Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '09
Origineel bericht van: liesanne
Origineel bericht van: Hans
Volgens Julien is het voorwerp bij het hart hét kenmerk voor de engelmens. Zelf vind ik de andere twee aspecten ook wezenlijk ter identificatie. En ik heb gezien dat er mensen zijn met dat voorwerp bij het hart, maar zonder de extra dimensie in het hoofd of de vleugels.
Ik hanteer nu Julien's definitie voor engelmens, dus alleen het voorwerp bij het hart.

Aan jou dan de vraag Julien, waarom is het voorwerp hét kenmerk?

Leuk dat je het vraagt, want ook ik wilde het nog even extra toelichten. Het is inderdaad zo gegaan als Hans zei. Hij had mij gescanned en ontdekte de dingen die hij bij mij zag. Ik had geen enkel idee waarom dit bij mij afweek dan bij andere mensen die hij scande en ik vroeg me af waar dat voorwerp bij mijn hart voor staat. Ik heb dat daarom ook aan boven nagevraagd en kreeg toen direct het antwoord "Dit is het kenmerk van de engelmens". Die andere voorwerpen en extra eigenschappen hebben meer te maken met het soort engelmens en zijn meer hulpmiddelen. Het enige echte kenmerk dat ALLE engelmensen hebben, is het voorwerp bij het hart. Hierbij maakt het dus wel uit, van welk soort materiaal dit voorwerp is, voor het soort engel.
Natalie1986
Natalie1986 mei 13 '09
Maar op zich komt het toch weer allemaal op hetzelfde neer? Je werkt mee aan de vooruitgang naar de nieuwetijd.
of is de ene engelmens weer goed voor de communicatie en de ander weer voor het uiten?
ik noem maar wat.
JulienMoorrees
Ja, iedereen heeft zo weer zijn eigen-aardigheden wink.
gast
gast mei 13 '09
Je bent al een aardig team aan het samenstellen Nims. Ben benieuwd wie je tegenstander is wink
JulienMoorrees
Ik doe niets lieve Sylvia winkdat wordt allemaal voor mij geregeld. Wanneer kom jij in het doel staan wink?
gast
gast mei 13 '09
Haha, en als ik nou net alles doorlaat wink
JulienMoorrees
Ik zei toch niet dat je in ons doel mocht staan tongue.
gast
gast mei 13 '09
Haha, nou dan zal ik maar vast mijn borst nat maken als ik jou was wink
Richie Richard
Richie Richard mei 13 '09
Ik had eigenlijk niet verwacht dat er hier zo veel engelmensen rond zouden wandelen.. Of komt dit omdat dit eigenlijk een centrale punt is waar alle mensen met paranormale gaves e.d. bij een komen? Of tenminste.. De interesse er naar..

Maar toch vind ik de antwoord van NiMS aan een zwak draadje hangen. Hét kenmerk van een engelmens. Ik zelf heb nooit contact gehad met hier boven. En ik zal ook niet weten hoe.. Zijn er meer mensen hier aanwezig die dit kunnen, zo ja. Zal je het dan ook even kunnen vragen? No offence NiMS, maar ik ben eenmaal een persoon die niet akkoord gaat met 1 bevestiging. Pas als het vaak bevestigd wordt, heb je mij te pakken.
liesanne
liesanne mei 14 '09
Origineel bericht van: NiMS
.....en ik vroeg me af waar dat voorwerp bij mijn hart voor staat. Ik heb dat daarom ook aan boven nagevraagd en kreeg toen direct het antwoord "Dit is het kenmerk van de engelmens". Die andere voorwerpen en extra eigenschappen hebben meer te maken met het soort engelmens en zijn meer hulpmiddelen. Het enige echte kenmerk dat ALLE engelmensen hebben, is het voorwerp bij het hart. Hierbij maakt het dus wel uit, van welk soort materiaal dit voorwerp is, voor het soort engel.

Aan wie of wat vraag je dat dan en hoe komt zo'n antwoord tot jou?
Emuca
Emuca mei 14 '09
Maar hebben alle engelmensen dan ook die diepte in hun hoofd, die Hans bij sommige heeft gezien? En vleugels?
admin
admin mei 14 '09
Ik zal het vast verklappen.

Nee, die diepte in het hoofd en vleugels zijn er niet bij alle mensen met een voorwerp.
liesanne
liesanne mei 14 '09
Waar ik ook nog wel benieuwd naar ben: zijn er ook mensen die zich hebben laten scannen maar bij wie geen 'voorwerp' is waargenomen?
Aan jullie de vraag: hoe is dat voor jou?
admin
admin mei 14 '09
Ja, er zijn er ook waar ik niets gezien heb. Meerdere personen zelfs. Maar dat zijn wel degelijk sensitieve personen met veel kwaliteiten en talenten. Voor mij is iedereen gelijkwaardig. Uiteindelijk zijn we allemaal mens.
Ik kan alleen maar zeggen wat ik zie en geef daarop een eerlijk antwoord.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 14 '09
Origineel bericht van: liesanne

Aan wie of wat vraag je dat dan en hoe komt zo'n antwoord tot jou?

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/7_5_denken%20alles%20te%20weten.htm

De Engelmens is verbonden met de bron en haalt hier ook haar kennis vandaan. Dit heeft tot gevolg dat de Engelmens alle kennis in huis heeft. Het grote probleem hiervan is wel, dat de Engelmens geen idee heeft waar te zoeken in deze grote bron van kennis. Ze heeft bepaalde aanwijzingen nodig waar ze moet beginnen met zoeken. Een simpele vraag of opmerkingen van iemand, is een mooie ingang naar een zoektocht in de bron.
Emuca
Emuca mei 14 '09
Maar wat voor een belang hebben die kenmerken dan, vraag ik me zo af.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '09
Het is belangrijk dat je die kenmerken gebruikt. Je gaves dus gebruikt.
Islandlady
Islandlady mei 15 '09
Wow.. Heb alles gelezen en ben best wel onder de indruk. Zoals eigenlijk over alle onderwerpen hier.
Ja ik geloof dat het zo moest zijn dat ik hier 'geland' ben.
Niet vanwege speciale gaven maar vanwege het geloven in de dingen die ik voel.
Ben nog steeds niet mijzelf maar komt langzaam aan wel goed. Zeker met behulp van Merudi!

@ Hans.. wil je mij ook een keer screenen?

Liefs
Islandlady aka Bea
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 15 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Ja ik geloof dat het zo moest zijn dat ik hier 'geland' ben.

Dat is mooi dat je dit bovenstaande zegt. Zo is het met een (groot) aantal van ons gegaan. En natuurlijk proberen we je, waar het kan te steunen, om jezelf weer in je kracht te zetten.

Komt goed!
admin
admin mei 15 '09
Origineel bericht van: Islandlady

@ Hans.. wil je mij ook een keer screenen?

OK, Bea, doe ik vanavond. Krijg je meteen het resultaat via een persoonlijk berichtje.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420