor mijzelf, mijn vriendin en mijn leraar(die ik later tegen kwam).
ik heb toestemming gehad dat ik dit nu door mag vertellen op deze manier.
Nogmaals wie dit geloofd mag geloven, wie het niet geloofd jammer.
Er komt veel rotzooi in de wereld voordat het weer goed wordt, maar onthoud dit altijd, hoe dan ook het komt goed.
Ik heb alleen gebeden voor antwoorden en dit zijn maar enkel van de antwoorden die ik heb gekregen. God gaf mij de kans om de antwoorden zelf uit te vinden en ik heb ze gevonden.
Ik maak deze voorspelling ook zodat anderen het beter snappen en voor wie er in feeën geloven, er zijn meer soorten dan dat jullie denken XD.
Vraag er gewoon naar en je krijgt de kans de antwoorden te vinden, die ik heb gevonden.
Door de alfa techniek heb ik nog meer dingen gevonden en ook dingen die ik via die staat lichamelijk kan doen. ik ben dankbaar ervoor dat ik de kans had gekregen, qua gebeurtenissen om de alfa techniek te leren.
Veel succes verder, mijn reis gaat beginnen zodra de volledige opname is begonnen nu is de eerste fase aan de gang, de tweede en derde worden heel hevig en kort daarna vinden hele grote veranderingen plaats in de wereld, ik raad iedereen aan dan om naar het oosten te vluchten, weg van het water en weg van hoge bergen, het beste op een plat vlak.
Er gaat 2 weken na de opname een gigantische aardbeving komen op heel de wereld en dat is de sein zelf dat de 2 werelden in hele grote stappen 1 gaan worden. het staat vast het gaat gebeuren.
Maar precieze datums heb ik helaas niet.
Ik zeg dit, omdat ik hiermee levens wilt redden, ik hoef geen geld of wat dan ook...
Ik hoef geen volgelingen alleen dat ik anderen hiermee waarschuwt.
Ikzelf ga richting noord oost india eerst, vanwege wat persoonlijke redenen.
Ik heb zo gedetailleerd mogelijk gesproken hierover.