Loading...
nl

Lady, Wie wil mijn foto lezen?

Lady
Lady mei 6 '09
Hallo iedereen, Ik ben nog maar net op het forum en heb me al voorgesteld en zie dat hier ook foto gelezen wordt.
Ik zou graag willen vragen of iemand mijn foto wilt lezen.

alvast bedankt
Delen:
Nymira
Nymira mei 6 '09
Hoi Lady,

Ik wil het wel even proberen..zit er toevallig nog even achter..heb het een poosje niet meer gedaan, en het lijkt me wel leuk het eens weer even te doen..

Ik zie een pittige vrouw die wel haar mannetje kan staan en assertief is (als je boos bent kun je ook goed boos worden ;-))
af en toe ben je wel wat onzeker over jezelf...
Volgens mij heb je een goede relatie, ik zie ook een meisje maar twijfel of het je eigen dochter is ?
Volgens mij ben je een sportief type en ben je regelmatig in de sportschool te vinden....(of taiboi, zelfverdediging oid ?)
Ook dans je graag denk ik.....
hou je van katten/panterachtigen ? ook indianen..

Ook ben je erg gevoelig, ook voor omgevingsinvloeden....waar je ook last van kunt hebben...ik denk dat bewegen ook een goede manier is om dingen van je af te schudden als je even vol zit...dat is wellicht beter als geirriteerd reageren wat je soms ook kunt doen .
Ik voel mijn hoofd...voel knerpende hoofdpijn...heb jij vaak last van je hoofd? naar mijn idee heeft het te maken met iets uit je omgeving...iets wat verstorend werkt, weet niet precies wat....nou dit was het even ,ik ben benieuwd wat er wel/niet klopt.....groetjes Nymira.
Lady
Lady mei 6 '09
Hallo Nymira,

Bedankt voor het lezen. Ik ben inderdaad een pittig vrouwtje vindt ik zelf en goed mijn mannetje staan. Wat je zegt over boos zijn klopt ook. Ik heb inderdaad een goede relatie maar wat bedoel je precies met dat je een meisje ziet? en of het mijn eigen dochter is? Misschien dat je hier iets meer over kunt vertellen want dan weet ik misshien wel waar je het over hebt.
Ik ben de laatste tijd wel weer begonnen met sporten dat klopt en dansen vindt ik ook fijn om te doen.
Ik ben blij dat je over de hoofdpijn begint, het klopt dat ik barstende hoofdpijnen hebt. Al bijna anderhalf jaar. De artsen kunnen niets vinden en ben nu al zo lang onder behandeling maar er komt niets naar boven..kun je misschien meer vertellen wat het met mijn omgevbing te maken kan hebben?

groetjes Lady

Origineel bericht van: Nymira
Hoi Lady,

Ik wil het wel even proberen..zit er toevallig nog even achter..heb het een poosje niet meer gedaan, en het lijkt me wel leuk het eens weer even te doen..

Ik zie een pittige vrouw die wel haar mannetje kan staan en assertief is (als je boos bent kun je ook goed boos worden ;-))
af en toe ben je wel wat onzeker over jezelf...
Volgens mij heb je een goede relatie, ik zie ook een meisje maar twijfel of het je eigen dochter is ?
Volgens mij ben je een sportief type en ben je regelmatig in de sportschool te vinden....(of taiboi, zelfverdediging oid ?)
Ook dans je graag denk ik.....
hou je van katten/panterachtigen ? ook indianen..

Ook ben je erg gevoelig, ook voor omgevingsinvloeden....waar je ook last van kunt hebben...ik denk dat bewegen ook een goede manier is om dingen van je af te schudden als je even vol zit...dat is wellicht beter als geirriteerd reageren wat je soms ook kunt doen .
Ik voel mijn hoofd...voel knerpende hoofdpijn...heb jij vaak last van je hoofd? naar mijn idee heeft het te maken met iets uit je omgeving...iets wat verstorend werkt, weet niet precies wat....nou dit was het even ,ik ben benieuwd wat er wel/niet klopt.....groetjes Nymira.
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Hoi lady,

Aan mij de eerste eer..
Ik zie iemand die wel lacht van buiten maar van binnen niet!!
Een mens die opgenomen is in een bepaalde 'familie' of het je eigen familie is, weet ik niet.. ik denk het niet.. het kan meer opgenomen zijn in de familie, dat je mensen hebt gevonden waarbij je je volledige zelf kunt zijn..

Ik zie man en vrouw van binnen..
Alsof je niet kunt kiezen!!
Was je vroeger het rebelse meisje, dat liever meedeed aan voetballen? Of was je juist teruggetrokken en gevoelig, maar deed me mee met 'de grote hoop'
Ik voel in ieder geval iemand die als kind / puber absoluut zichzelf niet heeft kunnen zijn..

Waarom noem je jezelf Lady als nickname?
Voel je jezelf extreem vrouwelijk? Of verlang je er juis naar om wat meer vrouw te kunnen zijn..

Ik krijg veel tegenstrijdige zaken binnen.. iemand die niet helemaal weet waar ze staat, waar ze voor moet kiezen... Het lijtk alsof je voor een levensgroot vraagstuk staat.. een moeilijke opgave, zoals een examen.. dat is OOK moeilijk en OOk een grote opgave om te doen..

Verder zie ik een manspersoon voor me die niet geheel betrouwbaar is / is geweest... er is in ieder geval gesleuteld aan je vertrouwen in de mens..
Ik zie iemand die het wel kan overwinnen.. iemand die een zwak heeft voor andere mensen en bijna grenzeloos is in het meegaan in het gedrag van de ander..
Vraag je jezelf niet af waar je halverwege zelf bent gebleven?

In de midden van je hoofd zie ik een Ankh.. als symbool.. verdiep je in het symbool en het één en ander zal je duidelijk worden..

ik krijg bij jou een gorilla binnen als totemdier.. MAAR.. kan deze niet vinden in mijn luisteren naar dierenboek..
Kijk naar het gedrag van de Gorilla, wat is het voor dier, welke gewoonten heeft deze, waarin voel je jezelf aangetrokken tot welke aapsoortigen.. wat zegt de Gorilla jou en welke les heb je eruit te leren..

Als ik naar jou kijk, krijg ik een Tijgeroog binnen..
Bron: http://www.edelstenenenmineralen.nl/tijgeroog.html
Algemene informatie
Tijgeroog is een opake geel- tot roodbruine steen met een zijdeglans. Valkenoog is een blauwgrijze variant van tijgeroog. De geelachtige variant wordt soms verkocht als het waardevollere kattenoog (chrysoberyl).

Werking
Tijgeroog is een beschermende steen die de aandacht naar binnen richt en naar het grotere geheel. De steen beschermt tegen negatieve invloeden van buitenaf en geeft inzicht in onszelf en anderen. De steen helpt om afstand te nemen, het overzicht te bewaren, informatie te integreren en je doelen te bereiken. In moeilijke periodes kan tijgeroog kracht, moed en vertrouwen geven en helpen met interne conflicten, dilemma’s, twijfel en besluiteloosheid. Tijgeroog bevordert rust, werkt pijnstillend, helpt bij overprikkeldheid van het zenuwstelsel en gaat hyperventilatie tegen. De steen heeft een positieve invloed op verkoudheid, astma, ogen, keel, geslachtsorganen en ontkrampt bij spanningen. Tijgeroog kan nuttig zijn voor mensen met persoonlijkheidsstoornissen, depressies en verslavingen. Goudgele tijgeroog is een goede steen om te dragen tijdens examens.

NB: Omdat tijgeroog de energiestroom in het lichaam remt, wordt afgeraden om het langer dan een week ononderbroken te dragen.

Chakra
Zonnevlecht (3e)

Kijk effe op mijn werkwinkeltje, misschien zegt een schilderijtje iets over je levensfase waarin je jezelf nu bevindt: www.werkwinkeltje.punt.nl
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Verwar assertiviteit niet met agressiviteit wink
Lady
Lady mei 6 '09
Hallo Heidelroosje,

Bednakt voor het lezen...
Het klopt wat je zegt dat ik lach van buiten maar van binnen niet. Ik heb wat nare ervaringen achter de rug van de afgelopen jaren en dat heeft veel verdriet achter gelaten.
Wat vroeger betreft was ik een rebels meisje en deed eigenlijk alleen wat ik wilde en waar ik zin in had..
Het klopt dat ik inderdaad in een fase zit in mijn leven dat ik niet precies weet wat ik wil en dat is mijn grote vraagstuk, ben misschien wel bang om de verkeerde keuzes te maken.
De manspersoon moet je even iets duidelijker in zijn, er zijn meerdere mensen geweest die het vertrouwen in de mens heeft beschaad en ik vraag me soms wel af waar ik ben gebelven jah dat klopt..

ik zal zeker naar de link kijken die je ebt neergezet en naar de tijgeroog,misshchien heb ik er iets aan

groetjes Lady
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
ja ik kreeg een familie-manspersoon door..
Een vader waarin je bent teleurgesteld?

Daarna stuk gelopen relaties winkdie betrekking hebben op jouw ervaring met mannen toen je nog een kind was..

Ps, je hoeft de bitch niet uit te hangen als je van binnen lief bent.. toon je ware gevoelens, waarom boos worden op je liefie als je eigenlijk wilt huilen omdat je gekwetst bent..
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
alsof je het afgeleerd hebt om jezelf kwetsbaar op te stellen..
Lady
Lady mei 6 '09
Heidelroosje,

ik ben er stil van. het klopt wat je zegt over mijn vader.ik heb daar sinds kort geen contact meer mee omdat ik erg teleurgesteld ben in hem terwijl hij er voor mij had horen zijn..het klopt dat ik heb geleerd om mijn niet meer kwetsbaar op te stellen maar dat doe ik al jaren zo door de dingen die ik heb meegemaakt...ik was net op de site van de schilderijen en klikte de schilderij van de maan aan en hoe raar het ook is de schilderij van de neushoorn kwam te voorscijn ipv van de maan...ik schrok er wel van wat daarin stond want dat ik precies hoe ik me eigenlijk voel in deze periode..raar dat dat schilderij tevoorschijn kwam dan het schilderij die ik koos...
de andere link doet het niet dus zal het even op internet opzoeken
dank je wel
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Hallo Lady,

Ik zal eens naar je foto kijken....

* Oei het eerste dat ik voel als ik naar je foto kijk is een misselijkheid alsof ik moet kokhalzen. Heb jij ergens zo genoeg van?

* Je kunt behoorlijk dominant uit de hoek komen. Het moet het liefst gaan zoals jij dat wilt

* Er zit iets wantrouwends in je blik...

* Je houdt van rustige tinten in je huis, harmonie, aardetinten en pastels (licht roze? springt er even uit) Heb jij iets van kunst aan je muur hangen met roze tinten?

* Je houdt wel van een feestje al duurt het wel even voordat je je lekker kunt overgeven aan de muziek en uitbundig gaat dansen. Want dat doe je graag; je bent hierin ook best wel sensueel; dat heb je van nature.

* Hindoestaanse feesten met mooie kleding, rinkelende gouden armbanden en het ontmoeten van mensen van die cultuur. Volgens mij kun je heel mooi dansen en je handen sierlijk bewegen daarbij

* Gratie en elegantie komt ook in me op als ik naar je foto kijk

* Komt toch weer boven als ik naar je glimlach kijk dat je ergens echt genoeg van hebt, boosheid komt er bij. Echt blij vind ik je niet op de foto, je poseert voor de foto en daarom een lach.

* Je hebt ook wel een houding van hop hop aanpakken en niet zo lopen te dralen. Als jouw nagels daarbij breken; want je hebt kunstnagels volgens mij, is dat jammer. Stoere dame ben je wel hoor!

* Als je een hekel aan iemand hebt kun je dat niet verbergen..dat is wel eens lastig voor je op de werkvloer. Ik heb het idee dat je wat conflicten op dat vlak achter de rug hebt. Een beetje kattig kun je wel zijn...heb je ook iets met katten?

* Ik krijg mn hoofd te voelen een soort van band om je hoofd die steeds strakker getrokken lijkt te worden dat is het gevoel een beetje.

* Eens kijken hoe het verder met je gezondheid is..ik krijg weer die misselijkheid ..heb je last van je maag? Kun je niet goed tegen bepaalde voedingsmiddelen? Bepaalde intolerantie? Darmen die raar doen, opgezette buik... Ook een beklemming op mn borst krijg ik te voelen.

* Even verder kijken naar je wat er nog meer doorkomt..er mag echt meer gelachen worden door jou. Maar dan OOK ECHT LACHEN, gieren van het lachen met je vriendinnen even lekker gek doen samen.

* Ik roep het de laatste tijd wel vaak bij mn foto lezingen maar nu ook weer...draag eens kleur!! Niet zo veel zwart! Ga eens voor felgroen, roze (in alle nuances), knalrood. Probeer het eens uit hoe het voelt!

Nou Lady, dat was mn lezing. Laat maar even weten wat je herkent en wat niet.

Groetjes smile
Lady
Lady mei 6 '09
Hallo Maryssa,

Bedankt voor de lezing...
Ik heb wel ergens genoeg van maar of de misselijkheid daar van komt weet ik niet,ik ben de laatse tijd wel erg misselijk.

Het klopt dat ik af en toe heel dominant kan zijn en dan moet het op dat moment ook gaan hoe ik het wil.

zelf heb ik niet veel met de hindoestaanse cultuur maar hou inderdaad van een feestje en kan me daar behoorlijk op uit leven met dansen

gratie en elegantie heb ik zeker in me zitten en het kan wel kloppen dat je boosheid voel,maar dat heb ik al jaren, boos om dingen die zijn gebeurd maar verberg achter een glimlach.

het klopt dat ik niet draal maar gewoon door ga, jammer genoeg heb ik geen kunstnagels hahaha

als ik een hekel heb aan iemand dan kan ik dat inderdaad niet verbergen, ik heb geen katten maar heb er wel altijd 1 gewild maar door drukte kan het niet

die band wat je voelt om je hoofd dat heb ik elke dag de hele dag door...heb er nu al zolang last van en de artsen kunnen niet s vinden

de misselijkhied heb ik dus de laatste tijd vaak en opgeblazen buik en last van mijn borst...dit heb ik echt sinds kort en is knap dat jij dit voelt

het klopt dat ik weinig lach de laatste tijd en veel minder kleur draag...ik zal er zker gaan proberen..

groetjes Lady
Nymira
Nymira mei 6 '09
Hoi Lady,

Om nog even terug te komen op je vraagje....ik krijg verwarring over het feit of je nu moeder bent of niet...je voelt nl. wel als een moeder en dat je wel voor een kind zorgt......maar voel ook weer een grote leegte,apart......
en dat meisje, twijfel of het je dochter is ....of is het misschien familie van je ? heb het idee dat er ook wat problemen ook zijn in je nabije familie....misschien iemand die erg overspannen is oid.en dit jou ook zorgen geeft ?
Wat je hoofpijn betreft, heb je dat altijd ....of alleen in je huis......

groetjes Nymira....
Lady
Lady mei 6 '09
Hallo Nymira,
Ik ben inderdaad moeder,maar mijn zoontje is 5 jaar geleden overleden..dat is de leegte die je voelt...geen dochter helaas..de overgespannen persoon die je voelt ben ik dnek ik zelf,ik zit nu al een half jaar overspannen thuis en heb sinds wij hier wonen (al anderhalf jaar)last van hoofdpijnen en alleen als ik thuis ben en ben dan ook erg moe.

groetjes lady
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
ach meissie toch...
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Bij mij doet de maan het gewoon wink
Lady
Lady mei 7 '09
grappig gisteren deed de maan het niet bij, toen ik erop klikte kwam de neushoord tevoorschijn...maar alles wat daarin stond klopte wel zo een beetje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki