Loading...
nl

verder willen maar niet weten hoe?

Lena
Lena mei 9 '09
van de week heb ik een nieuwe les moeten leren.
aangezien er 2 zaken tegelijk speelde
het 1 was het hele gebeuren rond koninginnedag en de nasleep
het andere weer aan het werk gaan en bijna ergens in meegetrokken wat vreselijk fout dreigde te lopen en wat ik gisteren nog heb weten te keren...(immers het voelde zo verkeerd)
daarna raakte ik gisteren gevangen in....
mijn hele lichaam was in paniek daarna heel verdrietig
vandaag een collega gesproken...zij voelde het verdriet...en wees er op dat ik wel op weg ben maar dat er iets is wat mij belemmerd om te zijn.....blij genieten vrij?
weet dat ik verder moet(de afgelopen jaren is er veel veranderd transformeren ?) maar dat ergens een trigger zat
nu weet ik dit, maar weet niet waar te zoeken..
iemand een idee?
Delen:
admin
admin mei 9 '09
Dan zou ik je levensverhaal beter moeten kennen, zoiets zit altijd in jezelf.
Ja duh denk je wat moet ik daar nou weer mee...
Wat mij heeft geholpen en nog steeds helpt: zodra dat gevoel van verdriet je overmant duik er dan eens met je gevoel in, meestal is je antwoord het eerste en wellicht ook het tweede wat in je opkomt. Kijk daar eens naar.
Ga op een plek zitten waar je niet gestoord kan worden en laat het over je heen komen.
Ik proef ook teleurstelling in je zelf, mag jij van je zelf geen fouten maken? Ben je geen mens dan? Lieve lieve Lena, jij mag er zijn met al je mooie dingen maar ook met al je fouten ( zo cliché, maar o zo waar).

De man in Apeldoorn heeft iets slechts gedaan, maar is hij een slecht mens? Geen idee, toch is ook hij een kind van God en word er van hem veel gehouden.

Jij hebt bijna iets slechts/ verkeerds gedaan, ben je dan hetzelfde? Nee, en ook van jou word veel gehouden! Niet vergeten!

Dikke knuf,

Kaat
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '09
Soms kan het gebeuren dat in een periode van heel veel emoties, deze emoties "on hold" worden gezet. Dat je ze eigenlijk niet toelaat. Toch komen die emoties er wel uit, maar op een later tijdstip. Dit zie je vaak bij mensen die overleden zijn. Dan komt het verwerken pas later, als de begrafenis achter de rug is en "het gewone leven" weer moet beginnen.

Je zit in een rouwproces waarvoor je gewoon ook de tij moet nemen.
Lena
Lena mei 10 '09
ben wat emotioneel voel ik,ja een levensverhaal
volgens mij mag ik helemaal niet zeuren....
heb het goed....
ja karin erin duiken.....dat verdriet is heel belanrijk
de teleurstelling heb je goed aangevoeld...
soms zie je de waarschuwing niet op tijd...
denk dat ik even vast zat en de verwarring van 2 zaken in een week tegelijkertijd,maar door je berichtje begrijp ik het goed
fijn dat je er weer bent....
Lena
Lena mei 10 '09
ja nims,heb inderdaad het gevoel te moeten huilen,dat zou opluchten,maar wellicht later...

het rouwproces is verandering....
ja daar zal ik de tijd voor nemen...
admin
admin mei 10 '09
Als er Licht komt in je leven, komt het licht ook op die plekken waar het nog donker was.
Dan komen verborgen verdrietjes, pijnen, boosheden, (noem maar op) aan het Licht.
Wat je voelt lijkt op echt verdriet, maar het is niet van 'nu'.
Het is iets oud, kan zelfs van vorig levens komen.
Het is balast dat overboord gegooid wordt, Lena.
Laat het maar toe, laat het maar komen, het mag weg.
Het gaat in golven. En er zijn poorten, waar je als 'mens/ziel ' doorheen gaat hier op aarde, als de tijd rijp is.
rond 5-6 mei is er zo'n poort geweest. je komt dan in een helderder gebied. Wat niet meer van waarde is voor dat gebied,
vloeit dan van je af.

Plaats voor Licht! grin
Lena
Lena mei 10 '09
laat het goed tot me komen...bellefleur...
dank..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '09
Origineel bericht van: Lena10
ja nims,heb inderdaad het gevoel te moeten huilen,dat zou opluchten,maar wellicht later...

Waarom later en niet nu? Wat houdt je tegen?
admin
admin mei 10 '09
Graag gedaan Lena, neem je tijd, ieder doet het op zijn eigen tempo *knuf*
Lena
Lena mei 15 '09
heb hans gevraagd om te kijken en te helpen bij...
reiki mooie gewaarwording karin
rustig aan...ja een eigen tempo wink
Lena
Lena mei 15 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Lena10
ja nims,heb inderdaad het gevoel te moeten huilen,dat zou opluchten,maar wellicht later...

Waarom later en niet nu? Wat houdt je tegen?


geen flauw idee,wil denk ik niet meer verdrietig zijn...
trouwens het gaat nu goed, voel me goed...

het zou ook een afscheid kunnen zijn,bellefleur wees me daarop...
een nieuw begin...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki