Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

gast
gast mei 16 '09
Origineel bericht van: Lena10
hans ik kan er lang na kijken na al die tekeningen,en ja wat een verschillen..
heel erg mooi weergegeven ik was zo benieuwd... crazy
ga hem zeker een mooi plekje geven.
dank je wel...

Hij heeft toch al een mooi plekje; in je hart wink
Lena
Lena mei 16 '09
je kent me toch laugh
dat hart was ik al weer vergeten....
Lena
Lena mei 16 '09
zit nu weer teveel in het hoofd.. crazy
admin
admin mei 16 '09
Quote:
Bart, laat jouw gevoel niet van anderen afhangen. In mijn ontwikkeling is dit belangrijk gebleken.

Zeker niet Hemelwandelaar .. ik neem wel de informatie mee die al geschreven staat, maar baseer hier niet louter mijn mening op.. probeer deze te verbinden met de zaken in mezelf die kloppen of naar mijn mening niet kloppen ..

Kom ik over bij jou alsof ik teveel naar de mening van een ander luister en daar mijn oordeel op baseer?
Lena
Lena mei 16 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Ik vind het heel erg bijzonder dat Hans dit zo kan zien. Het is Juliens bevinding dat dit een Engelmens is. Daar is niets mis mee...

Mijn eigen: ik ben ik. En daar verandert een engelmens-bevinding niets aan.

ik ben ik. En daar verandert een engelmens-bevinding niets aan.

en zo is dat wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 16 '09
Origineel bericht van: Bart

Kom ik over bij jou alsof ik teveel naar de mening van een ander luister en daar mijn oordeel op baseer?

Ik heb daar geen mening over. Komt mede omdat ik erg druk ben met dingen die nu compleet mijn aandacht opeisen, anders dan het foru.. Was ik een maand geleden erg op de hoogte over het forum, lees ik nu bij flarden. Ik ben een erg gevoels-mens. Ben blij met jouw bijdrage en zou het jammer hebben gevonden als je idd dit forum had verlaten. Dank je voor dat je hier nog bent...

Groeten Paulette.
admin
admin mei 16 '09
Dank Paulette smileBen ook blij dat ik hier nog ben !
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 16 '09
Ik vind het heel erg bijzonder dat Hans dit zo kan zien. Het is Juliens bevinding dat dit een Engelmens is. Daar is niets mis mee...

en zo is dat wink

Soms wordt ik er simpel van zoveel nadruk het krijgt. Ik ben ik, en wat ben ik? Maakt mij iets meer dan iemand anders?: NEE
Lena
Lena mei 16 '09
nadruk?

je onderschrift verteld het toch?

Ik ben. Ben hemelwandelaar Ben boodschapper van het licht.
Ik breng je het vermogen om door tijd en ruimte te reizen
Richie Richard
Richie Richard mei 16 '09
Klopt, vaak weet je niet eens dat je er één bent. Waarom zou je dan nu, plots anders zijn of beter zijn nu dat je het weet? =
Het is, van uit mijn standpunt, gewoon een benaming. Net zo zeer als dat we een deur, een deur noemen. En vervolgens een deurtje van een kast een kastdeur noemen. Is gewoon precies het zelfde. Het is gewoon een subcategorie van een deur. Net zo min dat engelmens een subcategorie van het categorie mens is.

En om het helemaal af te maken, denk ik, dat er nauwelijks verschil is tussen Mens en Engelmens. Meer ervaringen? Blijkbaar, maar die kan een mens uiteindelijk ook krijgen. Een specifiekere doel? Ja zeker, maar een mens kan ook een specifiekere doel krijgen.

Mooie tekeningen Hans, Zou je mij ook eens kunnen 'lezen' =D??

Groetjes Aelita
admin
admin mei 16 '09

en zo is dat wink

Soms wordt ik er simpel van zoveel nadruk het krijgt. Ik ben ik, en wat ben ik? Maakt mij iets meer dan iemand anders?: NEE

"maakt het mij meer dan iemand anders..?"
Waarom stel je die vraag aan jezelf?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '09
Origineel bericht van: Bart

Zo kom je op mij in ieder geval niet over. Ik heb het idee dat je heel goed weet wat je wilt. Je bent alleen op zoek naar richtingaanwijzers wink.
admin
admin mei 16 '09
Weet wat ik wil, en een mening baseer ik echt op een eigen oordeel .. zou wat zijn als je dat niet zou doen .. dan ging je mee met elke wind die er waaide, denk dat ik al lang weg was gewaaid tongue
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 17 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

en zo is dat wink

"maakt het mij meer dan iemand anders..?"
Waarom stel je die vraag aan jezelf?

Eigenlijk stel ik geen vraag. Misschien meer aan diegene die het willen lezen. Ik ben nl wat teleurgesteld in de discussie die hiermee gepaard gaat. Engelmens/geem engelmens. Wat voor mij belangrijk is is dat wij met zijn allen doen wat wij kunnen doen. Samenwerken. Gebruikmakend van ieder zijn mogelijkheden.
admin
admin mei 17 '09
hans ik kan er lang na kijken na al die tekeningen,en ja wat een verschillen..
heel erg mooi weergegeven ik was zo benieuwd... crazy
ga hem zeker een mooi plekje geven.
dank je wel...

Graag gedaan!
admin
admin mei 17 '09
Origineel bericht van: gast
Haha, die van Bart lijkt wel op Jupiter laugh

en wat is die van mij? tongue
Hoogwardig en veel potentieel. Ik moet daar verder over nadenken.
admin
admin mei 17 '09

Eigenlijk stel ik geen vraag. Misschien meer aan diegene die het willen lezen. Ik ben nl wat teleurgesteld in de discussie die hiermee gepaard gaat. Engelmens/geem engelmens. Wat voor mij belangrijk is is dat wij met zijn allen doen wat wij kunnen doen. Samenwerken. Gebruikmakend van ieder zijn mogelijkheden.

Ja, ik voelde dat er een soort boodschap in zat, maar ik wist niet dat de rede teleurstelling was.
Het is namelijk zo dat 'De bron' iemand naar Merudi brengt op het juiste moment, op deze open plek, voor verschillende redenen.
En de samenwerking is er al.
Tevredenheid kan meer zien dan teleurstelling kan.

Liefs,
Bellefleur
Beschermengel
Beschermengel mei 17 '09

Ik heb me vanmorgen geconcentreerd op het voorwerp van mijn hart, ik visualiseerde dus mijn hart...gelijk daarna zag ik een hand uit een mist komen met een prachtig kristal wat me aangerijkt werd..tot 2x toe! ik heb het in gedachten aangenomen en ik denk dat het de bedoeling is om er mee te gaan werken, ik heb toevallig zo'n kristal!.. ( maar het staat er alleen maar en doe er niet echt veel mee )..het is langwerpig en heeft een punt, ik heb er als het goed is ergens op mijn pc een foto van ik zal hem opzoeken en hier plaatsen. Ik vondt het in iedergeval een mooie ervaring en wilde het met jullie delen.
Beschermengel
Beschermengel mei 17 '09

Deze steen....

admin
admin mei 17 '09
Bergkristal, misschien zelfs een meesterkristal.
Gaaf!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske