Origineel bericht van: liesanne
Origineel bericht van: Hans
Volgens Julien is het voorwerp bij het hart hét kenmerk voor de engelmens. Zelf vind ik de andere twee aspecten ook wezenlijk ter identificatie. En ik heb gezien dat er mensen zijn met dat voorwerp bij het hart, maar zonder de extra dimensie in het hoofd of de vleugels.
Ik hanteer nu Julien's definitie voor engelmens, dus alleen het voorwerp bij het hart.
Ik hanteer nu Julien's definitie voor engelmens, dus alleen het voorwerp bij het hart.
Aan jou dan de vraag Julien, waarom is het voorwerp hét kenmerk?
Leuk dat je het vraagt, want ook ik wilde het nog even extra toelichten. Het is inderdaad zo gegaan als Hans zei. Hij had mij gescanned en ontdekte de dingen die hij bij mij zag. Ik had geen enkel idee waarom dit bij mij afweek dan bij andere mensen die hij scande en ik vroeg me af waar dat voorwerp bij mijn hart voor staat. Ik heb dat daarom ook aan boven nagevraagd en kreeg toen direct het antwoord "Dit is het kenmerk van de engelmens". Die andere voorwerpen en extra eigenschappen hebben meer te maken met het soort engelmens en zijn meer hulpmiddelen. Het enige echte kenmerk dat ALLE engelmensen hebben, is het voorwerp bij het hart. Hierbij maakt het dus wel uit, van welk soort materiaal dit voorwerp is, voor het soort engel.