Loading...
nl

heb toestemming voor 1 voorspelling

sefewet
sefewet mei 11 '09
De twee werelden, die door de grote ramp gespleten zijn. Wordt weer 1 wereld.
Sommigen verdwijnen, sommigen verschijnen, anderen veranderen.
De wereld is groot en dan wordt de wereld ook rijk. Als de slag tussen de anti christ en het universum voorbij is. Is het compleet, dan zal letterlijk er een nieuw koninkrijk zijn op aarde.
De eerste fase was sinds dat de 2 manen 1 werden begonnen, de tweede fase is dat men wezens beginnen te zien van andere dimensies (ook al bezig) derde fase (wie het wilt geloven mag, wie niet jammer dan) is wat er in het christendom genoemnd wordt de opname, de vierde fase komen de wezens helemaal hier en wie van nature geen mens is veranderd naar zijn/haar oorspronkelijke vorm. vijfde fase massa onderdrukking en paniek.
zesde fase de nwo geleid door de antichrist, iedereen die hem niet steunt wilt hij dood hebben, want dan ook hij kan al zijn macht nog gebruiken op dat moment.
zevende fase alle hoop lijkt verloren, maar hoop zal altijd weer blijven.
achtste fase last but not least, alle wezens die tegen de antichrist zijn, demon of engel, elf of dwerg, licht en duisternis zelve zullen tegen de anti christ strijden.

Er zullen weinig zijn die dit zullen gaan geloven en dat moet men ook zelf weten, dit is al begonnen maar de komende fases zijn nu ook al begonnen, stapje voor stapje.
Deze voorspelling maakte ik in 2005 maar hield ik voor mijzelf, mijn vriendin en mijn leraar(die ik later tegen kwam).
ik heb toestemming gehad dat ik dit nu door mag vertellen op deze manier.
Nogmaals wie dit geloofd mag geloven, wie het niet geloofd jammer.
Er komt veel rotzooi in de wereld voordat het weer goed wordt, maar onthoud dit altijd, hoe dan ook het komt goed.

Ik heb alleen gebeden voor antwoorden en dit zijn maar enkel van de antwoorden die ik heb gekregen. God gaf mij de kans om de antwoorden zelf uit te vinden en ik heb ze gevonden.
Ik maak deze voorspelling ook zodat anderen het beter snappen en voor wie er in feeën geloven, er zijn meer soorten dan dat jullie denken XD.
Vraag er gewoon naar en je krijgt de kans de antwoorden te vinden, die ik heb gevonden.
Door de alfa techniek heb ik nog meer dingen gevonden en ook dingen die ik via die staat lichamelijk kan doen. ik ben dankbaar ervoor dat ik de kans had gekregen, qua gebeurtenissen om de alfa techniek te leren.

Veel succes verder, mijn reis gaat beginnen zodra de volledige opname is begonnen nu is de eerste fase aan de gang, de tweede en derde worden heel hevig en kort daarna vinden hele grote veranderingen plaats in de wereld, ik raad iedereen aan dan om naar het oosten te vluchten, weg van het water en weg van hoge bergen, het beste op een plat vlak.
Er gaat 2 weken na de opname een gigantische aardbeving komen op heel de wereld en dat is de sein zelf dat de 2 werelden in hele grote stappen 1 gaan worden. het staat vast het gaat gebeuren.
Maar precieze datums heb ik helaas niet.
Ik zeg dit, omdat ik hiermee levens wilt redden, ik hoef geen geld of wat dan ook...
Ik hoef geen volgelingen alleen dat ik anderen hiermee waarschuwt.

Ikzelf ga richting noord oost india eerst, vanwege wat persoonlijke redenen.
Ik heb zo gedetailleerd mogelijk gesproken hierover.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '09
Wie is "ik" in dit bovenstaande?
sefewet
sefewet mei 11 '09
Ikzelf XD, maar reizen ga ik met een groep.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '09
En waarom kom je met een voorspelling van 4 jaar oud, en waarom hier? Heb je ook recentere voorspellingen?
sefewet
sefewet mei 11 '09
simpel had er geen toestemming voor en ik heb geen recentere, want ik had toen die vragen al beantwoord die ik wou weten over dit onderwerp.

En waarom hier, omdat het mocht lol. Ik bedoel ik mocht het gewoon plaatsen en ik dacht, doe ik dit forum wel (is ook de enigste waar ik lid van ben).
Zowiezo deze forum trekt heel veel mensen, dus misschien dat het kan helpen.

Je mag er ook verder mee doen, wat je wilt ermee.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '09
Nou waar ik benieuwd naar ben is of de zaken die je in je voorspelling hebt staan, ook al concreet ziet. Dus welke dingen die gebeurd zijn, heb je herkend in het volgende:

> De eerste fase was sinds dat de 2 manen 1 werden

Wat bedoel je hier mee? Welke 2 manen?

> de vierde fase komen de wezens helemaal hier en wie van nature geen mens is veranderd naar zijn/haar oorspronkelijke vorm.

Welke oorspronkelijke vorm? Wordt de engelmens in deze fase weer een engel?

> vijfde fase massa onderdrukking en paniek.

Onderdrukking van wie?

> zesde fase de nwo geleid door de antichrist, iedereen die hem niet steunt wilt hij dood hebben, want dan ook hij kan al zijn macht nog gebruiken op dat moment.

Wie is de anti-christ? En wat wordt hiermee bedoeld?


>Door de alfa techniek heb ik nog meer dingen gevonden en ook dingen die ik via die staat lichamelijk kan doen. ik ben dankbaar ervoor dat ik de kans had gekregen, qua gebeurtenissen om de alfa techniek te leren.

Welke dingen heb je gevonden? En wat kan je lichamelijk doen?
admin
admin mei 11 '09
Origineel bericht van: sefewet
Vraag er gewoon naar en je krijgt de kans de antwoorden te vinden, die ik heb gevonden.
Door de alfa techniek heb ik nog meer dingen gevonden en ook dingen die ik via die staat lichamelijk kan doen. ik ben dankbaar ervoor dat ik de kans had gekregen, qua gebeurtenissen om de alfa techniek te leren.


Ja, mooi he, alfa. Ik pas het ook toe, voor toekomstvoorspellingen. Al deel ik slechts zelden de uitkomst. Verder gebruik ik het voor diagnoses, heling en energie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '09
@Hans:
Komt jouw toekomstvoorspelling dan ook overeen met die van Sefewet?
admin
admin mei 11 '09
@NiMS - ik gebruik dit niet voor deze onderwerpen; meer op persoonlijk niveau. Ik kan dus niets zeggen over de beschrijving van Sefewet vanuit eigen visie. Wel herken ik de beschrijving van Sefewet uit toekomstomschrijvingen uit andere bronnen. Uiteraard Nostradamus, ook van de Hopi indianen, de voorspellingen van de Maya's en diverse andere. De tijdslijnen zijn mogelijk te projecteren op de theorie van o.a. Jan Wicherink, en zijn theorie van de versnelling van de tijd en de bifurcatiepunten. De artikelen staan op zijn website.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '09
Ok, bedankt. Is er een reden waarom je het alleen voor persoonlijke voorspellingen gebruikt? En hoe feilloos is eigenlijk deze techniek?
sefewet
sefewet mei 11 '09
Origineel bericht van: NiMS
Nou waar ik benieuwd naar ben is of de zaken die je in je voorspelling hebt staan, ook al concreet ziet. Dus welke dingen die gebeurd zijn, heb je herkend in het volgende:

> De eerste fase was sinds dat de 2 manen 1 werden

Wat bedoel je hier mee? Welke 2 manen?

> de vierde fase komen de wezens helemaal hier en wie van nature geen mens is veranderd naar zijn/haar oorspronkelijke vorm.

Welke oorspronkelijke vorm? Wordt de engelmens in deze fase weer een engel?

> vijfde fase massa onderdrukking en paniek.

Onderdrukking van wie?

> zesde fase de nwo geleid door de antichrist, iedereen die hem niet steunt wilt hij dood hebben, want dan ook hij kan al zijn macht nog gebruiken op dat moment.

Wie is de anti-christ? En wat wordt hiermee bedoeld?


>Door de alfa techniek heb ik nog meer dingen gevonden en ook dingen die ik via die staat lichamelijk kan doen. ik ben dankbaar ervoor dat ik de kans had gekregen, qua gebeurtenissen om de alfa techniek te leren.

Welke dingen heb je gevonden? En wat kan je lichamelijk doen?


de twee manen, de astrale en deze maan werden 1. Lastig voor de rest uit te leggen, de manen waren ook voor een korte tijd allebei te zien eind 2007, ergens in november a december.

dat de engelmens weer engel wordt? ja dat is mogelijk zelfs.

onderdrukking van het gewone volk.

de anti christ, zoek de bijbel op daar kan je het vinden XD.

Wat ik lichamelijk kan doen, hetgene waar ik naar zocht alleen het lukt mij tijdelijk en ik moet toestemming krijgen van mijn leraar om het te doen.
Mijn ziel en lichaam worden totaal 1 met elkaar, alle kennis, wijsheden van vorige levens herinneringen komen naar boven en ook macht. Ik ga hier geen misbruik van maken en het kost ook veel van jezelf om dit op te roepen het is ook gebonden aan vage emoties.

hopelijk help je dit een beetje Nims
admin
admin mei 11 '09
Ik had dit mezelf aangeleerd om vervolgens de voorspellingen zelf te toetsen. En het is eng-nauwkeurig. Alsof je de krant van morgen kunt lezen. Ik pas het echter bewust weinig toe. Ik ben niet iemand die bij een spannend boek eerst het laatste hoofdstuk leest en daarna de rest. Ik lees lekker van blz naar blz en laat me verrassen door het verhaal. Maar soms is het wel grappig. Zoals de EK voetbal in 2004 9of was het het jaar 2000?). Ik voorspelde Griekenland als winnaar, niemand geloofde het....
admin
admin mei 11 '09
Volgens mij gaan er verscheidene soorten voorspellingen komen.
Alsook mensen die zich geroepen voelen, om dit te verspreiden.
Als mensen vertrouwen op hun eigen innerlijke bron, hun gids en hun mogendheid om mee met de stroom van het "goede" te gaan,
dan zijn voorspellingen niet meer nodig;
Beschermengel
Beschermengel mei 11 '09
Quote:
de tweede fase is dat men wezens beginnen te zien van andere dimensies (ook al bezig) derde fase (wie het wilt geloven mag, wie niet jammer dan) is wat er in het christendom genoemnd wordt de opname, de vierde fase komen de wezens helemaal hier en wie van nature geen mens is veranderd naar zijn/haar oorspronkelijke vorm


Heeft dit met ruimtewezens te maken? Lichtwezens?
Daar heb ik ervaringen mee,ze zeggen niets maar ik mag wel steeds mee in hun schip. De opname bedoel je daarmee de grote opname als er iets erg gebeurt en dat de mensen die gegroeit zijn opgenomen worden.
sefewet
sefewet mei 11 '09
Origineel bericht van: Beschermengel
Quote:
de tweede fase is dat men wezens beginnen te zien van andere dimensies (ook al bezig) derde fase (wie het wilt geloven mag, wie niet jammer dan) is wat er in het christendom genoemnd wordt de opname, de vierde fase komen de wezens helemaal hier en wie van nature geen mens is veranderd naar zijn/haar oorspronkelijke vorm


Heeft dit met ruimtewezens te maken? Lichtwezens?
Daar heb ik ervaringen mee,ze zeggen niets maar ik mag wel steeds mee in hun schip. De opname bedoel je daarmee de grote opname als er iets erg gebeurt en dat de mensen die gegroeit zijn opgenomen worden.


ook, maar ook wezens zoals elven, dwergen, feeën, meer engelen en demonen. maar ook dingen zoals trollen en kabouters en nog veel meer wezens (beetje teveel om op te noemen XD)

de grote opname is dat er mensenen ook van de sommige andere wezens, zowiezo kinderen van 12 jaar en eronder. Die gaan via zowel als sommige alien soorten als engelen worden ze naar de hemel getransporteerd. het enigste wat hiervan overblijf is kleding.

Er zijn nog genoeg die hier blijven dat heb meer dan 1 reden.
Sommigen hebben een taak die ze moeten vervullen hier om de aarde te helpen te redden en sommigen zullen hier blijven voor een les die ze traag leren, maar uiteindelijk leren en sommmigen blijven als een vorm van straf. Niet jezelf mee vergelijken dat je dingen fout doet ofzo, je doet wat je kan doen voor het goede en je moet van het goede echt houden en niet dat je goed doet om zo bijv in de hemel te komen.

dat is dus de derde fase van de opname, de tweede fase (staat ook ergens anders uitgebreid beschreven) is dat de doden die hier rond dwalen nog en geen rust kunnen vinden ook naar de hemel kunnen gaan en rust vinden.
De eerste fase is het spontane aantal stijgende doden in de wereld, niet vergelijken met er gaan zoveel mensen dood en worden zoveel geboren. Nee de aantal doden dat groter is dan dat er mensen geboren worden of misschien zelfs nog erger. (wat er onderhand bezig is).
Beschermengel
Beschermengel mei 11 '09

Oke ja ik snap het nu, ik ben daar zelf ook al een hele tijd mee bezig ( met de opname) ik heb hier ergens op de site daar een stukje over geschreven (ruimteschip)..en waar ik later achter kwam via vergelijkingen van zien en ervaren dat het ruimtewezen een lichtwezen was (is) Ashtar...en er zijn genoeg mensen op engelse site's die ook zulk soort ervaringen hebben gehad.

Er is me ook verteld door stem of ik engels wilde gaan leren ..waarschijnlijk dat ik dan meer informatie zou krijgen en ook op die engelse site's terecht kwam anders was ik er nooit achter gekomen.

Interresant! dit alles...bedankt in iedergeval!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '09
Origineel bericht van: sefewet

de grote opname is dat er mensenen ook van de sommige andere wezens, zowiezo kinderen van 12 jaar en eronder. Die gaan via zowel als sommige alien soorten als engelen worden ze naar de hemel getransporteerd. het enigste wat hiervan overblijf is kleding.

Dit klinkt meer alsof je het hebt over de tocht naar de 5e dimensie. Waarom gebruik jij hier de term "Hemel"? Waar staat de hemel, volgens jou voor?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Oke ja ik snap het nu, ik ben daar zelf ook al een hele tijd mee bezig ( met de opname) ik heb hier ergens op de site daar een stukje over geschreven (ruimteschip)


Is dat dit stukje?
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/26160/Ruimteschip.html#Post26160
Beschermengel
Beschermengel mei 11 '09

Ja inderdaad.. ik kon het niet zo snel vinden maar ik had volgens mij nog meer geschreven erover, ook over de lange man (Ashtar waar ik na lang zoeken achter kwam dat hij het moest zijn)
admin
admin mei 11 '09
Ik ga datgene wat je al geschreven hebt vanavond lezen, Beschermengel,
Gister zei ik nog, dat we een zeer verscheidene wereldbevolking hebben,
komende van "overal" en dat boeit me wel.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki