Wat is het ergste dat er kan gebeuren als jongeren op jouw werk weten dat je een fotolezing hebt gedaan? Wat heb je voor hen te verbergen?
Als hulpverlener (en dat geldt waarschijnlijk voor alle hulpverleners die met reclassering hebben te maken?)
Kun je maar tot een bepaalde hoogte een verbintenis aangaan..
Ik heb mijn IP adres te verbergen..
!!
Bovendien hoeven / mogen de jongeren mijn zwakke kanten niet te weten... jij wil ook niet in geuren en kleuren aan je schoonmoeder vertellen hoe goed haar dochter in bed is..
Sommige dingen houd je gewoon erg graag voor je, of is gepaster om voor je te houden.. !!
Jammer dat dat moet, en voor mij een reden om ander werk te zoeken. Als je twee verschillende levens moet lijden, vind ik dat je jezelf een beetje tekort doet.
Post jij de gehele dag posts op jouw werk?
Daarnaast post je nog vaak tot in de nacht door, je leest ALLE posts... is dit forum jouw werk ofzo?
Ik geef wat ik wil en kan geven binnen de kaders waarmee ik werk..
Dat is net voldoende voor zeer beginnende spirituele groei.. zoals handoplegging leren, leren ademen, boekjes aandragen, ontspanningslesjes geven, intuïtief schilderen, goede gesprekken voeren met die jong en vanuit daar een stuk begeleiding naar een stukje ik, die zij nooit van zichzelf hadden gezien (Ik heb PRACHTIG werk)
NEE, dat geef ik niet op !!!...
Elke baan heeft zijn kaders!!
Dat zal op jouw werk ook zo zijn..
Jij zal niet met ELKE collega delen dat jij op een forum zit te posten ....
(ik ben trouwens nu benieuwd wat voor werk jij doet?)
Ik ben van mening dat zij er gewoon nog niet klaar voor zijn om hun spiritualiteit open en bloot te leven en te beleven.
Dan maar kortzichtig van mij...
Ieder, maar dan ook IEDER mens gaat op zijn of haar eigen tempo..
Misschien vind jij jezelf wel 'verder of hoger' staan dan de ander.. Ik weet het niet..
Ik weet wel dat ik me 100% gelijkwaardig voel aan jou..
En dat helemaal in mijn eigen tempo..
Iedereen is hier met een ander doel..
Het heeft in mijn ogen ook helemaal niets met gunnen te maken, maar wel met een bepaalde visie die ik wil uitdragen.
Er zijn genoeg andere plekken waar mensen voor 10 euro een reading kunnen aanvragen en er hardstikke gelukkig mee zijn. Van mij mogen ze. Ik gun ze al het geluk van de wereld.
Terwijl het hier gratis kan.. Nee, je gunt deze schuwere mensen, die nog niet klaar zijn om publiekelijk te posten NIET al het geluk van de wereld... zij moeten immers betalen ??
Maar dat is mijn mening.. (zo voorkom ik dat je jezelf aangevallen voelt)
Ik vraag tenslotte niet of jij jouw foto openbaar wilt maken.
Dus vraag ik niet aan jou de regel te veranderen..
waarom ik uit principes tegen privé readings ben.
Principes remmen innerlijke groei...
Principe is gewoon een halsstarrig standpunt innemen..
Een mening verkondigen waar men niet van af wil wijken, zonder een goede reden aan te kunnen geven..
MAAR,we zijn bezig met topicvervuiling..
Liefs van Heidel..