Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

admin
admin mei 10 '09
Mooi gemaakt Hans, ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niets heb met Engelmensen, ik bedoel te zeggen dat ik er niets mee kan en er niet in geloof, daarbij kan ik wel respect hebben voor mensen die dat wel doen en je tekeningen zijn erg mooi!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 10 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Ja inderdaad maar je wordt niet voor niets hierheen getrokken denk ik

Origineel bericht van: Hans
Ja, het is opvallend hoeveel mensen hier engelmens zijn.
Kan geen toeval zijn....

Naar mijn mening heeft het te maken met de '5D-wed' dat alles elkaar aantrekt. Zo ook dit forum. Ik heb al een aantal keer mogen lezen dat mensen aangeven hier 'spontaan' of gegidst terecht zijn gekomen. Julien is altijd duidelijk in het doel van deze site geweest: mensen alert/bewust maken en het woord verspreiden. Het lijkt me een verzamelplaats van veel goeds te worden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '09
Origineel bericht van: Karin
Mooi gemaakt Hans, ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niets heb met Engelmensen, ik bedoel te zeggen dat ik er niets mee kan en er niet in geloof,
Je zou altijd aan Hans kunnen vragen of hij je ook wil scannen. Wie weet komt er nog wel een etiketje bij wink.
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: NiMS
Is er een manier waarop wij dit allemaal zouden kunnen zien bij iemand anders? Is een soort van uitleg wat jij precies doet om dit te zien, mogelijk?
Als iemand kan visualiseren en enigszins kan werken met aanpassen van hersenfrequenties, dan kan iedereen dit. In combineer hier drie technieken: reiki symbool om afstand te overbruggen, alfa/mind control om de hersenfrequentie te laten dalen tot 10-15Hz en dan visualisatie. Alleen reili heb ik moeten leren via een inwijding, de rest heb ik mezelf aangeleerd. Ik focus met mijn gedachten op de hartstreek en ga dan op mijn gemak daar rondkijken. Als een sort grotonderzoek. Erg leuk en spannend!!!
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: koenewoen
Raar wat je allemaal kan zien, het is inderdaad een platte schijf zoals je gezegd hebt.
Raar dat ze allemaal zoveel verschillen van elkaar.
Ben benieuwd of het verder zal evolueren.

Bedankt dat we nu zelf ook eens kunnen zien, wat jij daar ziet!
Wel, iedereen is verschillend, dat blijkt maar weer.
Ik heb het getekend, zodat jullie allemaal eens kunnen zien wat het nu eigenlijk is. Anders blijft het nogal abstact voor sommigen.
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik vind het knap werk geleverd. Heel erg mooi.
Ik kijk naar mijn tekening, en ik zie wonderlijkwel mezelf.
Het bevestigt nogmaals datgene wat ik in m'n hart voelde,
als ik naar de anderen kijk, herken ik ze.
Ik vind ieder stuk voor stuk juweeltjes.

Dank je , Hans.
ik ben blij met een kado'tje zoals deze.

Liefs,
Bellefleur

Graag gedaan, Bellefleur!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '09
Origineel bericht van: Hans
Is er een manier waarop wij dit allemaal zouden kunnen zien bij iemand anders? Is een soort van uitleg wat jij precies doet om dit te zien, mogelijk?
Als iemand kan visualiseren en enigszins kan werken met aanpassen van hersenfrequenties, dan kan iedereen dit. In combineer hier drie technieken: reiki symbool om afstand te overbruggen, alfa/mind control om de hersenfrequentie te laten dalen tot 10-15Hz en dan visualisatie. Alleen reili heb ik moeten leren via een inwijding, de rest heb ik mezelf aangeleerd. Ik focus met mijn gedachten op de hartstreek en ga dan op mijn gemak daar rondkijken. Als een sort grotonderzoek. Erg leuk en spannend!!!

Dit is een hele mooie samenvatting, maar stel dat ik het ook zou willen doen. Kan je dan in iets meer detail en misschien wat stapjes uitleggen, hoe ik dat kan doen wat jij hier zegt?
Dus wat visualiseer je in jezelf etc.

Ik zou het geweldig vinden als ik dat ook zou kunnen en bijvoorbeeld mijn eigen voorwerp te zien.
Begrip
Begrip mei 10 '09
zou je ook eens voor mij kunnen kijken, en kan je dit bij iedereen hans? (ik vind het grappig om mensen aan te spreken met hun voornaam, zit hier nu te lachen, weet niet hoe het komt haha) of kan je dit enkel bij engelmensen aantreffen?

xxx
ilse
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Nymira
Wauw ! wonderbaarlijk zeg deze tekeningen...ik heb zoiets nog nooit eerder gezien...bedankt ook...
Knap dat je dit zo gedatailleerd kan zien bij mensen ....
en is het nu ook zo dat de volgorde waarin ze geplaatst zijn te maken heeft met het materiaal waarvan ze gemaakt zijn ?
Dus van goud naar edelsteen/ of ander materiaal ? groetjes nymira.

Ik heb ze in deze volgorde getekend. Toevallig zijn de twee met gouden vorowerpen bovenaan. Jouw voorwerp is van koper gemaakt. De rest is voornamelijk steen, behalve bij Natalie, die is van glas.
Lena
Lena mei 10 '09
geef je de persoon in kwestie er ook nog een uitleg over?
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Ohhh Hans mooi gedaan! kun je mij ook scannen smile

Dat zal ik vanavond zeker doen. Leuk dat je het vraagt, ik zou je al graag onder de loupe willen nemen!
admin
admin mei 10 '09
Mooi gemaakt Hans, ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niets heb met Engelmensen, ik bedoel te zeggen dat ik er niets mee kan en er niet in geloof, daarbij kan ik wel respect hebben voor mensen die dat wel doen en je tekeningen zijn erg mooi!
Dank je!
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Hans, ik vind het prachtig en waardevol watjij voor het forum doet! Chappeau! smile
Dank je, Paulette. blush
Lena
Lena mei 10 '09
Mooi gemaakt Hans, ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niets heb met Engelmensen, ik bedoel te zeggen dat ik er niets mee kan en er niet in geloof,
Je zou altijd aan Hans kunnen vragen of hij je ook wil scannen. Wie weet komt er nog wel een etiketje bij wink.

ik weet niet of ik er niet in geloof,maar vind het niet nodig om een engelmens te heten als dit zo zou zijn...
verder heb ik een hekel aan etiketjes winkmaar dit hebben we hier uitgebreid besproken allemaal.....
wat me wel opvalt dat zoals hemelwandelaar ook schreef
het goede komt hier bijeen......dat is mooi om te zien en te ervaren...
voor mij wordt het dan ook tijd om verder te gaan kijken....met wat hulp... wink
hans als je tijd hebt is het misschien wel fijn om te weten hoe en wat....
scannen gaat ver boven mijn bed,maar hoef ook niet alles te begrijpen....
soms kan angst voor het onbekende of verandering je ook tegen houden
en zou graag open willen blijven staan voor.....
admin
admin mei 10 '09
Volgens mij heeft elk voorwerp in zijn vorm een aparte betekenis,
te maken met de kwaliteiten die naar voren komen,
die jouw typeren als engelmens in je taak/werk/missie.

zo zou het kunnen dat :
vb, de blauwe ring rondt NiMs gouden bol betekent: kennis en wijsheid(goud) via communicatie vanuit het hart (blauwe/turqoois) uitdragen aan de mens.

vb, de glazen bol van natalie :
helderheid uitdragen, helder zien, voelen. Ik denk aan de uitdrukking "zo helder als glas".

ik heb dit nu zo even ingevuld naar mijn gevoel, als voorbeeld,
denk eens over jullie eigen symbool na, of vraag wat ie je te zeggen heeft.
Want het is meer dan alleen maar een voorwerp, voel ik.
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Ilse
zou je ook eens voor mij kunnen kijken, en kan je dit bij iedereen hans? (ik vind het grappig om mensen aan te spreken met hun voornaam, zit hier nu te lachen, weet niet hoe het komt haha) of kan je dit enkel bij engelmensen aantreffen?

xxx
ilse
Ik zal ook bij jou kijken lse. Doe ik vanavond. Uitslag per pb-tje.
admin
admin mei 10 '09
Origineel bericht van: Lena10
geef je de persoon in kwestie er ook nog een uitleg over?
Jazeker. Ik geef aan wat ik zie, de bewegingen of rotaties, etc. En als je vragen hebt, of je wil over ene tijdje weer een nieuwe scan, dan is dat ook prima. Een van de mensen vraagt me zeker drie keer per week een scan, no problem. smile
admin
admin mei 10 '09
ik weet niet of ik er niet in geloof,maar vind het niet nodig om een engelmens te heten als dit zo zou zijn...
verder heb ik een hekel aan etiketjes winkmaar dit hebben we hier uitgebreid besproken allemaal.....
voor mij wordt het dan ook tijd om verder te gaan kijken....met wat hulp... wink

Ik hou evenmis van etiketjes; ik noem engelmens ook niet een type, eerder een kwaliteit, of talent. Het ontwikkelt zich.
Ik wil je zeker scannen. Doe ik vanavond. smile
admin
admin mei 10 '09

Lena,
op zich maakt de naam niets uit,net als elke naam op deze wereld.
Er is inderdaad al veel gelabel, en daardoor is er veel onderscheidt gemaakt. En ook ik laat me niet graag inkaderen.
Dat is hier in dit geval niet te bedoeling.
Kijk, ik ben er nog maar net? Nog vóór deze tekeningen begonnen, werd ik naar hier "getrokken".
Wat ik op de tekening zie, is datgene wat ik reeds jaren en jaren voel in mijn hart, als energie , als trilling..
Hier is iemand die dit kan 'zien', hier is iemand die het kan 'verduidelijken'..
Hier is de plaats waar "we " samenkomen, zo blijkt.
Ik blijf een individu, en heb m'n eigenheid, en uniekheid, als mens, als engelmens, als spiritueel wezen, als kind van God.
Maar het is fijn, om te weten datgene wat ik eigenlijk in m'n hart allang wist.

veel liefs,
Bellefleur
Eruan
Eruan mei 10 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
hahaha ja inderdaad maar is mooi gelukt hoor !!

Ik had ook wel zo'n gevoel dat anniek erbij zat heel apart haha

Hoezo dan? Zolang ben ik hier nog niet actief... wink

@Hans: Ik had al wel een vermoeden dat ik nr. 7 was, het kwam namelijk wel overeen met de beschrijving.. smileNogmaals bedankt, en erg mooi gedaan!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420