Loading...
nl

Voorstellen

Eruan
Eruan mei 9 '09
Welkom! smile
Ik hoop dat u hier een fijne tijd heeft!
admin
admin mei 9 '09
Bedankt Ann_ik smileZeg maar gewoon je hoor smile
Heidelroos
Heidelroos mei 9 '09
Origineel bericht van: Bart
Hoi allemaal,

Mijn naam is Bart, ben 40 jaar. Ik kijk al een tijdje op de site rond, maar heb me nog nooit eerder "bemoeid" met de fotolezingen. Nu vandaag voor het eerst, vind het leuk om te lezen en te doen .. en nu ook nog even afwachten of het klopt smile

Verder ben ik geinteresseerd in vanalles wat met het spirituele te maken heeft, dus ik zit hier zeker op de goede plek !

Groetjes,
Bart

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee welkom..
Dan ben ik bijna even oud als jij bent..
Whoeiiii.. nog een paar daagjes en dan ben ik véééértig!!

Oh.. fijn dat we een 'leesgenoot' erbij hebben..
Liefs Heidel..
gast
gast mei 9 '09
laugh
admin
admin mei 9 '09
Hoi Heidel, dank !!

Je weet toch wat "ze" zeggen .. het leven begint bij veertig .. het gaat dus allemaal nog beter worden !!! laugh
Helma
Helma mei 9 '09
Van harte welkom Bart, ik hoop dat ook jij lekker mee gaat doen hier!

groetjes, Helma.
admin
admin mei 9 '09
Hoi Helma, dank je wel.. ik ben het zeker wel van plan smile
Cialara
Cialara mei 10 '09
Hoi Bart,

Leuk, nog iemand van 40 die zich verder gaat ontwikkelen, inderdaad het leven begint nu pas! En wat goed dat je al gelijk bent gaan fotolezen, ik durf me daar niet aan te wagen.
Welkom hier.

Groetjes Jorine
admin
admin mei 10 '09
Bedankt Jorine laugh

Groetjes terug!
Emuca
Emuca mei 10 '09
Welkom hier! Ik wens je een fijne tijd tegemoet.
admin
admin mei 10 '09
Dank je wel Angel smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 10 '09
Hey Bart!

Leuk en fijn dat je er bent. Weer een verrijking erbij!

Groeten, Paulette
admin
admin mei 10 '09
Hey Paulette, dank voor je spontane reactie, leuk ! laugh
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 10 '09
Origineel bericht van: Bart
Hey Paulette, dank voor je spontane reactie, leuk ! laugh

Ik zal het je heel eerlijk zeggen Bart, ik dacht je al verwelkomt te hebben en scrolde even om te zien of ik het al gedaan had. Zag mijn bericht niet, dus plaatste mijn verwelkoming. En echt het is uit mijn hart, maar dus wel voor de tweede keer.

Tja, soms heb ik van die onnozele momenten....

Hoe dan ook, ben blij dat je er bent! En dat is 3, dus scheepsrecht wink
admin
admin mei 10 '09
Hahaha leuk toch... 3x is nog beter ... nogmaals dank wink
Koen
Koen mei 27 '09
Hey Bart,

Fijn om je nog te horen. T is nu eenmaal aard van het beestje om mensen in hokjes te plaatsen. Tunnelvisie noem ik dat. Is nu eenmaal gemakkelijk om een etiket te plakken aan iemand. Hoewel mensen veel meer zijn dan 1 eigenschap. T ga je goed!

Gr koen
admin
admin mei 27 '09
Hoi Koen,

Dank voor je reactie.

Wat je zegt, helaas wel! Bedankt, en natuurlijk met jou ook smile

Gr.,
Bart
Maryssa
Maryssa jun 10 '09
Even een vraag..
Ik heb jouw foto bekeken onder het topic "herkenning van engelmensen" en we kennen jou op dit forum ook als Pisces en Celt. Mag ik vragen waarom je ervoor hebt gekozen om je opnieuw onder een andere naam voor te stellen?
admin
admin jun 10 '09
Ja, goede vraag .. nu val ik wel door de mand haha .. een was een soort van aftasten op deze site .. net zoals met de fotolezing die ik had gekregen onder de naam Pisces .. vond het niet (goed) overeenkomen .. vond het teveel 1 kant op gaan .. daarom heb ik uiteindelijk mezelf opnieuw als Bart voorgesteld .. maar het is Bart en het blijft Bart nu smile
Maryssa
Maryssa jun 10 '09
We zijn hier allemaal met een open blik en een fotolezing bepaald niet het beeld dat op dit forum van jou leeft. Dat zit veel meer in je berichten, de woorden die je kiest en de sfeer die dat oproept. Ik begrijp dat je dit WEL dacht en met een schone lei wilde beginnen. Fijn dat je eerlijk reageert en nogmaals een warm welkom hier.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420