Loading...
nl

Nieuwe Tekenstijl poging

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Ik ben een beetje aan het experimenteren met het tekenen op de computer en heb geprobeerd een wat meer losse tekenstijl neer te zetten. Ik vind het zelf wel mooi geworden en ben eigenlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.





Delen:
admin
admin mei 8 '09
Heel voortreffelijk!
Heidelroos
Heidelroos mei 8 '09
Die onderste vind ik mooi...
Fotobewerkingsprogramaatje?
Emuca
Emuca mei 8 '09
Persoonlijk zou ik de kleuren beter laten overlopen zodat het .gif effect wat minder wordt. Maar verder vind ik ze wel mooi.
angelwing
angelwing mei 8 '09
Die laatste tekening vind ik geweldig. Knap gedaan.
Angel
Beschermengel
Beschermengel mei 8 '09


Wauw!! wat mooi!! ik heb zelf nog steeds geen progamma, ben er wel voor weggeweest maar kon het niet vinden en op ten duur is het in de slop geraakt. Het lijkt me erg leuk om te doen...maar wie weet loop ik er ineens tegen aan.
admin
admin mei 8 '09
Lijken een soort aquarellen. Afgewerkt met streepjes bij de overgang van de ene tint naar de volgende. Een tussenstap van realistisch naar monochroom werken. Wel een leuk effect!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Origineel bericht van: heidelroosje
Die onderste vind ik mooi...
Fotobewerkingsprogramaatje?

Ik maak het met Corel Paint Shop Pro. En dan gebruik ik een Overlay laag, waarmee ik met de airbrush het inkleur. Zo krijg je die aquarel effecten.

Bedankt voor jullie reacties!
Eruan
Eruan mei 8 '09
Wat ziet het er gaaf uit zeg.. laugh
Mooi gedaan.. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Persoonlijk zou ik de kleuren beter laten overlopen zodat het .gif effect wat minder wordt. Maar verder vind ik ze wel mooi.

Ik ben het wel met je eens, dus ik heb dat even geprobeerd op het laatste plaatje. Vinden jullie dit ook beter?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
En het was
Eruan
Eruan mei 8 '09
Als ik eerlijk moet zijn vind ik het oude eigenlijk het mooist... Het oude van de vrouw lijkt zo wat natuurlijker.. :)Ook hebben de rimpels op de eerste versie een natuurlijkere schaduw.
Ik vind het iig al knap dat je dit zo kan!
Natalie1986
Natalie1986 mei 9 '09
super mooi!
admin
admin mei 9 '09
Ja vind ook de eerste mooier, de lijnen kloppen meer voor mijn gevoel.
admin
admin mei 9 '09
als ik m'n ogen half dichtknijp en dan kijk,
vind ik de tweede foto een jongere versie van de eerste.
Kwestie van wat je wil overbrengen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '09
Ik heb vandaag weer wat nieuwe tekeningen gemaakt met deze stijl. Ik merk dat ik ondertussen steeds wat verfijndere tekeningen ervan maakt. Ik probeer nu ook wat mindere "hardere" lijnen te gebruiken, waardoor het resultaat een stuk mooier oogt vind ik. En wat ik wel leuk vind, is dat het niet meer zo op een computer-tekening lijkt laugh. Wat vinden jullie:



En weten jullie wie dit is ;):


Lena
Lena mei 9 '09
wordt het daardoor niet wat onscherp?
gast
gast mei 9 '09
Quote:
En weten jullie wie dit is ;):


House?
Eruan
Eruan mei 9 '09
Die nieuwe 3 zien er goed uit Nims, De pot pindakaas is ook erg gaaf geworden, misschien opsturen naar Calvé voor een nieuwe advertentievorm?
admin
admin mei 9 '09
Yup zeker weten House!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki