Loading...
nl

Engelmensen en voorwerpen bij het hart

gast
gast mei 17 '09
Doe je het wel zachtjes... wink
Emuca
Emuca mei 18 '09
Ik vind de nieuwe tekeningen erg mooi Hans :3 Maar wat me opviel is dat je bij deze het materiaal hebt gezet... Misschien is het ook fijn voor de al eerder bekende engelmensen om te weten waar hun voorwerp precies van gemaakt is? smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 18 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Ja, ik voelde dat er een soort boodschap in zat, maar ik wist niet dat de rede teleurstelling was.

Als je puur en alleen naar het woord teleurstelling kijkt, drukt het niet goed uit wat ik voel en is het te zwaar gekozen.

Tevredenheid kan meer zien dan teleurstelling kan.

Dit zeg je heel mooi smile
Lena
Lena mei 18 '09
Ik wist van dag één al toen ik hier aankwam, Lena, dat jij zeker ook een engelmens zou zijn.
Mocht je vragen, waaraan wist je dat?
Dan is het antwoord, 'ik voelde het gewoon' , er was ergens tussen ons een bepaalde erkenning. smile

en hoe gaat het verhaal nu verder? wink
Lena
Lena mei 18 '09
zielerust...heel belangrijk wink
admin
admin mei 18 '09
Origineel bericht van: Lena10
Ik wist van dag één al toen ik hier aankwam, Lena, dat jij zeker ook een engelmens zou zijn.
Dan is het antwoord, 'ik voelde het gewoon' , er was ergens tussen ons een bepaalde erkenning. smile

dat maken we zelf.
Cialara
Cialara mei 18 '09
Bellefleur,

Op jou plaatje zie ik een groene mist rond je voorwerp, ik heb die groene mist ook en vraag me af wat het kan betekenen. Heb jij enig idee?
admin
admin mei 18 '09
Ik zag het bij je en vind het heel mooi.
Het is een zacht olijf-groen naar mijn gevoel.
Dat staat voor :
-'vrouwelijke intuitie en heldervoelendheid'
-moed en doorzettingsvermogen,
-actie in waarheid,
-steeds op de juiste plaats zijn op het juiste moment, met de nodige inzichten en kennis.
-ruimte en bewegingsvrijheid is belangrijk.

Die mist zie ik niet als mist, maar als een soort warm nest, waarin we gehuld zijn.

Herken je deze punten bij jezelf, lieve Jorine?
Cialara
Cialara mei 18 '09
Ja, hoe doe je dat, dat zijn echt mijn kenmerken! Vooral dat actie onderdeel ha ha, daar houd ik wel van! En ook ruimte en bewegingsvrijheid zijn heel belangrijk voor me. Ik mis dat nu een beetje met mijn kleine lieve meisje om me heen, zij is 3 en eist veel van die ruimte en vrijheid op. Maar dat komt wel weer goed.

Fijn dat je me dit verteld hebt, want ik wist niet of ik het nou negatief of positief moest invullen. Mijn symbool wordt me nu steeds duidelijker. En ik vind hem heel mooi.

Liefs, Jorine
Eruan
Eruan mei 18 '09
Wat gaaf dat jullie er zo een soort van symboliek uit weten te halen!
Ik zie er (nog) niet zo heel veel in...
Lena
Lena mei 18 '09

dat maken we zelf.

we? smirk
Lena
Lena mei 18 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Wat gaaf dat jullie er zo een soort van symboliek uit weten te halen!
Ik zie er (nog) niet zo heel veel in...

je bent niet de enige wink
admin
admin mei 18 '09

dat maken we zelf.

we? smirk

ok, ik dan grin
Lena
Lena mei 18 '09

wat was voor jou de erkenning..?
Emuca
Emuca mei 18 '09
Had je dit ook bij andere Bellefleur?
admin
admin mei 18 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Had je dit ook bij andere Bellefleur?

ja hoor, maar ik weet niet meer bij wie juist, want ik zag nog niet meteen iedereen die ik nu ken.
Ik voel hier veel engelen- energie, veel licht.
admin
admin mei 18 '09

wat was voor jou de erkenning..?

het strijdvaardige naar waarheid . Dat was voldoende voor me, ik herkende het in jou. En volgens mij herkende je dat in mij ook.
Nymira
Nymira mei 18 '09

Ik voel hier veel engelen- energie, veel licht.

zo voel ik het ook..... smile
Emuca
Emuca mei 18 '09
Ik denk dat vele mensen wel een idee hadden van wie er een eventueel een engelmens zouden kunnen zijn.. Is het niet? Er waren voor mij niet echt verassingen in het lijstje in ieder geval. Maar ik vraag me af hoe andere dat ervaren.
Eruan
Eruan mei 18 '09
Ik voelde wel dat hier veel mensen 'anders' waren, of nouja hoe moet ik het zeggen. Maar de term Engelmens kende ik eigenlijk nog niet echt...
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420