Van harte welkom op Merudi. Je introductie is erg anders en roept wel wat vragen op, maar die stel ik graag meteen
.
Dat doe ik evenmin graag dan een c.v. samen stellen...maar ik weet uit ervaring dat je vertrouwen moet winnen wil je een verschil maken...
Kom je niet betrouwbaar over, dat je eerst ons vertrouwen moet winnen? Hier hebben we al heel snel door of iemand wel of niet te vertrouwen is. Plaats je foto en dan weten we meteen wie je bent, en waarvoor je hier bent
.
wie ik ben kan ik maar 1 antwoord op geven, "ik ben wie men nodig heeft". Mijn enige voorkeur in alles wat het leven omvat is in onvoorwaardelijkheid!!! De vraag zou beter zijn; Wat ben ik? Daar laat ik jullie zelf achterkomen. Heel snel voelt men wat ik ben waardoor ik geen verdere uitleg verschuldigd ben!
Ik ben benieuwd, want nu komt het op mij een beetje onduidelijk over. Vind je het belangrijk dat mensen jou moeten ontdekken?
Laten we zeggen dat mijn leven is opgebouwd uit alle pijnen en zorgen om mijn bestaan te verwezenlijken. als ik mijn verhaal zou doen, zou ik vele tranen en verdriet bezorgen,
Daarvoor is het "Mijn Verhaal"-forum. Het is niet gezond om met een pijnlijk levensverhaal te blijven rondlopen. Ben jij er al klaar voor om je identiteit los te laten?
wat niettot mijn opgave is bedoeld.
En wat is dan wel jouw opgave?
Ik ben het best in vergeven daar ik door mijn kennis en ervaring niet anders kan;..for love!
Is loslaten niet veel beter dan vergeven?