Loading...
nl

Hoofdpijn

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Origineel bericht van: Lady
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn huis kan zuiveren?ik zou het graag zelf willen proberen als dat kan
Jazeker. Klik hier: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/20605/Nieuw_Huis_inwijden_Reinigen.html#Post20605
admin
admin mei 7 '09
Tip:
- zet een lichtkoepel over je huis, auto, fiets, mensen..

als je weggaat, vb op reis kan je als je op de oprit staat of aan je voordeur , een lichtkoepel maken van zuiver Licht, helemaal over je huis. En ankert deze een beetje de grond in.
Bevestig! voila, veilig.

Ook met een fiets dat je aan het station achterlaat. Lichtkoepel erom heen, desnoods een lichtslot extra zo je wil,
bevestig het gebeuren.

Rij je met de wagen in een zeer drukke omgeving, waarin iedereen nogal gehaast is (spitsuren),zet een lichtkoepel over je wagen, en je zal zien dat de auto's meer ruimte zullen laten voor je.

zo kun je ook mensen een lichtkoepeltje geven.

grin
Heidelroos
Heidelroos mei 7 '09
Nag Champa is niet sterk genoeg.. wink

Ik heb redelijk veel huizen 'energetisch gereinigd' en gezuiverd van entiteiten.. Ben één keer naar een ietsje te zwaar huis geweest(stond drie jaar te koop en na mijn reiniging was het binnen drie weken verkocht) ..

Maar ZO LEUK om te doen!!

Verder als je me een fotootje van je huissie stuurt, wil ik wel even een 'kijkje' nemen.. Misschien kan ik je helpen met bepaalde tips..
en als je héél dicht bij woont winkdan euhm.. ach, kom ik wel eventjes langs hoor..

Ik heb eerder het idee namelijk dat het bij jou hoort.. in plaats van het huis.. MAAR, als je in een bepaald huis gaat wonen, kan een entiteit zich wel gaan versterken door bepaalde energie..

Je hebt al zoveel jaar pech...
Heidelroos
Heidelroos mei 7 '09
En euhm, ieder huis en iedere persoon behoeft een andere reiniging..!!
Dus een 'standaard' reiniging bestaat niet.. dan neem je het tijdelijk weg..



Liefssssssssss
Heidelroos
Heidelroos mei 7 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Tip:
zo kun je ook mensen een lichtkoepeltje geven.

grin



Dan zal ik mijne man vandaag eens in een lichtkoepeltje zetten.. grmbl..
Eruan
Eruan mei 7 '09
Origineel bericht van: Lady
Origineel bericht van: koenewoen
Quote:
Dat is in ieder geval heel goed, want pijnstillers maken hoofdpijn uiteindelijk erger...



Is dat zo Anniek?


ik denk dat ze bedoelt als je het elke dag inneemt.


Ja klopt zo bedoelde ik ook, afgelopen winter was ik ook ziek, hoofdpijn en zo moe dat ik weinig anders kon doen dat liggen en licht werk achter de computer, school ging niet en paardrijden ook niet, mij is toen gezegd dat ik niet te veel pijnstillers in moest nemen.. wink
Het staat ook in de bijsluiters van de meeste pijnstillers dat regelmatig gebruik hoofdpijnklachten kan geven...
Natalie1986
Natalie1986 mei 7 '09
Je zou salie kunnen proberen? of heb je dat al geprobeerd.
Je kan ook een goede paragnost zoeken die je huis zou kunnen reinigen met salie.
Je kan ook inderdaad kijken of er aardstralen zijn, je kan er achter komen door middel van wichelroedes ik weet niet of je daar mee bekend bent?
Lady
Lady mei 8 '09
Ik heb hulp gehad van een hele lieve member van dit forum en ik moet zeggen dat ik me sindsdien stukken beter voel...de hoofdpijn is stukken minder geworden en voel me ook veel fijner nu...ik hoop dat de hoofdpijn ook helemaal verdwijnt maar zoals het nu is ben ik zeer tevreden met haar hulp...bedankt. Ook wil de andere members bedanken voor jullie advies.

Liefs Lady
Emuca
Emuca mei 10 '09
Graag gedaan Lady, het was geen moeite. Stuur me maar een berichtje als je meer hulp nodig hebt.
admin
admin mei 10 '09
Ben helemaal niet nieuwsgierig nu..... smile
Emuca
Emuca mei 10 '09
Niet? tongueJammer... Haha....

Ik heb wat negatieve energie verwijderd en een heel bijzonder contact gemaakt, maar ik weet niet of Lady het prettig vind als ik dat vertel. smile
Heidelroos
Heidelroos mei 11 '09
Ikke ook nieuwsgierig laugh

Maar Lady moet er aan toe zijn laugh
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki