Loading...
nl

Zooooo trots!

admin
admin mei 9 '09
Op mijn oudste zoon die samen met mijn ouders op reis is in Australie. Met een jeep en twee tenten trekken ze door de mooiste natuurgebieden. Hij is in goede handen, mijn ouders reizen al jaren door dit woeste land dus zenuwen hoef ik niet te hebben.
Hij is een eigen blog gestart en het is zo leuk om te lezen wat hij schrijft, volgens mij een verborgen talentje!

http://down-under-2009.blogspot.com/

Veel lees en schater plezier!
Delen:
Helma
Helma mei 9 '09
Karin, wat schrijft je zoon leuk! En wat een belevenis voor hem! Wat een geweldige kans voor hem om wat van de wereld te zien. Heel erg leuk voor hem. En voor jou natuurlijk, even een aardappel minder te schillen. Maar drie maanden is wel een lange tijd zonder. Hoe lang is hij nog weg?
Beschermengel
Beschermengel mei 10 '09

Ontzettend leuk geschreven!...ik heb nog niet alles gelezen, maar ga het wel volgen....en de foto's! wat een leuke jongen .. haha nou die heeft er zin in zeg! Je kunt zeker heel trots op hem zijn en je ouders ook natuurlijk, ik zie het mij niet doen confusedzo ver weg en in een tent...ik ben een echte huismus frown

Het is ook fijn zo'n blog dan kun je alles mee ervaren...3 maanden is zeker lang, is hij voor het eerst zou lang weg?
admin
admin mei 10 '09
Tot 7 augustus Helma, dus bijna 5 maanden, ja ik mis die lange wel..hij kan zo heerlijk op de bank zitten kletsen ´s avonds.
Ja fijn dat hij deze kans krijgt, vorig jaar is hij geslaagd voor de HAVO en wilde een jaar sabatical...ik zei nou dat is goed maar dan wel met een salaris en 40 uur in de week laughHij wilde echt noooooooiit meer naar school, de afgelopen maanden heeft hij ontdekt dat je met HAVO eigenlijk helemaal geen leuke baantjes kan vinden en heeft zich nu ingeschreven voor de technische ICT in Alkmaar, na zo´n ontdekking mag je van mij best een paar maanden weg. Ben ook erg trots dat ik hem niet heb gepushed en hij nu zelf heeft ontdekt dat hij beter nog even kan doorleren en dan kan gaan doen wat hij écht leuk vind.
Helma
Helma mei 10 '09
Tjonge, dat is een lange tijd! Oef, dat lijkt me wel lastig zo lang zonder de oudste. Maar wel een veilig gevoel dat je ouders in de buurt zijn.
Wat fijn, dat hij erachter is wat hij wil! Er zijn zoveel jongeren die het op die leeftijd niet helder hebben en doorworstelen totdat ze uiteindelijk eindigen achter de kassa bij de AH of elders. Goed van hem. Je mag trots zijn op jezelf want dat is ook jou verdienste!

Liefs, Helma.
admin
admin mei 10 '09
Ach weet je Helma, ik weet dat pushen niet werkt, eigen ervaring en dus dacht ik dat ik het hem zelf maar moest laten ontdekken dat is immers vaak de beste manier. Al kan ik het soms wel hoor, hi hi anders had ik je misschien niet meegekregen naar Vierhouten..
Helma
Helma mei 10 '09
grinNou, push jij maar lekker dan, hihihi... geen punt! Ik ben blij dat je me overhaalde en had voor die tijd stiekem niet eens zo veel zin: uiteindelijk ben ik zoooo blij dat ik toch gegaan ben!
admin
admin mei 10 '09
xxxxxxxxxx whistle
Maryssa
Maryssa mei 10 '09
Wat superleuk zoals hij schrijft! Heel beeldend en leuke humor! Ik snap heel goed dat je hartstikke trots bent. Hij heeft er een meelezertje bij.. grin
Richie Richard
Richie Richard mei 10 '09
Je zoon schrijft erg leuk! Doe ik ook wel eens! het probleem is dat ik het nooit af maak >.<
admin
admin mei 10 '09
Misschien is je verhaal dan wel langer dan je dacht Hakuoro... smileen moet je misschien nog een stukje.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki