Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

Cialara
Cialara mei 18 '09
In eerste instantie was ikzelf echt overdonderd, ik kende de term "engelmens"niet en wist het echt niet van mezelf en het was dan meer een "grapje" om me te laten scannen door Hans. Maar ik voelde wel een soort connectie met de genen die het ook zijn.

Nu ik het wel weet, en me ervan bewust ben, en er dus ook op let met wie ik dat zelfde gevoel heb, denk ik dat ik ze wel kan herkennen.
admin
admin mei 18 '09
Nou als Gast durft, dan durf ik ook wel.. eek
Mocht je tijd en ook de puf ervoor hebben mag je mij ook wel scannen Hans. Ben door al die verhalen wel enorm nieuwsgierig wat je bij mij kan zien. Volgens Nims en anderen ben ik zeer lastig te lezen dus misschien is dat met scannen ook wel zo. Als het niet lukt of als je er echt geen zin in hebt, even goede vrienden smile
admin
admin mei 18 '09
Origineel bericht van: Karin
Mocht je tijd en ook de puf ervoor hebben mag je mij ook wel scannen Hans. Ben door al die verhalen wel enorm nieuwsgierig wat je bij mij kan zien.
Doe ik! Straks, later op de avond.
admin
admin mei 18 '09
Echt? Ow nu stuiter ik helemaal!

Lief van je!
gast
gast mei 18 '09
Hé Kaat, je zit me vreselijk nieuwsgierig te maken nu wink
admin
admin mei 18 '09
Hi hi hoezo?
admin
admin mei 18 '09
Nou komt ie Syl:

Daar zag ik een glazen bol, met een soort sluier eraan vast. De bol is transparant, de kleur van die sluier (een soort van komeetstaart) is een mix van zachtgroen en zacht violet. Zo is de hele omgeving van je hart ook.

Ik ben dus toch een vliegerd!
Cialara
Cialara mei 18 '09
Nou leuk hoor! Weer 2 (B)engeltjes erbij, ben benieuwd hoe de tekeningen zullen zijn. Heb al gehoord hoe die van Karin er ongeveer uit mag zien... lijkt veel op die van mij geloof ik, ben heel erg benieuwd!
admin
admin mei 18 '09
heel mooi (als beeldenker kan ik het me zo voorstellen.)
gast
gast mei 18 '09
Over beelden gesproken; waarom laat je je foto hier niet lezen Bellefleur? Ben wel een beetje nieuwsgierig hoe zo'n engelmens met vleugels eruit ziet wink
admin
admin mei 18 '09
Ze heeft vast van die mooie rode blozende appelwangetjes! smile
admin
admin mei 18 '09
Origineel bericht van: gast
Over beelden gesproken; waarom laat je je foto hier niet lezen Bellefleur? Ben wel een beetje nieuwsgierig hoe zo'n engelmens met vleugels eruit ziet wink

geduld!...alles op zijn tijd.
Mijn foto komt er heus wel aan.
admin
admin mei 18 '09
Ze heeft vast van die mooie rode blozende appelwangetjes! smile

ja, das juist, hoe weet jij dat?
Emuca
Emuca mei 18 '09
Ik denk ook een soort beeld?

Ik krijg bij jou, Bellefleur echt zo'n idee van een fijne en gezellige buurvrouw die de hele buurt opfleurt. smile
admin
admin mei 18 '09
Je naam...*grijns*.. laughBellefleur is een appeltje
admin
admin mei 18 '09
Ik herken in ieder van jullie een stukje van mezelf.
En zelf ben ik dat beetje meer grin
admin
admin mei 18 '09
Nou komt ie Syl:

Daar zag ik een glazen bol, met een soort sluier eraan vast. De bol is transparant, de kleur van die sluier (een soort van komeetstaart) is een mix van zachtgroen en zacht violet. Zo is de hele omgeving van je hart ook.

Ja, bovendien, het voorwerp zat niet helemaal op de plek waar die thuishoort. Zowel de plek als de komeetstaart verraadt dat er flinke beweingen zijn. Aard van het beessie?
admin
admin mei 18 '09
* schud nu heel hard met haar hoofd..Nee hoor!* LOL
Ja ik heb meer gehoord dat ik nogal een stuiteraar ben, beetje *achter het behang plak* typje dus..soms laughMaar ik durf wel van mezelf te zeggen dat het hartje wel op de goede plek zit, al stuitert het dan.
Lena
Lena mei 19 '09
Nou komt ie Syl:

met een komeetstaart als bezem... laugh
vlieg nog maar een rond hier...
en niet tegen al die bollen hier he?
Lena
Lena mei 19 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik wist van dag één al toen ik hier aankwam, Lena, dat jij zeker ook een engelmens zou zijn.
Mocht je vragen, waaraan wist je dat?
Dan is het antwoord, 'ik voelde het gewoon' , er was ergens tussen ons een bepaalde erkenning. smile

wat was voor jou de erkenning..?

het strijdvaardige naar waarheid . Dat was voldoende voor me, ik herkende het in jou. En volgens mij herkende je dat in mij ook.

nee die herkenning heb niet gevoeld...
andere woorden zijn wel aangekomen...
waarheid...
wat is waarheid en welke waarheid...?
het enige wat ik weet is dat ik niets weet...
alleen maar kan ervaren..
mijn waarheid
jou waarheid...
kortom...wat weten we nu?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies