Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

Emuca
Emuca mei 10 '09
Een hele verzameling. Heel cool!

Ik blijf ook nieuwsgierig. Wel een goede ingeving, Jorine. Engel van het hart. Klinkt logisch. Met mijn voorwerp zou ik mezelf niet zo snel ergens in kunnen delen. tongue
admin
admin mei 10 '09
Jorine, De voorwerpen zijn niet van mij, maar van jullie. Ik maak slechts de foto ervan....

Bij jou is het een bol van een soort gas. Ben benieuwd wat er onder zit. Komt nog wel. Groen is idd de kleur van de hartchakra.

Ja, ik zal van de volgende mensen ook tekeningen maken en uploaden. Er zijn er weer bijgekomen!
Cialara
Cialara mei 10 '09
Leuk leuk. Ben ook heel benieuwd naar de "nieuwelingen" (ha ha, ik weet het zelf nog maar 2 weken...)

Maar wat moet ik me nou voorstellen bij gas...? Misschien zit er wel niets onder en is gas lekker vluchtig, zo vluchtig als dit leven. Of is het heel flexibel, kan zich in alle vormen veranderen. Hoe weet je nou of er nog iets onder zit?
admin
admin mei 10 '09
Ik kan, als je dat goed vindt, eens onder de oppervlakte kijken. heb dat eerder gedaan bij zo een voorwerp. Zal je dan vertellen of er iets tastbaars onder zit, of niet.
Cialara
Cialara mei 10 '09
Nou, doe maar, ben toch nieuwsgierig genoeg om het te willen weten, ook al kan ik er misschien niets mee. Ben benieuwd hoe ver je komt.
Maar krijg je het nu niet veel te druk met al die aanvragen? Oh en je mag kijken wanneer je wil hoor, ik merk het wel. Ik voel namelijk een soort warmte als je er "bent" over mijn schouders gaan. Dat heb ik de eerste keer in ieder geval gehad. had het gevoel dat je 2 keer bent langsgeweest op de zelfde avond. Rond half 7 en rond half 9 geloof ik. Maar als het niet zo is... het was een gevoel.
admin
admin mei 10 '09
Klopt. Jorine. Als ik contact leg merken de mensen dat. Soms wordt aan een hoofd getrokken, dan weer een flits. ja ik kom niet ongemerkt langs.... smile
Als ik tijd heb kijk ik even. ik denk morgenavond, als morgen geen gekke dingen gebeuren in deze wereld (ik bedoel de aankondiging van jomanda, dat morgen iets gaat komen)
Cialara
Cialara mei 10 '09
Oké, nou we zien dan wel morgen. Kan best dat er iets gebeurt voor Jomanda, maar ik ga gewoon lekker m'n ding doen morgen, lekker weer eens een normale week om even op de aarde te landen zeg maar wink
Begrip
Begrip mei 12 '09
dragen enkel engelmensen voorwerepnbij zich? indien ja of nee haha laughhoe komt dit?
admin
admin mei 12 '09
Weer een andere vraag, maar natuurlijk nadat Ilse haar vraag is beantwoordt smile
Hans .. de tekeningen van de andere merudianen die nog in de planning staan, komen die, wanneer je tijd hebt, ook hier te staan?

admin
admin mei 12 '09
Origineel bericht van: Ilse
dragen enkel engelmensen voorwerepnbij zich? indien ja of nee haha laughhoe komt dit?
Goeie vraag. Geen idee.
admin
admin mei 12 '09
Origineel bericht van: Bart
Weer een andere vraag, maar natuurlijk nadat Ilse haar vraag is beantwoordt smile
Hans .. de tekeningen van de andere merudianen die nog in de planning staan, komen die, wanneer je tijd hebt, ook hier te staan?
Ik denk a.s. zaterdag, 16 mei.
Cialara
Cialara mei 12 '09
Hoeveel "nieuwe" heb je gevonden dan?
admin
admin mei 12 '09
Vier nieuwe! smile
Nou ja, nieuwe, ze waren het al. Alleen heb ik ze nu geidentificeerd. Allemaal weer heel verschillend. Ik popel om ze uit te tekenen. Ze zijn alle vier prachtig!
Cialara
Cialara mei 12 '09
Oh leuk zeg, de groep wordt steeds groter! Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe voorwerpen ook. Nou we kijken er naar uit om ook deze te zien. Ik heb al wel een vermoeden wie het zijn. Leuk.
Emuca
Emuca mei 12 '09
Ik ook. Ik kan ook niet wachten ze te zien. Ik vind ze erg mooi. Ik vind het vooral leuk dat er hier ook veel mensen zijn die personen allemaal op een andere manier zien. smile
admin
admin mei 12 '09
*tromgeroffel* Mogen de namen al bekend gemaakt worden Hans? wink
Heidelroos
Heidelroos mei 12 '09
heb jij je ook laten 'lezen' ofzo.. wink
admin
admin mei 12 '09
Het was ook uit nieuwsgierigheid Heidel ;-)
admin
admin mei 12 '09
Origineel bericht van: Bart
*tromgeroffel* Mogen de namen al bekend gemaakt worden Hans? wink

OK
Tatatata!
De volgende personen:

Lena10
Beschermengel
Ilse
Bart
Cialara
Cialara mei 12 '09
JA, ik dacht dit al zo'n beetje. Oei ik groei...
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420