Loading...
nl

Gidskeuze

Emuca
Emuca mei 10 '09
Ik zat vandaag in de trein... denkend.. en toen bedacht ik dit topic... En ik ben heel benieuwd wat jullie vinden...

Stel, je mag in een volgend leven je gids/beschermengel kiezen. Zou jij dan bewust kiezen voor een ziel die je kent? Bijvoorbeeld iemand uit je directe omgeving... of misschien wel iemand van dit forum waarbij je denkt: je, dat zou iemand zijn die me goed zou kunnen begeleiden? Of zou je echt een persoon willen die je niet kent?
En dan ook omgekeerd... Wat zou jij doen als je een gids/beschermengel was die zijn/haar beschermelingen mocht kiezen.. Wat zou jij doen? Ik ben benieuwd.
Delen:
Eruan
Eruan mei 10 '09
Eigenlijk zou ik zelf iedereen wel willen beschermen want elk mens is bijzonder en verdient hulp.
Om zelf een gids te kiezen lijkt me moeilijk, ik zou echt niet weten wie eigenlijk. Ik weet zowieso niet wie mijn gids is, dus vind het moeilijk om te verzinnen hoe ik het zou willen zien... wink
Richie Richard
Richie Richard mei 10 '09
Ik zal wel iemand nemen, die ik goed ken, die weet wat mijn achtergrond is. Zodat het lekker soepel zal verlopen. En daarbij heb ik nu dan al mijn keuze gemaakt wink

En als ik gekozen zal worden.. Zal ik me eigenlijk wel vereerd voelen. Maar, mij maakt het niet uit. Waar hulp nodig is, kom ik.
Emuca
Emuca mei 10 '09
Het feit dat iemand me als gids zou willen hebben vind ik al heel bijzonder. Ik zal iedereen aannemen waarvan ik denk dat ik hem of haar kan helpen.
Natalie1986
Natalie1986 mei 11 '09
Ik zal niet iemand kiezen die perse in dit leven heeft geleefd. Misschien zijn er wezens in het hiernamaals die mij veeeeeeeeel beter kennen wat uiteraard ook zal zijn.
Mijn gids en engelen bijvoorbeeld.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki