Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

admin
admin mei 16 '09
Nee, bij het tekenen heb ik goed voor ogen wat ik eerder gezien heb. Verder is gewoon mijn ervaring met pastelkrijt voldoende omhet goed te kunnen overbrengen op papier. Ik ben niet in trance, of in meditatie bij het uitwerken in pastel.
Cialara
Cialara mei 16 '09
Oh Hans, ze zijn werkelijk prachtig! En weer allemaal anders, het lijkt wel of er niet 1 hetzelfde is. Heel mooi.
gast
gast mei 16 '09
Ja dat is waar Hans. Het zal Neptunus of Saturnus moeten zijn ipv Jupiter.
admin
admin mei 16 '09
Hey Hans,

Heel erg mooi smileBedankt, ben er blij mee. Ze zien er allemaal bijzonder uit. Het lijkt inderdaad op de planeet Saturnus, gast ;-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '09
Toch vind ik het heel opvallend dat geen voorwerp gelijk aan elkaar is. Ik ben benieuwd of er wel gelijke voorwerpen bestaan smile.
admin
admin mei 16 '09
Ja, Bart, net Staurnus, De drie hoofdringen, met de scheiding van Cassini en de scheiding van Encke.
admin
admin mei 16 '09
Inderdaad. Kun je misschien nog wat meer vertellen over de uitleg?
admin
admin mei 16 '09
Bij jou staat die bol centraal; dat is een stalen kogel, glimmend. Een sterke basis. En ijzer/metaal is een van de niveau's van de engelenhierarchie.

De ringen geven een soort groei aan.

De kleur blauw wijst dat je mogelijk op het gebied van de communiatie / media over talenten beschikt.

In tegenstelling tot de ring die bij NiMS zichtbaar is, zijn de ringen bij jou sterk en stabiel.

Drie ringen gaat over het getal drie, de goddelijke drie-eenheid.
admin
admin mei 16 '09
Mooie uitleg. Dat moet inderdaad op het gebied van de communicatie zijn. De goddelijke drie-eenheid: hoe staat dat in verhouding met deze tekening/uitleg?
admin
admin mei 16 '09
Origineel bericht van: Bart
Mooie uitleg. De goddelijke drie-eenheid: hoe staat dat in verhouding met deze tekening/uitleg?
Het is puur uit het feit dat het drie ringen zijn. En de betekenis van '3'.
admin
admin mei 16 '09
Okay Hans, ga het eens verder uitdiepen. Nogmaals bedankt, super smile
Begrip
Begrip mei 16 '09
wauw, bednakt hans, hihi, kvint em ehct tof!! kzal hem ook uitdrukken, als je rond mijn voorwerp dingen wete te vertellen meot je het maar zeggen, ikzelf zie er niet direct een symboliek in

x
ilse
Lena
Lena mei 16 '09
Okay Hans, ga het eens verder uitdiepen. Nogmaals bedankt, super smile

hoe ga je dit doen bart, ik weet nog niet hoe je dit aan kunt pakken...
Lena
Lena mei 16 '09
hans ik kan er lang na kijken na al die tekeningen,en ja wat een verschillen..
heel erg mooi weergegeven ik was zo benieuwd... crazy
ga hem zeker een mooi plekje geven.
dank je wel...
Lena
Lena mei 16 '09
Origineel bericht van: gast
Haha, die van Bart lijkt wel op Jupiter laugh

en wat is die van mij? tongue
admin
admin mei 16 '09
Weet ik ook nog niet Lena, was in ieder geval aan het kijken naar de 3-eenheid. Ben, net zoals anderen van mening dat deze "symbolen" een nieuwe manier van kijken is naar het spirituele niveau van de mens. Zoals een soort van aura-lezen. Alleen deze symbolen openen een nieuwe weg. Het zijn wijsheden van diverse vormen van kennis. Zoals de uitleg die Hans bij mijn tekening heeft gegeven (staal, blauw, communicatie) komt overeen met hoe ik ben. Maar dan op een dieper niveau dan de meer "algemene" uitleg dan de aura-kleuren die meerdere kanten op kunnen. Die kloppen wel voor een deel, maar je vult het verder toch zelf in/aan. Ik vind deze uitleg in samenhang met het "spirituele niveau" standvastiger en in een steviger kader. Meer onwrikbaar en rechtstreekser op de persoon.
Lena
Lena mei 16 '09
ja op deze manier kunnen lezen is heel bijzonder
symbolen...die een nieuwe weg openen
rechtstreeks op jou van toepassing
maar weet nog niet hoe ik die symbolen moet zien crazy
admin
admin mei 16 '09
Er staat al een heel groot deel van de uitleg aan het begin van dit onderwerp en hier tussen de regels door .. maar ik neem aan dat Hans jou nog meer vertelt over jouw tekening smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 16 '09
Ik vind het heel erg bijzonder dat Hans dit zo kan zien. Het is Juliens bevinding dat dit een Engelmens is. Daar is niets mis mee...

Mijn eigen: ik ben ik. En daar verandert een engelmens-bevinding niets aan.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 16 '09
Er staat al een heel groot deel van de uitleg aan het begin van dit onderwerp en hier tussen de regels door .. maar ik neem aan dat Hans jou nog meer vertelt over jouw tekening smile

Bart, laat jouw gevoel niet van anderen afhangen. In mijn ontwikkeling is dit belangrijk gebleken.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420