Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

gast
gast mei 12 '09
Vergeet niet dat niet iedereen de behoefte heeft zich engelmens te noemen, of zich te laten scanen.
Ik zou zeggen; behandel iedereen zoals jij ook behandeld wil worden en niet anders omdat ze iets anders zouden zijn.
admin
admin mei 12 '09
Het is inderdaad een naam gast, ieder heeft zijn eigen bewustzijn .. dus waarom inderdaad "anders".
gast
gast mei 12 '09
Juist, het gaat er niet om wat iemand is (in naam) maar om wat ie doet.
admin
admin mei 12 '09
Zo is het ook, gast smile
Heidelroos
Heidelroos mei 12 '09
Origineel bericht van: Bart
Het was ook uit nieuwsgierigheid Heidel ;-)

Ik had me vergist.. ik dacht dat Hans Bollen las ahahaha..
Dus had ik er eentje aangevraagd.. bleek dit dus om te kijken of je een Engelenmensch bent..

Nou euhm..
Daar ben ik al over uit..
zie de topic Engelenmenschen op zoek naar verlichting, waar ik het volgende o.a heb geplaatst:

admin
admin mei 12 '09
Wat moet ik met dit bericht Heidel, vind het een beetje raar overkomen, of lees ik het verkeerd?
Heidelroos
Heidelroos mei 12 '09
Je leest het niet verkeerd, misschien begrijp je het beter als je het topic leest.. Engelenmenschen op zoek naar verlichting... smile
Begrip
Begrip mei 12 '09
nja, wij moeten er niks, gwn hiedelroosje die haar hart lucht, wat je ervan gelooft ligt volleidg in jou ahdnjes hé winkdat meot je voor jezelf uitmaken, drm gaan we ook op zoek in ons leven, en of je nu engelmens bent, engel, of een zeer jong zieltje, wat maakt het uit? we zijn allemaal gelijk, en stel nu dat engelmensen dat ubergvoel soms hebben, voor hun is het ook een gevoel en gevoelens meot je laten stromen niet opkroppen of verbergen, dus als ze hun zo voelen laat het hun dna voelen, snap je? laat iedereen gewoon doen, hoe gefrustreert je er ook van wordt, het is gwn een groot leerplan om tot je ware jezelf te komen

xxx
ilse
admin
admin mei 12 '09
Ik heb het onderwerp gelezen Heidel, dank voor het attenderen.
Begrip
Begrip mei 12 '09
wij hebben hier inhoudelijk misschien niets ana bart, maar op deze manier heeft heidelroosje ook een haar hart gelucht, het komt idd een beetje dramatisch over maar ze zget ook maar wat ze voelt hoewle het naar overkomt maar ah laat het waaien

x ilse
Heidelroos
Heidelroos mei 12 '09
Hart luchten doe ik wel op een andere manier smile
Wat ik schrijf is gevaarlijk op een Engelen forum..

(Misschien vandaar alle tegenreacties)
Ik heb enkel een vraagteken..

Dramatisch vind ik bijna iedereen hier winkinclusief ikke..
Dus dat is gewoon, normaal en menselijk..
Begrip
Begrip mei 12 '09
bwa, niet aller veralgemenen, en een engelenforum zou ik het nu ook weer niet noemen, binnen die zogenaamde "engelen" bestata er ook weer diversiteit, iedereen is gwn uniek
Heidelroos
Heidelroos mei 12 '09
Ik ben twee dezelfde meningen aan het verkondigen dus ik blijf verder hier weg smileanders wordt het verwarrend..
Lena
Lena mei 12 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Hart luchten doe ik wel op een andere manier smile
Wat ik schrijf is gevaarlijk op een Engelen forum..

(Misschien vandaar alle tegenreacties)
Ik heb enkel een vraagteken..

Dramatisch vind ik bijna iedereen hier winkinclusief ikke..
Dus dat is gewoon, normaal en menselijk..

nee hoor wees lekker jij!
vraagtekens wie heeft ze niet?
en niet gevaarlijk toch?
gast
gast mei 12 '09
Haha, en wat als ze er straks achter komen dat dat voorwerp bij je hart nu helemaal niet zo "positief" is. Wil iedereen er dan weer van af of wordt het alsnog ontkent? Ben benieuwd wink
Lena
Lena mei 12 '09
volg je gevoel zou ik zeggen smile
liesanne
liesanne mei 13 '09
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Ilse
dragen enkel engelmensen voorwerepnbij zich? indien ja of nee haha laughhoe komt dit?
Goeie vraag. Geen idee.

Mag ik vragen, Hans: hoe weet je dan dat het om engelmensen gaat?
Wist jij van het bestaan van engelmensen af voordat je op Merudi kwam? Ik heb zelf vele malen geprobeerd informatie te vinden over de engelmens maar heb niets kunnen vinden elders.
admin
admin mei 13 '09
Het is omgekeerd gegaan. Julien vroeg me om hem eens te scannen via reiki. Er waren drie dingen die ik hierbij ontdekte bij hem: een voorwerp bij het hart, een extra dimensie in het hoofd en de aanwezigheid van vleugels.
Volgens Julien is het voorwerp bij het hart hét kenmerk voor de engelmens. Zelf vind ik de andere twee aspecten ook wezenlijk ter identificatie. En ik heb gezien dat er mensen zijn met dat voorwerp bij het hart, maar zonder de extra dimensie in het hoofd of de vleugels.
Ik hanteer nu Julien's definitie voor engelmens, dus alleen het voorwerp bij het hart.
Cialara
Cialara mei 13 '09
Het zou ook een beetje lastig worden als we ook nog moeten gaan onderverdelen in wel of niet met vleugels, wel of geen dimensie in het hoofd, wel of geen koekje in gedachten.... ha ha.
Een voorwerp bij het hart is al interessant genoeg.
Vraag me nog steeds af wat die voorwerpen zouden betekenen...
Maar ik vind ze wel mooi om te zien zoals jij ze getekend hebt.

Maar wel of geen engelmens, ik zie geen verschil hoor, bij mij moet ook de toilet schoongemaakt worden, net als bij ieder ander wink
liesanne
liesanne mei 13 '09
Origineel bericht van: Hans
Volgens Julien is het voorwerp bij het hart hét kenmerk voor de engelmens. Zelf vind ik de andere twee aspecten ook wezenlijk ter identificatie. En ik heb gezien dat er mensen zijn met dat voorwerp bij het hart, maar zonder de extra dimensie in het hoofd of de vleugels.
Ik hanteer nu Julien's definitie voor engelmens, dus alleen het voorwerp bij het hart.

Aan jou dan de vraag Julien, waarom is het voorwerp hét kenmerk?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420