Ik ben een beetje aan het experimenteren met het tekenen op de computer en heb geprobeerd een wat meer losse tekenstijl neer te zetten. Ik vind het zelf wel mooi geworden en ben eigenlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.
Wauw!! wat mooi!! ik heb zelf nog steeds geen progamma, ben er wel voor weggeweest maar kon het niet vinden en op ten duur is het in de slop geraakt. Het lijkt me erg leuk om te doen...maar wie weet loop ik er ineens tegen aan.
Lijken een soort aquarellen. Afgewerkt met streepjes bij de overgang van de ene tint naar de volgende. Een tussenstap van realistisch naar monochroom werken. Wel een leuk effect!
Als ik eerlijk moet zijn vind ik het oude eigenlijk het mooist... Het oude van de vrouw lijkt zo wat natuurlijker.. :)Ook hebben de rimpels op de eerste versie een natuurlijkere schaduw.
Ik vind het iig al knap dat je dit zo kan!
Ik heb vandaag weer wat nieuwe tekeningen gemaakt met deze stijl. Ik merk dat ik ondertussen steeds wat verfijndere tekeningen ervan maakt. Ik probeer nu ook wat mindere "hardere" lijnen te gebruiken, waardoor het resultaat een stuk mooier oogt vind ik. En wat ik wel leuk vind, is dat het niet meer zo op een computer-tekening lijkt . Wat vinden jullie: