Loading...
nl

Voorstellen dan maar he...

easydoor
easydoor mei 7 '09
Dat doe ik evenmin graag dan een c.v. samen stellen...maar ik weet uit ervaring dat je vertrouwen moet winnen wil je een verschil maken...wie ik ben kan ik maar 1 antwoord op geven, "ik ben wie men nodig heeft". Mijn enige voorkeur in alles wat het leven omvat is in onvoorwaardelijkheid!!! De vraag zou beter zijn; Wat ben ik? Daar laat ik jullie zelf achterkomen. Heel snel voelt men wat ik ben waardoor ik geen verdere uitleg verschuldigd ben! Laten we zeggen dat mijn leven is opgebouwd uit alle pijnen en zorgen om mijn bestaan te verwezenlijken. als ik mijn verhaal zou doen, zou ik vele tranen en verdriet bezorgen, wat niettot mijn opgave is bedoeld. Ik ben het best in vergeven daar ik door mijn kennis en ervaring niet anders kan;..for love!
Delen:
Heidelroos
Heidelroos mei 7 '09
Welkom.. wink
Emuca
Emuca mei 7 '09
Welkom hier. Hopelijk ga je hier een leerzame tijd tegemoet. :3
admin
admin mei 7 '09
Welkom!

Fijn dat je er bent!
Ik wens je een fijne tijd op dit forum en hoop dat we veel van elkaar mogen leren!

Groetjes,
Hans
Cialara
Cialara mei 7 '09
Hoi, welkom bij Merudi
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '09
Van harte welkom op Merudi. Je introductie is erg anders en roept wel wat vragen op, maar die stel ik graag meteen smile.

Origineel bericht van: EasyDoor
Dat doe ik evenmin graag dan een c.v. samen stellen...maar ik weet uit ervaring dat je vertrouwen moet winnen wil je een verschil maken...

Kom je niet betrouwbaar over, dat je eerst ons vertrouwen moet winnen? Hier hebben we al heel snel door of iemand wel of niet te vertrouwen is. Plaats je foto en dan weten we meteen wie je bent, en waarvoor je hier bent wink.

Origineel bericht van: EasyDoor

wie ik ben kan ik maar 1 antwoord op geven, "ik ben wie men nodig heeft". Mijn enige voorkeur in alles wat het leven omvat is in onvoorwaardelijkheid!!! De vraag zou beter zijn; Wat ben ik? Daar laat ik jullie zelf achterkomen. Heel snel voelt men wat ik ben waardoor ik geen verdere uitleg verschuldigd ben!

Ik ben benieuwd, want nu komt het op mij een beetje onduidelijk over. Vind je het belangrijk dat mensen jou moeten ontdekken?
Origineel bericht van: EasyDoor

Laten we zeggen dat mijn leven is opgebouwd uit alle pijnen en zorgen om mijn bestaan te verwezenlijken. als ik mijn verhaal zou doen, zou ik vele tranen en verdriet bezorgen,

Daarvoor is het "Mijn Verhaal"-forum. Het is niet gezond om met een pijnlijk levensverhaal te blijven rondlopen. Ben jij er al klaar voor om je identiteit los te laten?
Origineel bericht van: EasyDoor

wat niettot mijn opgave is bedoeld.

En wat is dan wel jouw opgave?
Origineel bericht van: EasyDoor

Ik ben het best in vergeven daar ik door mijn kennis en ervaring niet anders kan;..for love!
Is loslaten niet veel beter dan vergeven?
admin
admin mei 7 '09
Origineel bericht van: EasyDoor
Dat doe ik evenmin graag dan een c.v. samen stellen...maar ik weet uit ervaring dat je vertrouwen moet winnen wil je een verschil maken...wie ik ben kan ik maar 1 antwoord op geven, "ik ben wie men nodig heeft". Mijn enige voorkeur in alles wat het leven omvat is in onvoorwaardelijkheid!!! De vraag zou beter zijn; Wat ben ik? Daar laat ik jullie zelf achterkomen. Heel snel voelt men wat ik ben waardoor ik geen verdere uitleg verschuldigd ben! Laten we zeggen dat mijn leven is opgebouwd uit alle pijnen en zorgen om mijn bestaan te verwezenlijken. als ik mijn verhaal zou doen, zou ik vele tranen en verdriet bezorgen, wat niettot mijn opgave is bedoeld. Ik ben het best in vergeven daar ik door mijn kennis en ervaring niet anders kan;..for love!


Hoi, EasyDoor..hartelijk welkom hier!! en een fijne uitwisseling gewenst. grin

Het lezen van je intro rijst mij ook enkele vragen en bedenkingen..
- waarin wil je verschil? en waarom moet dat gemaakt worden?
- waarom zou je verhaal vele tranen en verdriet bezorgen?
- Heb je alles verwerkt van wat er in je leven is gebeurd?
- Vergeven is mooi, en heeft inderdaad met begrip te maken,
toch lijkt me dat wie /wat je bent gebaseerd is op het die pijn en dat verhaal.
- hoelang draag je dit al, lieve EasyDoor?

Veel liefs van mij,
Bellefleur
easydoor
easydoor mei 7 '09
Bedankt voor de verwelkoming!
Nu nog het vertrouwen opbouwen...
Hoop dat hier wat mensen zijn die nog echt geloven!
Voor hen...laat het me weten. Ik ben een leegte met onvoorwaardelijke mogelijkheden vanuit kennis en ervaring...vuur af! Het is hoogtijd dat we stoppen met klagen en als we hulp vragen er daadwerkelijk iets mee doen
Maryssa
Maryssa mei 7 '09
Laat jezelf zien zoals je bent en vertrouwen komt vanzelf..

Welkom hier Easy Door
easydoor
easydoor mei 7 '09
Het is fijn te zien hoe jij je op gevaren richt! Ik heb helemaal niks te verbergen maar ook geen zeeen van tijd meer...weet je, het zou veel beter resultaat geven als je de dingen die je anderen gebied eens zou weerleggen naar een voor u staande spiegel(beeld)! Zo begon het bij mij...14 maanden isolatie om na te gaan wie en wat ik ben. Van ontkenning ging ik naar genezing...OF...van hel naar glorie!
Ik heb me berouwd om wat ik allemaal te weten kwam maar de mooie kant van de zaak was dat ik wijsheid ontving die mij leerde vanwaar dat kwam en hoe ik ervan af moest geraken! Geen pil noch dokter kon me helpen...Ik kroop op het laatste door het oog van een naald waar ik het omgekeerde zag van de realiteit; hoe het zou moeten zijn...sinds die dag hoef ik het maar te vragen met mijn hart...wat ik hier kom doen is dus niet mijn autobigrafisch boek neerschrijven maar het gebruiken om ook jullie dit wonderbaarlijk geschenk te delen...Ik stel mezelf in dienst van uitzichtloze mensen met geloof! Zij zijn de geroepenen die het zullen overwinnen waar alle mythes, geschiedenis en relegie het over hebben!!! Ik ga geen gevechten aan, daar ik geen oorlog moet verwerken!
Maryssa
Maryssa mei 7 '09
Je hebt het over uitzichtloze mensen met geloof, Easy Door.

Over het geloof waarin gaat het?
easydoor
easydoor mei 7 '09
Over het geloof in onszelf in de eerste plaats! Daar ligt alle waarheid te wachten om geactiveerd te worden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '09
Origineel bericht van: EasyDoor
Ik stel mezelf in dienst van uitzichtloze mensen met geloof! Zij zijn de geroepenen die het zullen overwinnen waar alle mythes, geschiedenis en relegie het over hebben!!! Ik ga geen gevechten aan, daar ik geen oorlog moet verwerken!

Misschien is Merudi dan niet de juiste plek voor jou. Hier zijn geen mensen zonder geloof en zijn zeker niet uitzichtloos. Lees even de teksten die je vanuit het hoofdmenu kunt benaderen over de Nieuwe Tijd, het begin en de Engelmens.

Wij weten als geen ander hoe je, jezelf kan leren kennen. Vooralsnog merk ik dat je vooral de confrontatie met jezelf uit de weg gaat, door vooral hard te roepen, hoe je jezelf graag zou willen zien.

Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar voor wat ik zie, geef je niet echt direct antwoord op direct gestelde vragen. Ik was benieuwd waarom je dat niet doet wink.
easydoor
easydoor mei 7 '09
sorry, ik lees hier andere dingen zoals veel vragen vanuit ervaringen die wel nog in groei zijn en steun kunnen gebruiken. ik heb alle tijd gegeven aan mezelf om tot hier te komen, de confrontatie was dubbel! Met mezelf door en via anderen! Als ik roep dan is dat omdat het 5 voor twaalf is en moeten ondernemen ipv op de speurtocht te gaan naar negativiteit die je van mij niet kan verlangen...ik leerde vertrouwen zonder te wantrouwen, eerst!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '09
Ook hier zie ik vooral dat je alleen maar je eigen woorden verteld, zonder echt te luisteren naar een ander. Hoe denk je hier mensen te kunnen helpen, als je niet eerst luistert naar wat ze daadwerkelijk nodig hebben?
easydoor
easydoor mei 7 '09
Het lijkt wel of jij je bedreigd voelt ofzo! Is het dan niet duidelijk voor jou dat jij niet anders doet dan OORDELEN! Dat is een heel onaardig accent! bedankt voor het te proberen...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 7 '09
Hey EasyDoor, of nu Licht .

Van harte welkom. Veel lees plezier toegewenst.

Hoe heb jij de weg gevonden naar Merudi? Heb je een spirituele achtergrond?

Ik ben destijds bijna 'per ongeluk' op deze site terrecht gekomen. Het kan apart verlopen smile

Groeten, Paulette
gast
gast mei 7 '09
Welkom laugh
Natalie1986
Natalie1986 mei 7 '09
welkom hier
Lena
Lena mei 8 '09
hallo licht
laat het licht maar gaan schijnen....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki