Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

Cialara
Cialara mei 25 '09
Ja, ik geloof ook dat het helemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn. Toen ik het net hoorde dacht ik dat ik zo'n beetje de wereld moest redden, het overviel me enorm. Maar afgelopen week werd me gezegd dat ik mijn "hekje" veel dichterbij moest zetten, oftewel, mijn kleine kringetjes is groot genoeg! Pfoe, dat valt effe mee zeg! Er zijn is inderdaad soms genoeg.
Lena
Lena mei 25 '09
Origineel bericht van: Fatna
@lena

ik snap nog stees vrij weinig van het concept engelmens

momenteel is het voor mij slechts een term, ik merk niets van mezelf als engelmens, ik heb ook geen idee wat er verwacht wordt van mij...

ik heb wel een vermoeden van mijn taak, maar dat zou ik sowieso als moeder toch wel proberen te doen...dus ik heb een labeltje opgeplakt gekregen en ben er niets wijzer van geworden

tot nu toe stel ik veel vragen en probeer informatie in te winnen in het hoe en wat en waarom maar de antwoorden zijn helaas vaak in een trant die ik gewoon niet begrijp, niet duidelijk, niet direct.....

een beetje vaag tot nu toe allemaal


misschien moet je dat vermoeden dan wat mee ruimte geven
ik noem het een etiketje wink
nee ik vind de antwoorden ook nog steeds vaag
maar laat het maar los, het leven gaat gewoon verder..
en wie weet wat je nog alleamaal tegenkomt onderweg
maar begrijp je heel goed hoor al die vragen...
ze zijn er nog steeds.... smile
Lena
Lena mei 25 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
glas wordt verstaan als de normale engelen

ik heb het ook een glazen bol


ben je dan een normale engel? en wat is normaal?
ik ben ook van glas,laten we maar hopen dat we niet gaan rollen dan... laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ja, ik geloof ook dat het helemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn. Toen ik het net hoorde dacht ik dat ik zo'n beetje de wereld moest redden, het overviel me enorm. Maar afgelopen week werd me gezegd dat ik mijn "hekje" veel dichterbij moest zetten, oftewel, mijn kleine kringetjes is groot genoeg! Pfoe, dat valt effe mee zeg! Er zijn is inderdaad soms genoeg.

Het valt ook wel reuze mee om de wereld te veranderen als je weet hoe het moet. Het geheim zit hem in potentie. Als je namelijk de mensen met de grootste potentie helpt, dan gaan die ook heel snel andere mensen helpen. En die ook weer en zo verder. Voor je het weet heb je enorm veel mensen geholpen, en wordt de wereld geholpen.

Ook ben je niet alleen! Met jou zijn wij er ook, die ook veel mensen helpen.

Door er te zijn is inderdaad soms wel eens genoeg, maar meestal moet je er gewoon hard voor werken. En dat is niet altijd even luchtig. Maar ja, zeg nou zelf. De wereld veranderen is zo makkelijk ook niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Origineel bericht van: Fatna

ja jij hebt contact met engelen...zelfs als je het niet zelf al wist kunnen zij dat waarschijnlijk wel vertellen

toch?

Inderdaad, maar dat contact hebben is niet mijn taak. Ik ben hier om "de mensheid" verder te helpen.

Tja, die kreeg ik dan op mijn bordje haha.
Emuca
Emuca mei 25 '09
NiMS, zie jij potentie als het gevoel dat je juist die ene persoon moet helpen? En de ander (nog) niet?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Ik weet niet precies hoe je die bedoelt, maar iemands potentie is voor mij de maatstaf bij wie ik als EERSTE help. Is dat wat je vroeg?
Emuca
Emuca mei 25 '09
Ja. Zoiets ja.

Zelf heb ik bijvoorbeeld... Dat ik van een grote groep mensen... ALTIJD juist de persoon eruit pik om contact mee te leggen, die later mijn hulp nodig heeft. Mensen waarvan ik iets heb van: die heeft iets over zich heen...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '09
Juist ja. Dat is de engelmens die potentie herkent:

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/5_4_zij%20herkennen%20potentie.htm

De Engelmens is heel kieskeurig in het helpen van mensen. Ze heeft een groter doel voor ogen en wil zo efficiënt mogelijk te werk gaan. Ze is continue op zoek naar mensen die iets kunnen bijdragen aan de nieuwe tijd. Ze heeft daarvoor een interne radar voor potentie en zal daarbij de grootste potenties de meeste aandacht geven.

Als blijkt dat iemand op een verkeerd spoor zit, of niet openstaat voor hulp, zal de Engelmens deze persoon ook vrij snel, zonder enig wrok kunnen laten vallen. De Engelmens is niet iemand die altijd maar wil helpen. Ze verdeeld haar tijd zo efficiënt mogelijk om met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk, de juiste mensen, te bereiken.
Cialara
Cialara mei 29 '09
Zijn er afgelopen week eigenlijk nog nieuwe engeltjes bij gekomen???
admin
admin mei 29 '09
Origineel bericht van: NiMS
Juist ja. Dat is de engelmens die potentie herkent:

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/5_4_zij%20herkennen%20potentie.htm

De Engelmens is heel kieskeurig in het helpen van mensen. Ze heeft een groter doel voor ogen en wil zo efficiënt mogelijk te werk gaan. Ze is continue op zoek naar mensen die iets kunnen bijdragen aan de nieuwe tijd. Ze heeft daarvoor een interne radar voor potentie en zal daarbij de grootste potenties de meeste aandacht geven.

Als blijkt dat iemand op een verkeerd spoor zit, of niet openstaat voor hulp, zal de Engelmens deze persoon ook vrij snel, zonder enig wrok kunnen laten vallen. De Engelmens is niet iemand die altijd maar wil helpen. Ze verdeeld haar tijd zo efficiënt mogelijk om met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk, de juiste mensen, te bereiken.



ja ik herken me er ook heel zeker in.
Wat ik wel ervaar/de is dat sommigen wild om zich heen kunnen zwaaien als ik hen loslaat.
ze spreken dan van "laten vallen als een baksteen" of "in de steek laten" of allerlei andere middeltjes. Soms moet ik daar ook hartelijk om lachen, hoe ze toch nog proberen aandacht te trekken. Maar sommigen kunnen vrij grof worden, als ik ze in hun groeifaze laat.
Anderen zijn dan weer heel erg bewust van wat we samen hebben gedaan, aan werk voor hen.
Het kan soms heel intens en krachtig zijn.




JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '09
Ach ja, het leven is hard, maar een baksteen ook wink.
admin
admin mei 29 '09
Ik heb ooit eens geantwoord " ik kan je niet laten vallen als een baksteen, want ik heb je nooit als een baksteen beschouwd !!"

smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki