Loading...
nl

House M.D. tv serie

admin
admin mei 10 '09
Ik vind hem ook super, kgeloof alleen niet dat ik hem als arts naast mijn bedje zou willen hebben..
Delen:
Helma
Helma mei 10 '09
Maar.... het is wel een ontzettend lekker ding! Maar soms, in bepaalde scenes, vind ik zijn ogen wel héél erg blauw: zou dat geshopt worden, of zou hij lenzen dragen? Het is op sociaal vlak wel een enorme hork hoor, dat wel. Ik zou graag zien dat hij eens zou breken, en iets menselijker zou worden. Niet dat ik anderen een breekpunt gun, maar hij heeft vaak het inlevingsvermogen van een broodrooster!
admin
admin mei 10 '09
Lol Broodrooster.....
Helma
Helma mei 10 '09
...ik zit te wachten op de eerste zoen...
Ze gaan uit eten samen (ik weet haar naam even niet), ik ben benieuwd of dat eindigt in een drama of in een grenzeloze vrijpartij... laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '09
Je bedoelt house en Dr. Lisa Cuddy of Dr. Allison Cameron?
Helma
Helma mei 10 '09
Cameron!

House stond donderdagavond aan haar voordeur en smeekte of ze terug wilde komen in het team: zij wil wel terugkomen, op één voorwaarde: dat ze samen uit eten gaan! hij heeft toegezegd, maar ik vind het altijd zo grappig dat hij dan zijn hoofd zo schuin wegdraait en dan zie je hem denken: hoe kom ik daar nou weer onderuit...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '09
Haha, ja dat is een leuk gedeelte in de serie. Is alweer een tijd geleden dat dit is uitgezonden. Het wordt nog allemaal een stuk beter laugh.
Eruan
Eruan mei 10 '09
House vind ik echt geweldig! Die droogheid van hem! Prachtig laugh.
Helaas heb ik 's avonds weinig tijd om te kijken, maar wanneer ik een dag vrij heb, kijk ik graag gemiste afleveringen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki