Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

Begrip
Begrip mei 10 '09
bedankt!!! nog een vraagje, wat is een pb-tje?

xxx
ilse
Begrip
Begrip mei 10 '09
oe, en moet ik hiervoor op merudi komen vanavond, of kan je dit doe waar en wanneer je wilt door je af te stemmen op die mensen? heb hier ehct nog geen ervaring mee

ilse
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Ann_ik

@Hans: Ik had al wel een vermoeden dat ik nr. 7 was, het kwam namelijk wel overeen met de beschrijving.. smileNogmaals bedankt, en erg mooi gedaan!

Dank je! smile
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Ilse
bedankt!!! nog een vraagje, wat is een pb-tje?

xxx
ilse
pb is een persoonlijk berichtje.
Natalie1986
Natalie1986 mei 10 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Origineel bericht van: Natalie1986
hahaha ja inderdaad maar is mooi gelukt hoor !!

Ik had ook wel zo'n gevoel dat anniek erbij zat heel apart haha

Hoezo dan? Zolang ben ik hier nog niet actief... wink

@Hans: Ik had al wel een vermoeden dat ik nr. 7 was, het kwam namelijk wel overeen met de beschrijving.. smileNogmaals bedankt, en erg mooi gedaan!

Nee maar dat hoeft ook niet, het is hoe je over komt dat ik het gevoel kreeg dat je ook engelmens was.
Lena
Lena mei 10 '09

Lena,
op zich maakt de naam niets uit,net als elke naam op deze wereld.
Er is inderdaad al veel gelabel, en daardoor is er veel onderscheidt gemaakt. En ook ik laat me niet graag inkaderen.
Dat is hier in dit geval niet te bedoeling.
Kijk, ik ben er nog maar net? Nog vóór deze tekeningen begonnen, werd ik naar hier "getrokken".
Wat ik op de tekening zie, is datgene wat ik reeds jaren en jaren voel in mijn hart, als energie , als trilling..
Hier is iemand die dit kan 'zien', hier is iemand die het kan 'verduidelijken'..
Hier is de plaats waar "we " samenkomen, zo blijkt.
Ik blijf een individu, en heb m'n eigenheid, en uniekheid, als mens, als engelmens, als spiritueel wezen, als kind van God.
Maar het is fijn, om te weten datgene wat ik eigenlijk in m'n hart allang wist.

veel liefs,
Bellefleur

je hebt het mooi omschreven en zo voel ik het ook,alleen soms kost het tijd...
open blijven staan voor....
dat wil ik graag behouden...
en ik ben hier inderdaad ook niet zomaar hier beland smile
fijn dat je het helder voor me neergezet hebt....
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Ilse
oe, en moet ik hiervoor op merudi komen vanavond, of kan je dit doe waar en wanneer je wilt door je af te stemmen op die mensen? heb hier ehct nog geen ervaring mee

ilse
Het maakt niet uit wat jij op dat moment aan het doen bent. Je hoeft niet online te zijn of er bewust mee bezig te zijn. Ik kan nu ook niet precies zeggen hoe laat ik kijk.
Natalie1986
Natalie1986 mei 10 '09
Toen ik Nims z'n tekening zag moest ik gelijk aan sterrenmensen denken.
Lena
Lena mei 10 '09
Ik wil je zeker scannen.
dat is fijn hans
Richie Richard
Richie Richard mei 10 '09
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Lena10
geef je de persoon in kwestie er ook nog een uitleg over?
Jazeker. Ik geef aan wat ik zie, de bewegingen of rotaties, etc. En als je vragen hebt, of je wil over ene tijdje weer een nieuwe scan, dan is dat ook prima. Een van de mensen vraagt me zeker drie keer per week een scan, no problem. smile

*voelt zich schuldig ^^*

Echt prachtige tekeningen, ik herkende die van mij direct! Precies hoe jij het beschreef en wat mijn gevoel zei.
Ga zo door smileMisschien kunnen eventuele andere leden beschrijven wat deze beelden betekenen. Zelf zal ik het niet weten wat die van mij inhoud wink
admin
admin mei 10 '09
Hoi Hans,

Wat een bijzondere manier van een persoon omschrijven en "zien"! Zou ik mogen vragen of je dit ook voor mij zou willen doen?
Cialara
Cialara mei 10 '09
Hoi Hans,

Ben ik even een weekendje weg, en heb ik daarvoor een idee bij je gedropt en zie hoe ver je al bent! En wat een reacties, ha ha, super tof dat je het hebt gedaan. Ook ik ben heel erg blij met de tekeningen. Ik ga nog nadenken over de mogelijke symboliek of betekenis. Daar ben ik voor mezelf nog niet uit.

Bedankt Hans!
Emuca
Emuca mei 10 '09
Wow Hans, ik vind ze heel erg mooi geworden! Mijn maantje is lekker helder wit. tongue
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Hakuoro

*voelt zich schuldig ^^*
Geen enkele reden voor om je schuldig te voelen....

Origineel bericht van: Hakuoro
Echt prachtige tekeningen, ik herkende die van mij direct! Precies hoe jij het beschreef en wat mijn gevoel zei.
Ga zo door smileMisschien kunnen eventuele andere leden beschrijven wat deze beelden betekenen. Zelf zal ik het niet weten wat die van mij inhoud wink

Dank je. Wel de joue is bijzonder in ontwikkeling. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als je ietsje verder bent!
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Bart
Hoi Hans,

Wat een bijzondere manier van een persoon omschrijven en "zien"! Zou ik mogen vragen of je dit ook voor mij zou willen doen?
Bart, doe ik. Later vandaag!
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Jorine
Ben ik even een weekendje weg, en heb ik daarvoor een idee bij je gedropt en zie hoe ver je al bent! En wat een reacties, ha ha, super tof dat je het hebt gedaan. Ook ik ben heel erg blij met de tekeningen. Ik ga nog nadenken over de mogelijke symboliek of betekenis. Daar ben ik voor mezelf nog niet uit.
Ja, jij kijgt de eer voor dit prima idee, Jorine. En als ik zeg dat ik dat ook ga doen, dan hou ik me aan mijn woord. Dank je, ook de jouwe is heel dicht bij datgene wat ik bij je zag. Verder voer voor nadenken en reflectie......
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Wow Hans, ik vind ze heel erg mooi geworden! Mijn maantje is lekker helder wit. tongue
Ja, vrijwel perfect wil en volle maan. Dank je!
Emuca
Emuca mei 10 '09
Ik vraag me wel af wat de andere bij hun voorwerp associëren. Bij mij ging dat geloof ik vrij snel...
Cialara
Cialara mei 10 '09
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Jorine
Ja, jij kijgt de eer voor dit prima idee, Jorine. En als ik zeg dat ik dat ook ga doen, dan hou ik me aan mijn woord. Dank je, ook de jouwe is heel dicht bij datgene wat ik bij je zag. Verder voer voor nadenken en reflectie......

Geen eer voor mij hoor Hans, het is geheel aan jou.

En ik krijg langzaam aan het gevoel dat mijn bolletje groen misschien te maken heeft met de hartchakra (die is ook groen toch?) Misschien ben ik dan een engel van 't hart. En ik heb de steen Jade in gedachten, maar verder kom ik nog niet. Ik ga nog verder zoeken... smirk
Cialara
Cialara mei 10 '09
En ik ben en blijf een nieuwsgierig mens hoor, ga je ook de voorwerpen van de nieuwe engelmensen (die je ongetwijfeld nog gaat vinden) tekenen en aan ons laten zien??? grin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420