Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 24 '09
Origineel bericht van: Fatna
momenteel is het voor mij slechts een term, ik merk niets van mezelf als engelmens,

Dat is nu het principe Fatna. Jij bent jij. In wat jij bent. Of niet. Het zijn van Engelmens maakt je, naar mijn mening, niets meer of niets minder. We hebben met zijn allen, Iedereen een klus richting 2012, en alle krachten op n ieder gebied, met een ieders kwaliteit, hoog nodig. Ik ben me daarvan bewust en nodig een ieder uit. Wat ik niet aan kwaliteit heb, heeft een ander.
Fatna
Fatna mei 24 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
glas wordt verstaan als de normale engelen

ik heb het ook een glazen bol

oke duidelijk

tnx
Fatna
Fatna mei 24 '09
je kan eigenlijk maar beter een hart van steen hebben of staal of een andere stof dan van glas

lekker breekbaar smile
Cialara
Cialara mei 24 '09
Breekbaar is toch niet zo erg? Glas is ook mooi helder en doorzichtig en het glimt zo mooi en je kunt er fijn door naar buiten kijken en naar binnen... ik zelf ben altijd al gek op glas geweest...
Natalie1986
Natalie1986 mei 24 '09
Inderdaad hahaha

ik ga m omruilen laugh
Eruan
Eruan mei 24 '09
Mijn kleur is dezelfde als de edelsteen die ik tot voor kort om mijn nek had hangen... wink
admin
admin mei 24 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Mijn kleur is dezelfde als de edelsteen die ik tot voor kort om mijn nek had hangen... wink

Wel een leuke opmerking. Want ik heb wel gezien dat in het lichaam de kleur zichtbaar is van de steen die gedragen wordt.
Fatna
Fatna mei 24 '09
ik heb weini met goud, niets met geel

maar de kleur wit en de stof glas vindt ik beiden mooi en stralen reinheid en puurheid uit voor mij
Emuca
Emuca mei 24 '09
Ik heb ook niet heel veel met mijn kleuren van het voorwerp hoor... Maar de link die mensen eraan hebben gelegd, kloppen wel weer met wie ik ben... smile
Eruan
Eruan mei 24 '09
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Ann_ik

Wel een leuke opmerking. Want ik heb wel gezien dat in het lichaam de kleur zichtbaar is van de steen die gedragen wordt.

Hmm, dan zou het nu misschien wel kleurloos zijn, ik ben namelijk overgestapt op een doorzichtige steen. wink
Heidelroos
Heidelroos mei 24 '09
Ik Looooooooooooooove van dat turkoois-groenachtig..
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI..

(Sorry ik ben een beetje aangeschoten hoor.. heb mijn familie op bezoek gehad.. *hips*)
Maryssa
Maryssa mei 24 '09
Hahaha Heidel laughproost hoor!
Heidelroos
Heidelroos mei 24 '09
hihihihih.. jij ook lief... (K)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '09
niemand schijnt te weten wat zijn/haar specifieke taak is

Ik weet wel wat mijn taak is hoor smile.
admin
admin mei 25 '09
Ja afwassen..! laugh
admin
admin mei 25 '09
laugh

Nou, als iemand de taak van "afwasser" vanuit liefde voor het leven doet, heeft ie zijn taak fantastisch gedaan.
es
es mei 25 '09
Hahaha, ik lig in een deuk hier. Zal ik een foto van mijn keuken plaatsen Hans? En Heidel, I love you too hoor! wink
En afwasser, opruimer, schoonmaker, etc. dat is ook mijn taak, hahaha! Alleen niet met liefde, ik vind het verschrikkelijk!
Maar ik moet aan de slag met mijn strijkibehandeling! laugh

Doeg!
admin
admin mei 25 '09
Doe maar, Esther, leuke decoratie voor je keuken, toch? Heel origineel en je hebt dan wel wat uit te leggen aan de andere mensen.
Succes met je strijkje. Wat wordt het Strauss? Of Mozart? smile
Fatna
Fatna mei 25 '09
Origineel bericht van: NiMS
niemand schijnt te weten wat zijn/haar specifieke taak is

Ik weet wel wat mijn taak is hoor smile.

ja jij hebt contact met engelen...zelfs als je het niet zelf al wist kunnen zij dat waarschijnlijk wel vertellen

toch?
es
es mei 25 '09
Vaak doe je het onbewust al Fatna, het is simpeler dan je denkt. Het 'er zijn' is eigenlijk wat je komt doen. Door hier op aarde te zijn breng je jouw energie op de plek waar je bent. That's it! smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420